نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۹

بهترین حرکات روز سوم مرحله اصلی مسابقات The International 9

تقابل تیم‌های براکت پایینی برای بقا در تورنمنت و رویارویی تیم‌های پرقدرت براکت بالایی، به نمایش حرکات بی‌نظیری از تیم‌ها در سومین روز از مرحله اصلی مسابقات اینترنشنال ۹ منجر شد که در این مطلب نگاهی به آن‌ها خواهیم داشت.

روز سوم مرحله اصلی مسابقات The International 9 بازی Dota 2 با برگزاری دو دیدار در براکت بالایی و دو دیدار در براکت پایینی همراه بود که در پایان به جدایی دو تیم دیگر از گردونه رقابت‌ها و خط خوردن نام دو تیم از براکت بالایی منجر شد. در این روز تیم‌های OG و PSG.LGD به جمع سه تیم برتر مسابقات راه یافتند و تیم‌های Newbee و Mineski نیز به سبب شکست از رقبا در رده نهم تا دوازدهم جای گرفتند و دو درصد از مجموع جوایز مسابقات را از آن خود کردند. در سه روز اول مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۱۹ هیروی Shadow Demon با حضور در ۱۲ بازی رده اول جدول بیشترین هیروهای انتخاب شده را به خود اختصاص داد و هیروهای Elder Titan و Leshrac به‌صورت مشترک با حضور در ۱۱ بازی در رده‌های بعدی دیده می‌شوند. صدر جدول بیشترین هیروهای منع شده نیز در اختیار هیروی Alchemist با ۲۶ بن است و در رده‌های بعدی نیز هیروهای Mirana و Enchantress با منع از ۱۷ و ۱۶ بازی قرار دارند. شما می‌توانید بهترین حرکات تیم‌ها در سومین روز از مرحله اصلی را در ادامه مشاهده کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

بهترین حرکات روز سوم مرحله اصلی | دانلود از وب‌سایت آپارات

روز چهارم مرحله اصلی مسابقات اینترنشنال ۹ تماماً به براکت پایینی اختصاص دارد و در این روز سه دیدار در براکت بازنده‌ها برگزار می‌شود که نتیجه‌ای جز خروج سه تیم از رقابت‌ها نخواهد داشت. در این روز ابتدا تیم‌های Royal Never Give Up و Team Liquid به مصاف هم می‌روند و پس از آن شاهد جدال تیم‌های Infamous و Team Secret خواهیم بود. در پایان نیز برنده دیدار اول برابر تیم Evil Geniuses قرار می‌گیرد و شانس خود را برای راه‌یابی به راند بعدی براکت پایینی می‌آزماید. همچنین فرمت برگزاری بازی‌های روز چهارم بدون استثنا Best of Three است.  

امسال نیز به مانند سال‌های گذشته با پوشش تمام اخبار و نتایج مسابقات اینترنشنال ۲۰۱۹ در وب‌سایت زومجی با شما همراه خواهیم بود و شما می‌توانید با مراجعه به صفحه اختصاصی این تورنمنت از آخرین اخبار مرتبط با آن مطلع شوید.


منبع دوتاباف
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده