نویسنده: Mehdi Rh
// چهار شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل World War Doh؛ فرمانده را نابود کن

بازی موبایل World War Doh یک بازی جذاب و استراتژیکی است که با المان‌های خود می‌تواند ساعت‌ها سرگرم نگهتان دارد. با زومجی در معرفی این بازی موبایل همراه باشید.

این روز‌ها استودیو‌های زیادی سعی دارند دست بر روی بازی‌های استراتژیکی بگذارند تا طرفداران زیادی را به خود جذب کنند. البته بیشتر این بازی‌های استراتژیکی آنلاین بوده تا گیمر‌ها بتوانند با دیگر بازیکنان و دوستان خود نیز رقابت کنند تا تجربه بازی، برای آن‌ها جذاب‌تر شود.

از معروف ترین بازی‌های استراتژیکی جذابی که در سال‌های آخر توانستند مخاطبین زیادی را جذب کند می‌توان به Clash Royale  اشاره کرد. بازی Clash Royale اثر استودیو فنلاندی Supercell که پیش از این نیز توانسته بود بازی بسیار موفق Clash Of Clans را عرضه کند، توانست تا با عرضه یک تجربه استراتژیک فوق‌العاده جذاب و سرگرم‌کننده و با پشتیبانی بسیار خوب از بازی، امتیازات خوبی را از سوی منتقدین و گیمر‌ها دریافت کند. اما این بار استودیو Jam City که قبلا هم بازی‌های زیادی مانند Harry Potter: Hogwarts Mystery با اقتباس از دنیای جذاب هری پاتر تولید کرده بود، این بار سعی دارد تا با عرضه یک تجربه استراتژیک که اتفاقا شباهت بسیار زیادی به بازی Clash Royale هم دارد، یک تجربه سرگرم‌کننده را در اختیار گیمر‌ها قرار دارد تا بتواند نظرات آن‌ها را به خود جلب کند. بازی اندروید و آیفون World War Doh یک بازی استراتژیکی با المان‌های سرگرم‌کننده است که خود را آماده کرده است تا در بین عناوین مختلف بازار، محبوبیت زیادی پیدا کند.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

 World War Doh یک تجربه استراتژیکی آنلاین است که در آن باید با دشمنان به نبرد بپردازید و آن‌ها را از بین ببرید. وظیفه شما در بازی این است که در نبرد با بقیه گیمر‌ها، فرمانده جنگ آن‌ها را از بین ببرید و هر تیمی که زودتر بتواند این کار را انجام دهد، برنده نبرد جذاب بازی است. پس از شروع و در قسمت اول وارد بخش آموزشی بازی می‌شوید.

World War Doh یک تجربه استراتژیکی آنلاین است که در آن باید با دشمنان به نبرد بپردازید و آن‌ها را از بین ببرید.

در این بخش یاد می‌گیرید که نیرو‌‌های خود را کنترل کنید و با هدایت آن‌ها، دشمنان را نابود کنید. مکانیزم کنترل و هدایت نیرو‌ها در بازی کار سختی نیست اما باید در انتخاب حرکات خود دقت کنید. پشت‌سر گذاشتن قسمت آموزشی برای کسانی که با بازی‌های استراتژيکی آشنایی دارند می‌تواند خسته‌کننده باشد. بیشتر قسمت‌های بازی بسیار شبیه به بازی Clash Royale است. در واقع سازندگان برای توسعه بازی از Clash Royale الهام گرفته‌اند اما در گیم‌پلی تغییرات زیادی را اضافه کرده‌اند و سعی کرده‌اند تا علاوه بر الهام از بازی‌های استراتژیک دیگر، خلاقیت خود را نیز اضافه کنند.

سازندگان برای توسعه بازی از Clash Royale الهام گرفته‌اند اما در گیم‌پلی خلاقیت خود را نیز، اضافه کرده‌اند

تفاوت بازی  World War Doh با دیگر تجربه‌های استراتژيک این است که شما باید سعی کنید فرمانده حریف را نابود کنید. در واقع جذابیت بازی این است که کنترل کردن فرمانده نبرد هم برای گیمر‌ها در نظر گرفته شده تا بتوانند لذت بیشتری از نبرد‌ها ببرند. پس از هر نبرد جعبه‌هایی دریافت می‌کنید که با آن‌ها می‌توانید کارت‌های جدید را بدست بیاورید و با آن‌ها نیرو‌های خود را تقویت کنید. همچنین قابلیت‌های ویژه‌ای هم برای نبرد با دیگر گیمر‌ها در بازی قرار دارد. قسمت فروشگاه هم برای خرید درون برنامه‌ای بازی در نظر گرفته شده است تا بتوانید آیتم‌های جدید را بدست بیاورید. موسیقی و افکت‌های صوتی نیز از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و تجربه خوبی را برای گیمر‌ها فراهم می‌کنند.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

بازی موبایل World War Doh یک تجربه استراتژیک جذاب است که سعی دارد خلاقیت خود را به رخ دیگر بازی‌های استراتژیک بکشد. اگر از طرفداران بازی‌های استراتژیکی هستید و به دنبال یک تجربه بامزه و سرگرم کننده می‌گردید که بتواند حسابی سرگرم نگهتان دارد، World War Doh گزینه مناسبی برای شما است. در کنار دانلود بازی می‌تواند نظر خود را با ما در میان بگذارید و همچنین در صفحه‌ی بهترین بازی های اندروید زومجی، فهرست کاملی را از بهترین بازی‌ها مشاهده کنید.

دانلود بازی World War Doh

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت موبایل و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت موبایل سامسونگ، قیمت موبایل شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت گوشی اپل را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده