نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۱

بررسی نتایج روز چهارم مرحله اصلی مسابقات The International 9

در روز چهارم مرحله اصلی مسابقات اینترنشنال 9 بازی Dota 2 شاهد تقابل تیم‌های براکت پایینی برای بقا در این رویداد سالانه بودیم که نتیجه‌ای جز خروج شگفتی‌سازان تورنمنت از گردونه رقابت‌ها نداشت.

پس از پایان روز سوم مرحله اصلی مسابقات The International 9 بازی Dota 2 که از به‌یادماندنی‌ترین روز‌های تورنمنت بود، نوبت به چهارمین روز از مسابقات رسید تا رویارویی تیم‌های براکت پایینی را برای راه‌یابی به روز‌های آتی به نمایش بگذارد. با پایان دیدارهای این روز تیم‌های Royal Never Give Up ،Infamous و Evil Geniuses مغلوب تیم‌های رقیب شدند و از ادامه‌ی رقابت‌ها بازماندند. دیدارهای روز چهارم باعث کاهش تیم‌های حاضر به پنج تیم شد و تیم Team Liquid که در آخرین دیدار این روز از سد تیم ایول جنیوسس گذشت، به جمع پنج تیم برتر رقابت‌ها پیوست. از سایر اتفاقات این روز می‌توان به برگزاری مسابقه All-Star بین دو تیم Radiant و Dire اشاره کرد که در میان بازیکنان تیم اول نام SumaiL ،Dy ،miCKe ،RAMZES666 و SoNNeikO دیده می‌شد و تیم دوم را pieliedie ،Somnus丶M ،Tims ،Nisha و -Miracle تشکیل داده بودند. در این دیدار شاهد یک مسابقه All Random Death Match بین دو تیم بودیم که درنهایت با پیروزی تیم Radiant به پایان رسید. در روز چهارم همچنین قهرمان تازه بازی دوتا 2 با نام Snapfire معرفی شد که در پاییز سال جاری شاهد راه‌یابی آن به بازی خواهیم بود. باتوجه‌به اینکه تنها دو روز دیگر تا بسته شدن پرونده مرحله اصلی مسابقات اینترنشنال سال 2019 زمان باقی مانده است، در روزهای آتی دیدارهای بسیار مهیج و نفس‌گیری را از تیم‌ها شاهد خواهیم بود که نباید از تماشای آن‌ها غافل شد.

The International 9

در اولین دیدار این روز که تیم‌های Royal Never Give Up و Team Liquid را دربرابر هم قرار داد، بازی‌های خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم، اما تیم لیکوئید که خیال جدایی از تورنمنت را در سر نداشت، با پیروزی در دو بازی پیاپی به کار حریف چینی خود در مرحله اصلی پایان داد. تیم رویال نِور گیو آپ که برای راه‌یابی به راند سوم براکت پایینی تیم‌های نام‌آشنای Virtus.pro و Alliance را کنار زده بود، با شکست در این دیدار به خانه بازگشت و تیم لیکوئید با غلبه بر این تیم و پیوستن به جمع شش تیم برتر مسابقات، به‌عنوان حریف تیم Evil Geniuses در دیدار نهایی این روز معرفی شد.

دیدار نهایی روز چهارم با غلبه تیم لیکوئید بر ایول جنیوسس همراه بود که به خروج EG از رقابت‌ها انجامید

در دیدار دوم این روز تیم Infamous به مصاف Team Secret رفت و نتیجه‌ی ۰-۲ به نفع تیم سیکرت مانع از رفتن تیم اینفیمس به راند بعدی شد. تیم سیکرت پس از پیروزی در این دیدار به روز‌ پنجم راه یافت تا در این روز با تیم Vici Gaming رو‌به‌رو شود و تیم اینفیمس هم از مسابقات کنار گذاشته شد. تیم‌های رویال نِور گیو آپ و اینفیمس به‌دنبال شکست در دیدارهای روز چهارم، در رده هفتم و هشتم ایستادند و ۲.۵ درصد از مجموع جوایز مسابقات را از آن خود کردند. درنهایت نتایج به نحوی رقم خورد که در دیدار نهایی روز چهارم شاهد تقابل تیم‌های پرطرفدار Team Liquid و Evil Geniuses بودیم. تیم Evil Geniuses که روز گذشته دربرابر تیم OG طعم تلخ شکست را چشیده بود، در دیدار با تیم لیکوئید هم کاری از پیش نبرد و پس از واگذاری بازی‌هایش در این روز از رقابت‌ها خط خورد. تیم لیکوئید با غلبه بر EG در جمع پنج تیم برتر قرار گرفت و تیم ایول جنیوسس با دریافت ۳.۵ درصد از جوایز راهی خانه شد. شما می‌توانید نتایج روز چهارم مرحله اصلی را در ادامه مشاهده کنید.     

نتایج دیدارهای روز چهارم مرحله اصلی

تیمنتیجه‌ی دیدارتیمبراکت پایینی
Royal Never Give Up۲-۰Team Liquid
Infamous۲-۰Team Secret
Evil Geniuses۲-۰Team Liquid

The International 9

روز پنجم مرحله اصلی مسابقات اینترنشنال 9 با برگزاری سه دیدار، یک دیدار در براکت بالایی و دو دیدار در براکت پایینی پیگیری می‌شود و خارج شدن دو تیم از مسابقات را به‌دنبال دارد. در اولین دیدار این روز تیم‌های Vici Gaming و Team Secret که رقابت هر دو آن‌ها در مرحله اصلی از براکت بالایی آغاز شد، به رقابت می‌پردازند و در دیدار دوم شاهد رویارویی تیم‌های قدرتمند PSG.LGD و OG در براکت بالایی خواهیم بود که جدال آن‌ها بر سر راه‌یابی به فینال بزرگ است. دیدار نهایی این روز نیز برنده دیدار اول و تیم Team Liquid را در براکت پایینی مقابل هم قرار می‌دهد و باید دید که کدام یک از آن‌ها از این دیدار سربلند بیرون می‌آید تا در فینال براکت پایینی به مصاف تیم بازنده فینال براکت بالایی برود. کلیه‌ی دیدار‌های این روز به شکل Best of Three برگزار می‌شود و زمان برگزاری آن‌ها در جدول زیر قابل مشاهده است. 

زمان برگزاری دیدارهای روز پنجم مرحله اصلی

تیمتیمزمان برگزاری دیداربراکت
Team SecretVici Gaming۶:۳۰پایینی
OGPSG.LGD۱۰:۳۰بالایی
برنده دیدار اولTeam Liquid۱۴:۳۰پایینی
امسال نیز به مانند سال‌های گذشته با پوشش تمام اخبار و نتایج مسابقات اینترنشنال ۲۰۱۹ در وب‌سایت زومجی با شما همراه خواهیم بود و شما می‌توانید با مراجعه به صفحه اختصاصی این تورنمنت از آخرین اخبار مرتبط با آن مطلع شوید.


منبع Liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده