نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱

بررسی نتایج روز اول مرحله اصلی مسابقات The International 9

اولین روز از مرحله اصلی مسابقات اینترنشنال ۹ بازی Dota 2 با خروج چهار تیم از گردونه رقابت‌ها و سقوط دو تیم به براکت پایینی همراه بود.

سرانجام انتظار طرفداران بازی Dota 2 برای تماشای بازی‌های بسیار هیجان‌انگیز مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۱۹ به پایان رسید و مرحله اصلی این رویداد سالانه از امروز صبح با برگزاری یک مراسم افتتاحیه‌ی به‌یادماندنی آغاز شد. در مراسم افتتاحیه مسابقات شاهد معرفی شانزده تیم راه‌یافته به مرحله اصلی بودیم و در انتها نیز گیب نیوول، از بنیان‌گذاران شرکت ولو ضمن عرض خیرمقدم به حضار و تشکر از دولت و شهروندان شانگهای بابت مهمان‌نوازی و خدمات‌ آن‌ها، در خصوص تصمیم‌شان مبنی بر برگزاری مسابقات اینترنشنال امسال در کشور چین ابراز خرسندی کرد. وی در ادامه اظهار داشت که بزرگ‌ترین سوالی که در ذهن دارد این است که کدام یک از تیم‌ها نهایتا مقام قهرمانی این دوره را از آن خود می‌کند. پس از این مراسم، مرحله اصلی مسابقات The International 9 رسما کارش را آغاز کرد و دیدارهایی در هر یک از براکت‌ها برگزار شد که به جدایی تیم‌های Alliance ،Fnatic ،Keen Gaming و Natus Vincere از مسابقات و سقوط تیم‌های TNC Predator و Virtus.pro به براکت پایینی منجر شد. با عنایت به اینکه تنها پنج روز تا بسته شدن مرحله اصلی زمان باقی مانده است، در روزهای آتی دیدارهای نفس‌گیری را از دوازده تیم حاضر شاهد خواهیم بود که به‌هیچ‌وجه نباید از تماشای آن‌ها غافل شد.

The International 9

اولین دیدار مرحله اصلی مسابقات اینترنشنال ۹ میان تیم‌های PSG.LGD و Virtus.pro در براکت بالایی برگزار شد و در این دیدار تیم پی‌اس‌جی.ال‌جی‌دی در دو بازی حساب شده حریف روس خود را از میان برداشت. تیم PSG.LGD پس از این دیدار به جمع شش تیم برتر مسابقات راه یافت و تیم ویرتوس.پرو نیز ادامه رقابت‌ها را از براکت پایینی پیگیری می‌کند. در دیدار دیگر این روز در براکت بالایی، تیم پرقدرت Vici Gaming به مصاف تیم TNC Predator رفت و نتیجه ۱-۲ به نفع وی‌چی گیمینگ باعث قرارگیری تیم رقیب در براکت پایینی شد. در اولین بازی این دیدار شاهد نمایش خیره‌کننده تیم تی‌ان‌سی پرداتور بودیم که به پیروزی آن‌ها انجامید، اما در بازی‌های بعدی این VG بود که به مرور کنترل بازی را در دست گرفت و دو برد به نام خود ثبت کرد. تیم وی‌چی گیمینگ با پیروزی در این دیدار به جمع شش تیم برتر مسابقات ملحق شد و تیم TNC Predator دیدار بعدی خود دربرابر تیم Team Liquid را در براکت پایینی انجام می‌دهد. از براکت بالایی مرحله اصلی که فاصله بگیریم به چهار دیدار مهم این روز در براکت پایینی می‌رسیم که در آن تیم‌ها برای بقا در تورنمنت به رقابت می‌پرداختند. در اولین دیدار براکت پایینی، تیم Alliance که پس از پایان مرحله گروهی تیم Royal Never Give Up را برای رویارویی انتخاب کرده بود، مقابل این تیم شکست خورد و راهی خانه شد.

پس از پایان روز اول، تیم‌های PSG.LGD و Vici Gaming در جمع شش تیم برتر مسابقات قرار گرفتند

دیدار دوم براکت پایینی تیم‌های Fnatic و Team Liquid را رودرروی هم قرار داد که نتیجه ۰-۱ به نفع تیم لیکوئید رقم خورد و به این ترتیب فناتیک از ادامه رقابت‌ها بازماند. تیم لیکوئید که مرحله گروهی را با نتایج نه‌چندان مطلوبی به پایان برده بود، بازی خوبی را در اولین روز مرحله اصلی به نمایش درآورد و با غلبه بر رقیب به راند بعدی براکت پایینی صعود کرد تا در دومین روز مسابقات به مصاف تیم TNC Predator برود. دیدار بعدی این روز میان تیم‌های Infamous و Keen Gaming اتفاق افتاد که با خروج تیم کین گیمینگ از رقابت‌ها همراه بود. تیم Infamous که رقیب خود را پس از پایان مرحله گروهی انتخاب کرده بود، در یک دیدار تماشایی به پیروزی رسید و تیم Keen Gaming را به خانه فرستاد. آخرین دیدار این روز نیز جدال تیم‌های Mineski و Natus Vincere را به نمایش گذاشت که در پایان تیم ناتوس وینچری مغلوب رقیب خود شد و از مسابقات خداحافظی کرد. تیم Mineski در روز سوم دربرابر بازنده دیدار Team Secret و Evil Geniuses قرار می‌گیرد و شانس خود را برای راه‌یابی به راندهای بعدی امتحان می‌کند. تیم‌های الاینس، فناتیک، کین گیمینگ و ناتوس وینچری با شکست مقابل رقبا در رده سیزدهم تا شانزدهم قرار گرفتند و ۱.۵ درصد از مجموع جوایز مسابقات اینترنشنال ۹ را دریافت کردند. شما می‌توانید نتیجه دیدارهای اولین روز از مرحله اصلی مسابقات را در جدول زیر مشاهده کنید.

نتایج دیدارهای روز اول مرحله اصلی

تيمنتیجه‌ی دیدارتیمبراکت
Virtus.pro۲-۰PSG.LGDبالایی
TNC Predator۲-۱Vici Gaming
Alliance۱-۰Royal Never Give Upپایینی
Fnatic۱-۰Team Liquid
Keen Gaming۱-۰Infamous
Natus Vincere۱-۰Mineski

The International 9 Main Event Day 1

در روز دوم مرحله اصلی مسابقات شاهد برگزاری دو دیدار در براکت بالایی و دو دیدار در براکت پایینی خواهیم بود. پس از پایان روز دوم تیم‌های بازنده براکت پایینی با دریافت ۲ درصد از مجموع جوایز از گردونه رقابت‌ها حذف می‌شوند و تیم‌های بازنده براکت بالایی به براکت بازنده‌ها سقوط می‌کنند. بازی‌های روز دوم که از حساسیت زیادی هم برخوردار هستند، به شکل Best of Three برگزار خواهند شد و شما می‌توانید زمان برگزاری آن‌ها را در ادامه مشاهده کنید.

زمان برگزاری دیدارهای روز دوم مرحله اصلی

تیمتیمزمان برگزاری دیداربراکت
OGNewbee۶:۳۰بالایی
Team SecretEvil Geniuses۹:۳۰
Virtus.proRoyal Never Give Up۱۲:۳۰پایینی
TNC PredatorTeam Liquid۱۵:۳۰
امسال نیز به مانند سال‌های گذشته با پوشش تمام اخبار و نتایج مسابقات اینترنشنال ۲۰۱۹ در وب‌سایت زومجی با شما همراه خواهیم بود و شما می‌توانید با مراجعه به صفحه اختصاصی این تورنمنت از آخرین اخبار مرتبط با آن مطلع شوید.


منبع Liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده