نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۳

بهترین حرکات روز پنجم مرحله اصلی مسابقات The International 9

مصاف تیم‌های براکت بالایی برای راه‌یابی به فینال و تیم‌های براکت پایینی برای بقا در تورنمنت باعث خلق لحظات بی‌نظیری در روز پنجم مرحله اصلی مسابقات The International 9 شد که در این مطلب نگاهی به آن‌ها می‌اندازیم.

در روز پنجم مرحله اصلی مسابقات The International 9 بازی Dota 2 سه دیدار، یک دیدار در براکت بالایی و دو دیدار در براکت پایینی برگزار شد که تعداد تیم‌های حاضر در تورنمنت را به سه تیم کاهش داد. با پایان این روز، تیم‌های Vici Gaming و Team Secret از ادامه‌ی رقابت‌ها بازماندند و تیم OG با غلبه بر تیم PSG.LGD در براکت بالایی، به جمع دو تیم برتر مسابقات ملحق شد تا در آخرین روز این دیدار سالانه برای دفاع از عنوان قهرمانی به مبارزه بپردازد. در پنج روز اول مرحله اصلی مسابقات اینترنشنال سال جاری، هیروی Shadow Demon با حضور در ۱۸ بازی در صدر جدول بیشترین هیروهای انتخاب‌شده قرار دارد و در رتبه‌های بعدی این جدول هیروهای Tiny و Elder Titan با حضور در ۱۸ و ۱۷ بازی مشاهده می‌شوند. صدر جدول بیشترین هیروهای منع شده در اختیار هیروی Alchemist با ۳۳ بَن است و رتبه‌های بعدی این جدول نیز به هیروهای Enchantress و Elder Titan با ۲۸ و ۲۲ بَن اختصاص دارد. شما می‌توانید بهترین حرکات تیم‌ها در روز پنجم مرحله اصلی را در ویدیوی زیر مشاهده کنید.

بهترین حرکات روز پنجم مرحله اصلی | دانلود از وب‌سایت آپارات

در آخرین روز از مرحله اصلی مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۱۹ تنها شاهد دو دیدار خواهیم بود که دیدار پایانی آن قهرمان این دوره از رقابت‌ها را مشخص می‌کند. در این روز ابتدا تیم‌های PSG.LGD و Team Liquid در فینال براکت پایینی روبه‌روی هم قرار می‌گیرند و برنده‌ی این دیدار به فینال بزرگ راه خواهد یافت تا برای ایستادن در جایگاه اول با تیم OG دست‌وپنجه نرم کند. اولین دیدار روز ششم و پایانی مسابقات راس ساعت ۶:۳۰ دقیقه ۳ شهریور برگزار می‌شود و نحوه برگزاری دیدار فینال براکت پایینی و فینال به ترتیب Best of Three و Best of Five است.

امسال نیز به مانند سال‌های گذشته با پوشش تمام اخبار و نتایج مسابقات اینترنشنال ۲۰۱۹ در وب‌سایت زومجی با شما همراه خواهیم بود و شما می‌توانید با مراجعه به صفحه اختصاصی این تورنمنت از آخرین اخبار مرتبط با آن مطلع شوید.


منبع دوتاباف
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده