نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۷

نمایش پیتر پارکر، مایلز مورالز و کریون شکارچی در پوسترهای بازی مرد عنکبوتی ۲

استودیو اینسامنیاک گیمز در آستانه انتشار بازی مرد عنکبوتی ۲ پوسترهای جدیدی از آن را با طرفدارها به اشتراک گذاشت.

با اینکه سال ۲۰۲۳ تا سه ماه دیگر به پایان می‌رسد و تاکنون بازی‌های فوق‌العاده زیادی در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفته است، اما هنوز آثار برجسته دیگری وجود دارند که باید منتظرشان باشیم. بازی Marvel’s Spider-Man 2 یکی از همین آثار است که توجه گیمرهای زیادی را به خود جلب کرده است. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Insomniac Games در آستانه انتشار مارولز اسپایدرمن ۲ به بالا بردن هیجان طرفدارها ادامه می‌دهد.

استودیو اینسامنیاک گیمز اخیرا سه پوستر از بازی Marvel’s Spider-Man 2 را در ایکس (توئیتر سابق) منتشر کرد که اولین دسته از آن‌ها روی نمایش پیتر پارکر و مایلز مورالز تمرکز دارد. این پوسترها دو قهرمان اصلی این دنباله را درحالی نشان می‌دهد که هر دو لباس‌های مرد عنکبوتی را بر تن دارند. پوستر دیگر کریون شکارچی، یکی از آنتاگونیست‌های بازی را در مرکز توجه قرار می‌دهد که استودیو Insomniac از آن به‌عنوان «کاتالیزور» داستان یاد می‌کند.

پوستر مایلز مورالز بازی Marvel’s Spider-Man 2

پوستر پیتر پارکر بازی Marvel’s Spider-Man 2

پوستر کریون شکارچی بازی Marvel’s Spider-Man 2

بازی Marvel’s Spider-Man 2 در تاریخ ۲۸ مهر (۲۰ اکتبر) در دسترس کاربران کنسول پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد و پری‌لود بازی در تاریخ ۲۱ مهر (۱۳ اکتبر) آغاز می‌شود. وقایع این بازی ۹ ماه پس از حوادث Marvel’s Spider-Man: Miles Morales رخ می‌دهد که پیتر و مایلز به مقابله با کاراکترهای شروری نظیر ونوم، لیزارد و کریون می‌پردازند. بازی اسپایدرمن ۲ فاقد کو-آپ است و درعوض روی ارائه یک ماجراجویی حماسی تک‌نفره تمرکز خواهد کرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده