نویسنده: عرفان بدری
// پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۳

دنباله بازی Assassin’s Creed Mirage ممکن است ساخته شود

به‌نظر می‌رسد که سازندگان Assassin’s Creed Mirage برای ساخت بازی‌های بیشتر با بسیم، ایده‌هایی دارند که البته ساخت آن مشخص نیست.

سال گذشته، بازی Assassin’s Creed Mirage بازگشت مجموعه پرچم‌دار یوبیسافت به ریشه‌ها را رقم زد. این بازی در مقایسه با دیگر آثار اخیر Assassin’s Creed که روی عناصر نقش‌آفرینی تمرکز داشتند، دنیایی کوچک‌تر داشت و گیم‌پلی آن بیشتر بر مخفی‌کاری و پارکور استوار بود. این سؤال که آیا دنباله مستقیمی برای بازی Assassin’s Creed Mirage خواهیم دید یا خیر، از زمان عرضه آن در اکتبر سال گذشته ذهن برخی طرفداران را مشغول کرده است.

با اینکه هنوز پاسخ قطعی‌ای برای این سؤال وجود ندارد، به‌نظر می‌رسد تیم توسعه‌دهنده بازی به ساخت بازی‌های بیشتر با بسیم، شخصیت اصلی Assassin’s Creed Mirage تمایل دارد. استفان بودون، کارگردان بازی Assassin’s Creed Mirage اخیرا در یک پرسش و پاسخ در ردیت تاکید کرده است که برنامه‌ای برای ساخت بسته الحاقی این اثر وجود ندارد. بااین‌حال او اشاره کرد که ایده‌هایی برای داستان‌های بیشتر با محوریت شخصیت بسیم دارد که ممکن است درنهایت از آن‌ها استفاده شود.

او نوشت: «ما از بازخوردهای مثبت بازی Mirage بسیار خوشحالیم. میراژ به‌عنوان یک تجربه مستقل طراحی شده و ما برنامه‌ای برای بسته‌های الحاقی نداریم. بااین‌حال مطمئنا ایده‌هایی برای گسترش داستان بسیم داریم، اما فعلا هیچ محتوای اضافی برای عرضه بعد از بازی Mirage در نظر گرفته نشده است.»

صعود باسیم به بالای ساختمان در بازی Assassin’s Creed Mirage

در پاسخ دیگری، بودون اضافه کرد که یوبیسافت هنوز حرف‌های زیادی در مورد بسیم دارد، اما حتی گفتن این موضوع هم هیجان‌انگیز است که روی پروژه جدیدی با محدودیت‌های کمتر نسبت به پیش درآمدی مثل Mirage کار کنند.

او نوشت: «تعریف کردن داستان بلوغ بسیم برای ما فوق‌العاده لذت‌بخش بود، پس بله، قطعا حرف‌های زیادی برای گفتن در مورد بسیم باقی مانده است. بااین‌حال، ساختن بازی‌ای با این همه محدودیت، کار سختی است و ما به‌عنوان تیم، دوست داریم افق‌های جدیدی را کشف کنیم و آزادی عمل بیشتری داشته باشیم.»

بازی Assassin’s Creed Mirage خود یک پیش‌درآمد بود که به ریشه‌ها و جوانی‌های بسیم می‌پرداخت، شخصیتی که برای اولین‌بار در سال ۲۰۲۰ به‌عنوان عضوی مسن‌تر از گروه Hidden One در بازی Assassin’s Creed Valhalla معرفی شد. از آن موقع بسیم به بخش مهمی از چارچوب بزرگ‌تر مجموعه تبدیل شده است، اما اینکه آیا او را دوباره به‌عنوان شخصیت اصلی یک بازی خواهیم دید یا نه، هنوز مشخص نیست.

Assassin’s Creed Codename Red، بازی بعدی مجموعه است و سپس باید منتظر بازی Assassin’s Creed Hexe باشیم.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده