نویسنده: سالار بدیری
// شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Dream Blue Ocean؛ شبیه‌ساز ماهی‌گیری

بازی موبایل Dream Blue Ocean یک بازی شبیه‌ساز دریا و در سبک Idle است که در آن بازیکنان به ماهی‌گیری و جست‌وجو در دریا می‌پردازند. با زومجی در معرفی این بازی همراه شوید.

این روزها بازی‌های Idle بسیاری برای موبایل عرضه می‌شوند و استقبال خوبی نیز از آن‌ها می‌شود. شاید یکی از علت‌های آن ساده بودن گیم‌پلی آن‌ها است. در این بازی‌ها بازیکنان با کلیک ساده بر روی یک نقطه خاص، شروع به کسب منابع و پول بازی می‌کنند و با پیشرفت در بازی آیتم‌های مختلف دریافت می‌کنند. استودیو Mobirix نیز به‌تازگی با بهره‌گیری از سبک کلیکی، یک بازی شبیه‌ساز ماهی‌گیری و دریانوردی برای اندروید و آیفون عرضه کرده است. در ادامه می‌خواهیم بازی اندروید و آیفون Dream Blue Ocean را معرفی کنیم.

Dream Blue Ocean

حتی زمانی که از بازی خارج می‌شوید ماهی‌گیرها برای شما سکه جمع‌آوری می‌کنند.

در بازی موبایل Dream Blue Ocean بازیکنان قرار است به ماهی‌گیری، غواصی و سفر در مناطق مختلف بپردازند. بازی در حالت کلی دارای دو قسمت ماهی‌گیری و غواصی است. برخلاف اکثر بازی‌های شبیه‌سازی، این بازی گرافیک مینیمالی دارد و از حجم کمی برخوردار است. گیم‌پلی بازی نیز بسیار ساده است و مثل اکثر بازی‌های Idle پیشرفت در بازی و گسترش دنیای آن اهمیت بیشتری دارد. در ابتدای بازی شما یک ماهی‌گیر و یک قایق مسطح الواری در اختیار دارید. ماهی‌گیر کار خود را به‌طور خودکار انجام می‌دهد، اما در بعضی مواقع طعمه‌های بزرگتری پیدا می‌شود که با کلیک روی آن، سکه بیشتری دریافت می‌کنید. هر ماهی‌گیر یک نرخ تولید سکه دارد که با ارتقای ماهی‌گیر با همین سکه‌ها، می‌توان آن را افزایش داد. با لمس متوالی و سریع قایق، نوار Fever Time آن پر می‌شود و به مدت ۱۵ ثانیه می‌توان میزان جایزه دریافتی را دو برابر کرد. ماهی‌گیر‌های دیگری نیز در بازی حضور دارند که توانایی‌های بیشتری دارند و با پیشرفت در بازی و آزاد کردن مناطق مختلف، می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید.

Dream Blue Ocean

آیتم مهم دیگر در بازی قایق بازیکن است. در شروع بازی، این قایق فقط یک نفر ظرفیت دارد. قایق بازی نیز قابل ارتقا است و با هر بار تقویت آن به مقدار خاصی میزان سکه تولیدی ماهی‌گیرها افزایش می‌یابد، علاوه‌بر‌این، با افزایش لول قایق ظرفیت آن نیز بیشتر می‌شود و تعداد شخصیت‌های بیشتری، همزمان می‌توانند به ماهی‌گیری بپردازند. با ارتقای ماهی‌گیرها همچنین ماهی‌های کمیاب‌تر و بزرگ‌تری را به‌دست می‌آورید که پاداش‌های بزرگ‌تری نیز دارند. البته ماهی‌ها کارایی دیگری نیز در بازی دارند. ماهی‌های خاص هر منطقه برای پیشرفت سریع در بازی به بازیکنان کمک می‌کنند. برای مثال بعضی ماهی‌ها سکه‌های دریافتی از ماهی‌گیرها را افزایش می‌دهند یا هزینه ارتقای قایق‌ها را کم می‌کنند. در نهایت تمام ابزارها و آیتم‌های موجود در بازی به کسب هرچه بیش‌تر سکه و پول منتهی می‌شوند. حتی زمانی که از بازی خارج می‌شوید نیز ماهی‌گیرها برای شما سکه جمع‌آوری می‌کنند.

Dream Blue Ocean

بخش دیگر بازی غواصی و سفر در اعماق دریا است. در این بخش نیز بازیکن می‌تواند کاراکتر خود را شخصی سازی کند. از خریدن لباس‌ها و تجهیزات غواصی گرفته تا ارتقای کاراکتر همگی باعث افزایش میزان جایزه دریافتی می‌شوند. در جریان غواصی بازیکنان می‌توانند با کلیک برروی تصویر ماهی‌ها مینی پازل‌های بازی را تجربه کنند یا قوطی‌های زباله را جمع آوری کنند. در پایان کار نیز یک صندوقچه به بازیکنان اهدا می‌شود که شامل آیتم‌های مختلفی از جمله الماس و تجهیزات غواصی است. ماموریت‌های فرعی یا Questها نیز در بازی گنجانده شده است. برای مثال با چندبار ارتقای یک ماهی‌گیر یا شکار یک ماهی خاص، سکه دریافت خواهید کرد.

در نهایت تمام ابزارها و آیتم‌های موجود در بازی به کسب هرچه بیش‌تر سکه و پول منتهی می‌شوند.

بازی Dream Blue Ocean یک اثر رایگان است و از سیستم پرداخت درون برنامه‌ای و ویدیوهای تبلیغاتی استفاده می‌کند. برای مثال با تماشای یک ویدیو می‌توان سرعت ماهی‌گیری را به مدت ۱۰ دقیقه افزایش داد. همچنین برای تجربه بازی نیازی به اتصال اینترنت نخواهد بود. بازی موبایل Dream Blue Ocean ممکن است برای برخی از بازیکنان خسته کننده به نظر برسد اما برای کسانی که با سبک Idle آشنا هستند و به این سبک علاقه دارند گزینه مناسبی است. بازی Dream Blue Ocean را می‌توانید از لینک‌های زیر برای اندروید و آیفون دریافت و تجربه کنید. همچنین اگر به بازی‌های موبایل علاقه‌مند هستید، در صفحه بهترین بازی های اندروید زومجی، می‌توانید به فهرست کاملی از بهترین‌ بازی‌ها دسترسی داشته باشید.

دانلود بازی Dream Blue Ocean

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده