// پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۹

سازنده Dreams در حال ساخت یک بازی کاملا جدید است

براساس آگهی استخدام جدید استودیو مدیا مولکول مشخص شده است پروژه بعدی این استودیو یک بازی کاملا جدید خواهد بود.

استودیو مدیا مولکول در چند ماه گذشته مشکلات زیادی داشته است؛ از پایان پشتیبانی بازی Dreams گرفته تا تعدیل‌ها و حتی خطر تعطیلی کامل این سازنده. سال گذشته مشخص شده بود سازنده سابق LittleBigPlanet و دریمز در حال کار روی پروژه جدیدی است و با اینکه همان زمان گفته شده بود این پروژه دنباله دریمز نیست، اما واضح نبود یک بازی جدید خواهد بود یا خیر. حتی برخی اعتقاد داشتند که این پروژه می‌تواند اسپین‌آفی از آخرین ساخته این سازنده یا حتی بازی جدید سری LittleBigPlanet باشد.

اکنون جواب این سوالات مشخص شده است. اخیرا این سازنده آگهی شغلی جدیدی برای موقعیت برنامه‌نویس ارشد فناوری هنری منتشر کرده که در آن تایید شده است این پروژه یک بازی کاملا جدید خواهد بود. در بخش مسئولیت‌های این آگهی آمده است: «با تیم برنامه‌نویسی همکاری کنید تا الزامات فنی و استانداردهای IP جدید مدیا مولکول را تعریف و تکمیل کنید.»

با اینکه جزئیات زیادی درباره خود بازی معلوم نیست، اما خود آگهی شغلی حاکی‌از آن است که MM دوباره از موتور بازی‌سازی خود برای ساخت این پروژه استفاده خواهد کرد که البته با درنظرگرفتن تخصص این سازنده در استفاده از ابزارهای خود، جای تعجب ندارد. مشخص نیست این بازی چه‌زمانی معرفی خواهد شد؛ اما از آنجایی‌که روند ساخت آن سال گذشته آغاز شده بود، احتمالا مدت زیادی تا معرفی آن باقی مانده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده