// پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۸

واکنش منتقدین به بازی Stellar Blade

دیروز میانگین نمرات بازی Stellar Blade منتشر شد و شاهد عملکرد خوب جدیدترین انحصاری پلی استیشن 5 هستیم.

بازی Stellar Blade، ساخته استودیو شیفت آپ، در ابتدا با نام Project Eve معرفی شد و چند سال بعد، نام نهایی آن مشخص شد. Stellar Blade یک بازی اکشن هک اند اسلش است که علاقه‌مندان به بازی‌ NieR Automata و همچنین Sekiro: Shadows Die Twice، می‌توانند لحظات سرگرم کننده‌ای را در آن سپری کنند. البته که شیفت آپ سعی کرده به‌واسطه‌ی نوآوری‌ها و المان‌های مخصوص‌به خود، استلار بلید را به شکلی ارائه کند که صرفا یک بازی الهام گرفته ساده از بازی‌های ذکر شده نباشد.

همچنین ماه گذشته بود که دمو Stellar Blade در دسترس قرار گرفت و توانست نگاه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. حال کمتر از یک روز به عرضه Stellar Blade زمان باقی‌مانده است. این در حالی است که میانگین نمرات انحصاری جدید پلی استیشن 5 هم دیروز عصر منتشر شد و شاهد عملکرد خوبی از استلار بلید بودیم. در ادامه می‌توانید واکنش منتقدین به بازی Stellar Blade را در زومجی مشاهده کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Stellar Blade

  • سازنده: شیفت آپ
  • ناشر: سونی
  • سبک: اکشن ماجراجویی
  • پلتفرم: پلی استیشن 5
  • تاریخ انتشار: هفت اردیبهشت ماه

شروع ماجراجویی ایو در بازی Stellar Blade

گاد ایز گیک: ۹۰ از ۱۰۰

اتفاق‌های خیلی زیادی در بازی Stellar Blade رخ می‌دهد، اما به شکل شگفت‌انگیزی ظریف باقی می‌ماند و یک ماجراجویی هیجان‌انگیز را ارائه می‌‌دهد.

گیم اینفورمر: ۸۸ از ۱۰۰

هرچی بیشتر Stellar Blade را تجربه کردم، بیشتر من را با عمق اکشن خود و تجربه‌هایی که ارائه می‌کرد، شگفت‌زده می‌کرد. داستان به هیچ‌وجه من را نگرفت، اما جهان بازی، آرت خارق‌العاده و انیمیشن‌های نرم و خوب طراحی شده بازی من را به خود جذب کردند. حتی زمانی‌که بعضی از باس‌های ویرانگر بازی من را نفرین کردند، به‌خاطر این بود که اشتباهاتی را در طول مبارزه مرتکب شدم و به اندازه کافی مشتاق بازگشت به مبارزه و امتحان کردن مجدد آن نبرد بودم. من تسلط تدریجی‌ای را که در طول اکتشافات و سیستم‌های پیچیده کومبوها و حرکات مخصوص به‌دست آوردم، دوست دارم. استلار بلید در نمایش جنسیت و خشونت بی‌شرم است، اما برخلاف سایر بازی‌های این سبک که از این المان‌ها برای نگه داشتن بازی خود استفاده می‌کنند، تجربه اکشن خارق‌العاده به‌راحتی سبب شده تا درکنار دختر‌های بزرگ و عالی صنعت بازی‌های ویدیویی قرار بگیرد.

دیستراکتوید: ۸۰ از ۱۰۰

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌هایی با روایت خاص و پیچیده هستید، Stellar Blade گزینه‌ای است که باید آن را تجربه کنید.

گیم‌اسپات: ۸۰ از ۱۰۰

سؤال آزار دهنده‌ای در ذهن من وجود دارد و آن هم این است که «آیا این بازی در حد و اندازه همان بازی‌هایی است که از آن‌ها الهام گرفته است؟» در جواب باید بگویم که خیر. اما، همین که تلاش‌های این بازی برای نزدیک شدن به آن‌ها سبب نشده که با صورت به زمین برخورد کند، به اندازه کافی قابل‌توجه است. اینکه استلار بلید در تعقیب بازی‌هایی که از آن‌ها الهام گرفته، به یک بازی بزرگ تبدیل شده است، گواه و مدرکی بر بزرگ بودن آن بازی‌ها است که قبلا عرضه شده‌اند.

یوروگیمر: ۸۰ از ۱۰۰

استلار بلید با اینکه کمی موارد عجیب و غریب را در خود جای داده است، اما وضعیت سرعت مبارزات، موزیک و حسی که ارائه می‌کند و درجه سختی Hard متحول کننده به اندازه‌ای کافی هستند تا شما را سرگرم نگه دارند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده