نویسنده: Mehdi Rh
// شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل US Conflict؛ یک تجربه استراتژیک جذاب

بازی موبایل US Conflict یک بازی استراتژیکی است که سعی دارد با فراهم کردن المان‌هایی جذاب برای گیمر‌ها، آن‌ها را حسابی سرگرم نگه دارد. با زومجی در معرفی این بازی موبایل همراه باشید.

بازی‌های استراتژی همواره توانسته‌اند نظر گروه بزرگی از مخاطبین را به خود جذب کنند و با عملکردی که در نسل طلایی خود نشان دادند، گیمر‌های زیادی به این سبک علاقه‌مند شدند. البته به تدریج و با ظهور کنسول‌ها، تعداد بازی‌های استراتژیکی خوبی که می‌توانستیم در بین بازی‌های جذاب بازار تجربه کنیم، روز به روز کمتر شد.

علت اصلی کم شدن بازی‌های جذاب استراتژیکی این بود که کنترل این سبک بازی‌ها با دسته کنسول کار راحتی نبود و گیمر‌ها ترجیح می‌دادند که این بازی‌ها را با ماوس و کیبورد تجربه کنند. از آن جایی که فروش کنسول‌ها هر روز بیشتر می‌شود، تعداد این باز‌ها هم به تدریج کم شد. البته در سال‌های اخیر بازی‌های بزرگی مانند Civilization با عرضه بر روی کنسول‌ها نیز توانست مشتریان خود را نسبتا راضی نگه دارد. از بهترین بازی‌های استراتژیک جنگی که همه‌ی ما با آن‌ها خاطره داریم، می‌توان به Stronghold و سری جذاب کماندو‌ها اشاره کرد. اما این بار استودیو 4Flash که تجربه زیادی را در کارنامه خود ندارد، سعی دارد تا با عرضه یک بازی موبایل و در سبک استراتژیکی، طرفداران این سبک را به وجد بیاورد. بازی‌های استراتژیک بر روی موبایل همواره طرفداران خود را دارند، که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به Clash Royal اشاره کرد. بازی اندروید و آیفون US Conflict یک تجربه استراتژیکی جذاب و کامل است که با المان‌های درگیر‌کننده و همچنین اضافه‌کردن بخش آنلاین به بازی، می‌تواند گیمر‌ها را حسابی به خود جذب کند و سرگرم نگه دارد.

conflict

در بازی US Conflict شاهد دو بخش داستانی و کمپین و همچنین بخش آنلاین هستیم که هردوی آن‌ها از کیفیت خوبی برخوردار بوده و کیفیتی مناسب را در قالب این سبک بازی‌ها، ارائه می‌دهد. پس از شروع، وارد بخش آموزشی بازی می‌شوید. این بخش به نسبت بازی‌های دیگر نسبتا طولانی بوده و شاید برای بعضی‌ها که با بازی‌های استراتژیکی آشنایی دارند، خسته کننده باشد.

در بازی US Conflict شاهد دو بخش داستانی و کمپین و همچنین بخش آنلاین هستیم که هردوی آن‌ها از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

 بعد از این که با مکانیزم‌های مختلف گیم‌پلی و نحوه ساخت و ساز و کنترل نیروهای خود آشنا شدید، می‌توانید به رقابت در بخش آنلاین و پیشروی در مراحل جذاب بازی بپردازید. لازم به ذکر است که قسمت آنلاین از ابتدا در دسترس نبوده و باید برای دسترسی به این بخش، قسمت‌های اول بازی را پشت سر بگذارید. مکانیزم گیم‌پلی در بازی آسان نیست و شاید کمی طول بکشد تا با تمامی قسمت‌های آن آشنا شوید و به نحوه استفاده از آن‌ها، عادت کنید. مانند بقیه بازی‌های استراتژیکی، وظیفه شما این است که به توسعه دژ و پایگاه خود بپردازید و همچنین علاوه بر رسیدگی به پایگاه، نیرو و سرباز‌ها را هم تعلیم دهید تا بتوانید با آن‌ها به نبرد با دشمنان بپردازید. در US Conflict شاهد وسایل جنگی مانند تانک و هواپیما هستیم که وجود آن‌ها تجربه بازی را لذت بخش‌تر کرده است. در واقع داستان و محیط US Conflict در بازه‌ای مدرن‌ از زمان قرار دارد و به هیچ وجه شاهد اسب و تیرکمان و ابزار‌های سنتی در بازی نیستیم. محیط و فضای مراحل، می‌تواند برای بسیاری از گیمر‌ها یادآور سری معروف Command And Conquer اثر استودیو EA باشد که توانسته بود گیمر‌های زیادی را به خود جذب کند. در واقع می‌توان از سری Command And Conquer به عنوان یکی از نوستالژیک‌ترین تجربه‌ها در سبک استراتژیک، یاد کرد.

conflict

طراحی مراحل بازی به خوبی صورت گرفته است و گشت و گذار و شکست دشمنان در آن‌ها لذت‌بخش است. متاسفانه تجربه US Conflict بر روی گوشی‌هایی با صفحه نمایش کوچک، آن‌چنان لذت‌بخش نیست و تجربه خوبی را منتقل نمی‌کند و پیشنهاد می‌کنیم اگر تبلت یا گوشی با صفحه نمایش بزرگ دارید از آن‌ها برای تجربه بازی استفاده کنید.

طراحی مراحل بازی به خوبی صورت گرفته است و گشت و گذار و شکست دشمنان در آن‌ها لذت بخش است.

نبرد‌ها در بازی کیفیت مناسبی دارند و برای این که عملکرد بهتری از خود نشان دهید باید با تمامی نکات و بخش‌هایی که در اختیار دارید آشنا باشید. از آنجایی که US Conflict یک بازی استراتژیکی است، راز موفقیت شما در نبرد‌ها، استراتژی جنگ منحصر به فردی است که آن را پیاده می‌کند. سازندگان بازی به این استراتژی‌ها بسیار دقت کرده‌اند و کوچکترین حرکت از جانب شما می‌تواند در سرنوشت نبرد تاثیر‌گذار باشد. همچنین قابلیت‌ها و امکاناتی که برای رویارویی با دشمنان در اختیار دارید آنقدر زیاد است که به راحتی از پشت‌سر گذاشتن مراحل مختلف، خسته نمی‌شوید. تعداد مراحل بازی زیاد نیست و قادر نیست تا برای مدت طولانی سرگرم نگهتان دارد اما با اضافه شدن بخش آنلاین، می‌توان از قسمت داستانی نیز چشم‌پوشی کرد و به رقابت با دوستان و دیگر گیمر‌ها پرداخت. بخش آنلاین، جذاب‌ترین قسمت بازی بوده و تجربه آن لذت‌بخش است. همچنین سازندگان قسمت فروشگاه را برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای برای گیمر‌ها در نظر گرفته‌اند که در این بخش می‌توانید آیتم‌های مختلفی را خریداری کنید تا سرعت پیشرفتتان در بازی زیاد‌تر شود. قسمت پروفایل هم برای شخصی‌سازی‌های کوچک در اختیار گیمر‌ها قرار داده شده است. موسیقی و افکت‌های صوتی بازی در تجربه‌های استراتژیکی همیشه نقش مهمی داشته‌اند که استودیو 4Flash توانسته است به خوبی آن را پیاده کند.  طراحی محیط‌ها و فضای بازی هم قابل قبول است و گرافیک هنری متوسطی را به گیمر‌ها ارائه می‌دهد.

conflict

بازی موبایل US Conflict یک تجربه مناسب و با کیفیت را در سبک بازی‌های استراتژیک برای دارندگان گوشی‌های همراه فراهم می‌کند. اگر از طرفداران بازی‌های استراتژیک هستید و به دنبال یک گزینه مناسب در این سبک می‌گردید، بازی US Conflict گزینه مناسبی برای شما است. درکنار دانلود بازی می‌تواند نظر خود را با ما در میان بگذارید و همچنین در صفحه‌ی بهترین بازی های اندروید زومجی، فهرست کاملی را از بهترین بازی‌ها مشاهده کنید. 

دانلود بازی US Conflict

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت روز گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده