نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۸

بررسی نتایج روز سوم مرحله اصلی مسابقات The International 9

به دنبال برگزاری دیدارهای تماشایی و نفس‌گیر روز سوم مرحله اصلی مسابقات اینترنشنال ۹، دو تیم دیگر از مسابقات خارج و تیم‌های PSG.LGD و OG به جمع سه تیم برتر تورنمنت ملحق شدند.

روز سوم مرحله اصلی مسابقات The International 9 از به‌یادماندنی‌ترین روزهای تورنمنت بود که دو دیدار از هر دو براکت را به نمایش گذاشت و در نهایت با نتایج معقولی به پایان رسید. پس از اتمام دیدارهای این روز، تیم‌های Newbee و Mineski از مسابقات خط خوردند و تیم‌های Vici Gaming و Evil Geniuses با شکست برابر رقبا به براکت پایینی سقوط کردند. جدایی دو تیم دیگر از تورنمنت منجر به کاهش تعداد تیم‌ها به هشت تیم شد و تیم‌های PSG.LGD و OG نیز با پیروزی در دیدارهای روز سوم به جمع سه تیم برتر مسابقات پیوستند. کمپانی ولو پس از پایان دیدار سوم این روز نهایتا هیروی Ogre Magi را به عنوان برنده رای‌گیری آرکینای مسابقات اینترنشنال ۹ اعلام کرد و همانطور که انتظار داشتیم، این هیروی بامزه در آینده‌ نزدیک صاحب یک آرکینای زیبا خواهد شد. تنها سه روز دیگر تا بسته شدن پرونده مسابقات اینترنشنال سال 2019 زمان باقی مانده است و به این خاطر لغزش هرچند کوچک تیم‌ها بهای سنگینی برای آن‌ها خواهد داشت.

The International 9

در نخستین دیدار روز سوم مرحله اصلی مسابقات شاهد رویارویی تیم‌های Newbee و Infamous در براکت پایینی بودیم که با نتیجه ۱-۲ به نفع تیم Infamous پایان یافت. تیم نیوبی که در روز گذشته به راحتی مغلوب تیم OG شده بود، در روز سوم هم نتوانست جلوی حریف خود کاری از پیش ببرد و با شکست در این دیدار از رقابت‌ها حذف شد.

در پایان روز سوم، تیم‌های Newbee و Mineski با دریافت ۲ درصد از جایزه مسابقات راهی خانه شدند

دیدار دوم این روز در براکت پایینی، تیم‌های Team Secret و Mineski را مقابل هم قرار داد که بازی‌های خیره‌کننده تیم سیکرت در این دیدار مانع از صعود رقیب به راند بعدی مسابقات شد. تیم Team Secret با پیروزی در این دیدار در جمع هشت تیم برتر قرار گرفت و در روز چهارم به مصاف تیم Infamous خواهد رفت. شکست تیم‌های Mineski و Newbee در اولین دیدارهای روز سوم به معنای قرارگیری آن‌ها در رده نهم تا دوازدهم است که ۲ درصد از مجموع جوایز مسابقات را به عنوان جایزه در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. از دیدارهای براکت پایینی که فاصله بگیریم به دو دیدار حساس و نفس‌گیر براکت بالایی می‌رسیم. در اولین دیدار براکت بالایی شاهد تقابل تیم‌های PSG.LGD و Vici Gaming بودیم که تیم پی‌اس‌جی.ال‌جی‌دی با کسب دو پیروزی پیاپی به همگان نشان داد که از مدعیان سرسخت قهرمانی است و به این راحتی تسلیم تیم‌هایی که مسیرشان را برای رسیدن به قهرمانی سد می‌کنند، نمی‌شود. تیم PSG.LGD با کنار زدن حریف خود به جمع سه تیم برتر پیوست و تیم وی چی گیمینگ نیز از براکت بالایی سقوط کرد تا در روز پنجم رودرروی برنده دیدار تیم‌های Infamous و Team Secret قرار گیرد. در آخرین دیدار روز سوم در براکت بالایی دیدار حساس تیم‌های OG و Evil Geniuses اتفاق افتاد که سهم تیم OG از این دیدار دو پیروزی و یک شکست بود. تیم OG پس از پایان دادن به کار تیم ایول جنیوسس در براکت بالایی، به جمع سه تیم برتر مسابقات ملحق شد تا در روز پنجم مرحله اصلی به جدال با تیم PSG.LGD بپردازد. شما می‌توانید نتایج روز سوم مرحله اصلی مسابقات اینترنشنال ۹ را در ادامه مشاهده کنید.

نتایج دیدارهای روز سوم مرحله اصلی

تیمنتیجه‌ی دیدارتیمبراکت
Newbee۲-۱Infamousپایینی
Mineski۲-۱Team Secret
Vici Gaming۲-۰PSG.LGDبالایی
Evil Geniuses۲-۱OG

The International 9

روز چهارم مرحله اصلی مسابقات تماماً به براکت پایینی اختصاص دارد و در این روز تنها سه دیدار در براکت پایینی برگزار می‌شود که به خروج سه تیم دیگر از گردونه رقابت‌ها منجر خواهد شد. در این روز ابتدا تیم‌های Team Liquid و Royal Never Give Up و سپس تیم‌های Infamous و Team Secret به رقابت می‌پردازند و در دیدار پایانی برنده دیدار اول برابر تیم Evil Geniuses قرار می‌گیرد. نحوه برگزاری دیدارهای روز سوم به صورت Best of Three است و زمان برگزاری آن‌ها را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

زمان برگزاری دیدارهای روز چهارم مرحله اصلی

تیمتیمزمان برگزاری دیداربراکت پایینی
Royal Never Give UpTeam Liquid۶:۳۰
InfamousTeam Secret۱۰:۳۰
برنده دیدار اولEvil Geniuses۱۴:۳۰
امسال نیز به مانند سال‌های گذشته با پوشش تمام اخبار و نتایج مسابقات اینترنشنال ۲۰۱۹ در وب‌سایت زومجی با شما همراه خواهیم بود و شما می‌توانید با مراجعه به صفحه اختصاصی این تورنمنت از آخرین اخبار مرتبط با آن مطلع شوید.


منبع Liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده