نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

بهترین حرکات روز چهارم مرحله اصلی مسابقات The International 9

رویارویی تیم‌های براکت پایینی برای باقی ماندن در تورنمنت با نمایش‌های تماشایی از تیم‌ها در سومین روز از مرحله اصلی مسابقات The International 9 بازی Dota 2 همراه بود که در این مطلب نگاهی به آن‌ها خواهیم داشت.

در روزی که تماماً به براکت پایینی اختصاص داشت، باز هم شاهد جدایی سه تیم دیگر از گردونه رقابت‌ها بودیم که تعداد تیم‌های حاضر را به پنج تیم کاهش داد. در چهارمین روز از مرحله اصلی مسابقات The International 9 بازی Dota 2 سه دیدار در براکت پایینی برگزار شد که در پایان به خروج تیم‌های Royal Never Give Up ،Infamous و Evil Geniuses از تورنمنت انجامید و تیم Team Liquid نیز به سبب پیروزی در آخرین دیدار این روز به جمع پنج تیم برتر مسابقات پیوست. در چهار روز اول مرحله اصلی مسابقات اینترنشنال امسال هیروی Shadow Demon با حضور در ۱۶ بازی، رده اول جدول بیشترین هیروهای انتخاب شده را به خود اختصاص داد و هیروهای Tiny و Elder Titan با حضور در ۱۵ و ۱۳ بازی در رده‌های دوم و سوم مشاهده می‌شوند. صدر جدول بیشترین هیروهای منع شده نیز در اختیار هیروی Alchemist با ۳۱ بن است و در رده‌های دوم و سوم نیز هیروهای Enchantress و Elder Titan با منع از ۲۱ و ۱۹ بازی قرار دارند. شما می‌توانید در ادامه به تماشای ویدیو بهترین حرکات تیم‌ها در چهارمین روز از مرحله اصلی بنشینید.

بهترین حرکات روز چهارم مرحله اصلی | دانلود از وب‌سایت آپارات

در روز پنجم مرحله اصلی مسابقات اینترنشنال سال جاری شاهد برگزاری سه دیدار، دو دیدار در براکت پایینی و یک دیدار در براکت بالایی خواهیم بود و در پایان این روز تنها سه تیم در تورنمنت باقی خواهند ماند که یکی از آن‌ها قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود می‌کند. در روز پنجم ابتدا تیم‌های Vici Gaming و Team Secret و سپس تیم‌های PSG.LGD و OG به مصاف هم می‌روند و درنهایت برنده دیدار اول رودرروی تیم لیکوئید قرار می‌گیرد. اولین دیدار پنجمین روز از مرحله اصلی مسابقات راس ساعت ۶:۳۰ دقیقه ۲ شهریور برگزار می‌شود و فرمت برگزاری دیدارهای این روز بدون استثنا Best of Three خواهد بود.

امسال نیز به مانند سال‌های گذشته با پوشش تمام اخبار و نتایج مسابقات اینترنشنال ۲۰۱۹ در وب‌سایت زومجی با شما همراه خواهیم بود و شما می‌توانید با مراجعه به صفحه اختصاصی این تورنمنت از آخرین اخبار مرتبط با آن مطلع شوید.


منبع دوتاباف
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده