نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۶

بازی Marvel’s Spider-Man 2 به حداقل ۹۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز دارد

باندل محدود Marvel’s Spider-Man 2 کنسول پلی استیشن 5 فضای مورد نیاز برای نصب بازی را ذکر کرده است.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 استودیو Insomniac Games یکی از برجسته‌ترین آثار سال ۲۰۲۳ به‌حساب می‌آید که توجه بازیکن‌های زیادی را به خود جلب کرده است. این بازی به‌عنوان دنباله بازی جهان-باز تحسین‌شده Marvel’s Spider-Man کنترل کاراکترهای پیتر پارکر و مایلز مورالز را به گیمرها محول می‌کند. شهر نیویورک نیز تقریبا ۲ برابر بزرگ‌تر از قبل شده است و مناطق بروکلین، کوئینز و کُنی آیلند را برای کاوش در دسترس قرار می‌دهد.

بنابراین شاید تعجبی نداشته باشد که حجم مورد نیاز برای نصب مارولز اسپایدرمن ۲ نیز افزایش یابد. همان‌طور که یکی از کاربران ایکس (توئیتر سابق) با نام SpiderManCD گزارش داد، پشت جعبه باندل محدود Marvel’s Spider-Man 2 کنسول پلی استیشن 5 نشان می‌دهد که این بازی حداقل به ۹۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز دارد. شما به‌سختی می‌توانید حجم بازی را در گوشه پایین سمت چپ باکس نزدیک به نام توسعه‌دهندگان تشخیص دهید.

این حجم احتمالا شامل به‌روزرسانی روز نخست نمی‌شود، بنابراین اندازه فایل نهایی حتی می‌تواند بزرگ‌تر از این مقدار باشد. نسخه پلی استیشن 5 بازی Marvel’s Spider-Man Remastered حدود ۵۳.۷۶ گیگابایت حجم داشت؛ بنابراین جای تعجبی ندارد که دنباله بازی تقریبا دوبرابر فضای بیشتر را اشغال کند. هنوز استودیو اینسامنیاک گیمز حجم بازی مارولز اسپایدرمن ۲ را تأیید نکرده است و باید زمان بیشتری را برای اطلاع از این موضوع منتظر بمانیم.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 در تاریخ ۲۸ مهر (۲۰ اکتبر) در دسترس کاربران کنسول پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد و پری‌لود بازی در تاریخ ۲۱ مهر (۱۳ اکتبر) آغاز می‌شود. وقایع این بازی ۹ ماه پس از حوادث Marvel’s Spider-Man: Miles Morales رخ می‌دهد که پیتر و مایلز به مقابله با کاراکترهای شروری نظیر ونوم، لیزارد و کریون می‌پردازند. بازی اسپایدرمن ۲ فاقد کو-آپ است و درعوض روی ارائه یک ماجراجویی حماسی تک‌نفره تمرکز خواهد کرد.

باندل محدود Marvel’s Spider-Man 2 کنسول پلی استیشن 5


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده