// جمعه, ۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۹

بازی های هفته پایانی اسفند 1398 برای اندروید

در هفته آخر اسفند ۱۳۹۸، جنگی تمام‌عیار با تجربه کنید، به غواصی و ماهی‌گیری بروید و در فضایی آخرالزمانی جان سالم به‌در ببرید.

سال نو مبارک! با فرا رسیدن نوروز سال جدید و پایان سال ۹۸ در این مقاله تصمیم گرفتیم تا نگاهی به پنج بازی معرفی شده در طول هفته آخر اسفندماه در سایت زومجی بیندازیم. اول از همه بازی اندروید و آیفون US Conflict را داشتیم که در جریان آن می‌توانید در نقش یکی از ۹ کشور قابل بازی قرار گیرید و در نبردی تمام‌عیار به جنگ حریفان خود بروید. همچنین بازی ماجراجویی Delivery From the Pain را داشتیم که در جریان آن انسان‌ها باعث شیوع ویروسی خطرناک و تبدیل شدن مردم به زامبی شده‌اند. حال شما باید در این دنیای آخرالزمانی از پایگاه خود محافظت کرده و برای بقا تلاش کنید.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده بیندازید.

US Conflict

US Conflict

اولین بازی هفته را یه یک اثر استراتژیک اختصاص داده‌ایم که استودیو 4Flash وظیفه توسعه آن را به‌عهده داشته است. این بازی US Conflict نام دارد و دو بخش داستانی و آنلاین را در خود جای داده است. البته بخش آنلاین از ابتدا در دسترس نیست و شما برای آزاد کردن آن باید مراحل اول بخش داستانی را پشت سر بگذارید. وظیفه شما در بازی این است که دژ و پایگاه خود را توسعه دهید و با تربیت نیرو و سرباز برای نبرد با دشمنان آماده شوید. تجهیزات جنگی بازی همگی مدرن هستند و مواردی همانند تانک و هواپیما را می‌توان در آن پیدا کرد. راز موفقیت شما در نبردها پیاده‌سازی استراتژی‌های جنگی است. سازندگان قابلیت‌ها و امکانات بسیاری را برای مقابله با دشمنان در بازی قرار داده‌اند که باعث می‌شود از تجربه US Conflict خسته نشوید. بازی همچنین در بخش داستانی خود ۱۲ مرحله دارد که بازیکنان در آن‌ها باید برای آزادی واشنگتن دی‌سی تلاش کنند. همچنین در بخش چندنفره بازیکنان می‌توانند ارتش خود را از میان ۹ کشور قابل بازی انتخاب کنند و به نبرد حریفان خود بروند. درمجموع بازی US Conflict اثری لذت‌بخش برای علاقه‌مندان سبک استراتژیک است و ساعت‌ها می‌تواند آن‌ها را سرگرم نگه دارد.

دانلود بازی US Conflict

Dream Blue Ocean

Dream Blue Ocean

Dream Blue Ocean یک بازی سبک Idle است که درواقع یک شبیه‌ساز ماهی‌گیری و دریانوردی به‌شمار می‌رود. این بازی توسط استودیو Mobirix توسعه‌ داده شده است و بازیکنان می‌توانند در آن به ماهی‌گیری، غواصی و سفر در مناطق مختلف بپردازند. گرافیک بازی به‌صورت مینیمال با طراحی‌های ساده است و گیم‌پلی نسبتا آسانی را پیش روی بازیکنان قرار می‌دهد. در این بازی شما ابتدا یک ماهی‌گیر و یک قایق در اختیار دارید و باید به‌کمک آن‌ها تا جایی که می‌توانید امتیاز کسب کنید. لازم به‌ذکر است که هر دوی آن‌ها قابل ارتقا هستند و هرکدام به‌نحوی می‌توانند به سرعت دریافت سکه بیشتر کمک کنند. به‌عنوان مثال می‌توان با افزایش ظرفیت قایق، ماهی‌گیران بیشتری را در آن جای داد و با ارتقای ماهی‌گیر، ماهی‌های کمیاب‌تری را صید کرد. بخش دیگر بازی به غواصی در اعماق دریا مربوط می‌شود. در این بخش بازیکنان می‌توانند کاراکتر اصلی را شخصی‌سازی کرده و برای افزایش میزان جایزه دریافتی، لباس‌ها و تجهیزات غواصی متعدد را خریداری کنند. همچنین در حین غواصی، بازیکنان می‌توانند با کلیک روی تصویر ماهی‌ها، مینی‌پازل‌های بازی را حل کنند و از گیم‌پلی متنوع بازی لذت ببرند. اگر از علاقه‌مندان بازی‌های سبک Idle هستید، Dream Blue Ocean می‌تواند انتخاب مناسبی برای‌تان باشد.

دانلود بازی Dream Blue Ocean

Rovercraft 2

Rovercraft 2

بازی بعدی این فهرست را به یک آرکید ریسینگ از استودیو Mobirate اختصاص داده‌ایم. بازی Rovercraft 2 با الهام از بازی Hill Climb Racing مسیری پر از پستی و بلندی را پیش روی بازیکنان قرار می‌دهد که باید راننده بخت‌برگشته را سالم از آن عبور دهند. در این بازی درواقع شما در سیاره‌های دیگر قرار گرفته‌اید و وظیفه ساخت وسیله نقلیه هم به خود شما سپرده شده است. سازندگان درمجموع سه حالت مختلف در بازی قرار داده‌اند که مربوط‌به مراحل، تحویل تجهیزات و گشت‌وگذار در محیط می‌شوند. در بخش مرحله‌ای شما ابتدا وسیله نقلیه خود را می‌سازید و سپس بازی از شما می‌خواهد که یک سری تجهیزات را از نقطه شروع به نقطه پایان ببرید. طبیعتا باید مواظب باشید که انرژی باتری خودروی شما تمام نشود و درعین حال هم واژگون نشوید. حالت گشت‌وگذار هم درواقع یک نوع بازی بی‌انتها محسوب می‌شود که شما در آن باید تا جایی که می‌توانید وسیله نقلیه خود را در طول مسیر پیش ببرید و امتیاز کسب کنید. همانند دیگر آثار مشابه این سبک، سازندگان یک فروشگاه هم در بازی قرار داده‌اند که به‌وسیله آن می‌توانید آیتم‌های مختلف برای ارتقای وسیله نقلیه خود خریداری کرده و روند بازی را ساده‌تر کنید. بازی Rovercraft 2 در حال حاضر به‌صورت رایگان در فروشگاه پلی‌استور قرار گرفته‌ است و هم‌اکنون می‌توانید آن را تجربه کنید.

دانلود بازی Rovercraft 2

World War Doh

World War Doh

World War Doh یک بازی استراتژی همزمان و جذاب از استودیو Jam City است که قصد دارد به‌واسطه گیم‌پلی خود ساعت‌ها مخاطبان را سرگرم نگه دارد. بازی شباهت بسیاری به Clash Royale دارد و هدف شما در آن ازبین‌بردن فرمانده جنگ حریف است. این بازی به‌شما اجازه می‌دهد که فرمانده خود را کنترل کنید و در رقابتی PvP با استفاده از کارت‌های خود، حریف را شکست دهید. با پیش‌روی در بازی و کسب امتیازهای بیشتر، می‌توانید کارت‌های متعددی را آزاد کنید و از آن‌ها در نبردهای خود بهره ببرید. همچنین قادر هستید از امتیازهای به‌دست آمده برای ارتقای فرمانده‌تان استفاده کنید. جلوه‌های بصری بازی هم شباهت زیادی به Clash Royale دارند و بازیکنان به‌راحتی می‌توانند با محیط آن ارتباط برقرار کنند. World War Doh یک بازی رایگان است و اگر از علاقه‌مندان آثار استراتژیک هستید، می‌تواند انتخاب مناسبی برای‌تان باشد.

دانلود بازی World War Doh: Real Time PvP

Delivery From the Pain

Delivery From the Pain

آخرین بازی هفته را هم به یک اثر ماجراجویی زامبی‌محور از استودیو DigiPotato  اختصاص داده‌ایم. در داستان بازی دانشمندان به‌دنبال دارویی برای زندگی جاودانه می‌گردند و پس از شکست در پروژه، ویروسی را خلق می‌کنند که انسان‌ها را به موجوداتی شبیه به زامبی تبدیل می‌کند. بازی از جایی شروع می‌شود که شخصیت اصلی چشم باز کرده و خود را درون یک بیمارستان پیدا می‌کند. روند کلی بازی با جابه‌جایی بین مناطق و جمع‌آوری آیتم‌ها و آشنایی با دیگر شخصیت‌ها پیش می‌رود. اعمال شما روی داستان بازی اثر می‌گذارند و می‌توانند پایان بازی را مشخص کنند. در بخش داستانی، بازیکنان باید آیتم‌های مختلف را جمع‌آوری کنند و با ادغام آن‌ها، موارد جدیدی را بسازند. سازندگان علاوه‌بر بخش داستانی، حالت رکوردزنی در بازی قرار داده‌اند که در جریان آن بازیکنان باید تلاش کنند با امکانات موجود مدت‌زمان ده روز را زنده بمانند. در طی این مدت، شرایط سخت‌تر می‌شود و دشمنان قوی‌تری به‌سراغ‌تان می‌آیند که باعث می‌شود این حالت بازی بسیار چالش‌برانگیز باشد. طراحی بصری محیط‌های بازی حس‌وحال آخرالزمانی را به‌مخاطبان القا می‌کند و درکنار موسیقی خاص خود به تجربه‌ای متفاوت تبدیل شده است.

دانلود بازی Delivery From the Pain

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده