نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

بهترین حرکات روز ششم مرحله اصلی مسابقات The International 9

رویارویی سه تیم باقیمانده در تورنمنت برای تصاحب قهرمانی، با حرکات شگفت‌انگیزی از سوی آن‌ها در ششمین روز از مرحله‌ی اصلی مسابقات The International 9 همراه بود که در این مطلب نگاهی به آن‌ها خواهیم داشت. 

روز ششم و پایانی مرحله اصلی مسابقات The International 9 با برگزاری دیدارهای «فینال براکت پایینی» و «فینال بزرگ» پیگیری شد و در پایان قهرمان این دوره از رقابت‌ها مشخص شد. در این روز ابتدا تیم‌های Team Liquid و PSG.LGD دربرابر هم قرار گرفتند و تیم لیکوئید با غلبه بر حریف به فینال مسابقات راه پیدا کرد. فینال بزرگ هم قهرمانان سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ اینترنشنال یعنی تیم‌های OG و Team Liquid را روبه‌روی یکدیگر قرار داد و تیم اوجی پس از کسب سه پیروزی و یک شکست به‌عنوان قهرمان این رویداد سالانه معرفی شد. در مرحله‌ی اصلی مسابقات اینترنشنال امسال، هیروی Tiny با حضور در ۲۳ بازی و هیرو Alchemist با منع از ۴۰ بازی بیشترین آمار پیک و بن را در میان هیروها در اختیار دارند. دو جایگاه بعدی جدول بیشترین هیروهای انتخاب شده به Elder Titan و Rubick با حضور در ۲۱ بازی اختصاص دارد و در جایگاه دوم و سوم جدول بیشترین هیروهای بن شده نیز Enchantress و Leshrac با منع از ۳۲ و ۲۴ بازی دیده می‌شوند. شما می‌توانید بهترین حرکات تیم‌ها در روز نهایی مرحله اصلی مسابقات را در ویدیو زیر مشاهده کنید.

بهترین حرکات روز ششم و نهایی مرحله‌ی اصلی | دانلود از وب‌سایت آپارات

مبلغ جایزه مسابقات اینترنشنال ۹ درحال‌حاضر از مرز ۳۴.۲ میلیون دلار عبور کرده است که این موضوع بدان معنا است که قهرمان این دوره از رقابت‌ها با دریافت بیش از ۱۵.۵ میلیون دلار به خانه برمی‌گردد. البته سایر تیم‌ها نیز این مسابقه را دست خالی ترک نمی‌کنند و حتی برای تیم‌های قرار گرفته در رده ۱۷ و ۱۸ هم ۰.۲۵ درصد از مجموع جوایز در نظر گرفته شده است.

امسال نیز با پوشش تمام اخبار و نتایج مسابقات اینترنشنال ۲۰۱۹ در وب‌سایت زومجی با شما همراه بودیم و بر این اساس شما می‌توانید با مراجعه به صفحه اختصاصی این تورنمنت از تمام اخبار مربوط ‌به آن مطلع شوید.


منبع دوتاباف
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده