نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۶

بررسی نتایج روز دوم مرحله اصلی مسابقات The International 9

روز دوم مرحله اصلی مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۱۹ بازی Dota 2 با خروج دو تیم دیگر از گردونه رقابت‌ها و سقوط دو تیم به براکت پایینی پایان یافت.

دومین روز از مرحله اصلی مسابقات اینترنشنال 9 در حالی با برگزاری چهار دیدار حساس در براکت‌های‌ بالایی و پایینی خاتمه یافت که بعضاً نتایج غیرقابل پیش‌بینی و دور از انتظاری را شاهد بودیم. پس از پایان این روز، تیم‌های Newbee و Team Secret با شکست در برابر رقبا به براکت پایینی منتقل و تیم‌های Virtus.pro و TNC Predator از گردونه رقابت‌ها حذف شدند. همچنین پیروزی تیم‌های OG و Evil Geniuses باعث پیوستن آن‌ها به جمع شش تیم برتر مسابقات شد و این تیم‌ها در روز سوم رودرروی هم قرار خواهند گرفت. کمپانی ولو در روز دوم مرحله اصلی نهایتا فهرست برندگان مسابقه فیلم کوتاه The International 9 را نیز منتشر کرد که فیلم کوتاه Path of Vengeance از 4Fun911 موفق به کسب مقام اول و دریافت جایزه ۲۵ هزار دلاری این مسابقه شد. تنها چهار روز دیگر تا بسته شدن پرونده مرحله اصلی مسابقات باقی مانده و با عنایت به اینکه تعداد تیم‌های حاضر در این رویداد پس از دومین روز از مرحله اصلی به ۱۰ تیم کاهش یافته است، رقابت‌های نفس‌گیری را در روزهای آتی از تیم‌ها شاهد خواهیم بود که به‌هیچ‌وجه نباید از تماشای آن‌ها غافل شد.

The International 9

در اولین دیدار روز دوم مرحله اصلی مسابقات تیم‌های OG و Newbee به مصاف هم رفتند که تیم OG با کسب دو پیروزی پیاپی به کار حریف چینی خود در براکت بالایی پایان داد. تیم نیوبی پس از شکست در این دیدار به براکت بازنده‌ها سقوط کرد تا در روز سوم روبه‌روی تیم Infamous قرار گیرد و در طرف مقابل تیم پرآوازه OG به جمع شش تیم برتر مسابقات ملحق شد. دیدار دوم این روز تیم‌های قدرتمند Team Secret و Evil Geniuses را مقابل هم قرار داد که در بازی نخست این دیدار تیم ایول جنیوسس توانست به سبب نمایش خیره‌کننده خود به پیروزی برسد. تیم سیکرت که از نتیجه بازی اول خوشحال نبود، در مرحله درفت شروع به اعمال تغییرات مورد نیازش کرد و بازی دوم را به نفع خود به پایان برد، ولی در پایان، این تیم EG بود که با پیروزی در بازی سوم این دیدار، تیم حریف را راهی براکت بازنده‌ها کرد.

حذف تیم‌های ویرتوس.پرو و تی‌ان‌سی پرداتور را می‌توان از نتایج غیرقابل پیش‌بینی روز دوم به شمار آورد

تیم ایول جنیوسس با غلبه بر تیم رقیب در جمع شش تیم برتر قرار گرفت و تیم سیکرت به براکت پایینی سقوط کرد و در روز سوم به مصاف تیم Mineski خواهد رفت. در دیدار بعدی این روز تیم Virtus.pro به نبرد با تیم Royal Never Give Up پرداخت و در کمال ناباوری مغلوب این تیم چینی شد. تیم ویرتوس.پرو که در اولین روز مرحله اصلی در دیدار با PSG.LGD شکست خورده بود، در دیدار با تیم رویال نِور گیو آپ نیز طعم تلخ شکست را چشید تا امسال نیز شاهد شکسته نشدن طلسم ناکامی آن‌ها در مسابقات اینترنشنال باشیم. تیم RNG به سبب پیروزی در این دیدار به راند سوم براکت پایینی راه یافت و در روز‌های آتی شاهد تقابل آن‌ها با تیم Team Liquid خواهیم بود. آخرین دیدار این روز رقابت دو تیم Team Liquid و TNC Predator در براکت پایینی را به نمایش گذاشت که در این دیدار تیم لیکوئید با نتیجه ۰-۲ تیم تی‌ان‌سی پرداتور را کنار زد و به این ترتیب جواز حضور در روزهای بعدی را به دست آورد. تیم تی‌ان‌سی پرداتور نیز به سبب عملکرد نه‌چندان مطلوبش در این بازی از ادامه رقابت‌ها بازماند و به خانه بازگشت. تیم‌های Virtus.pro و TNC Predator با شکست برابر رقبا در رده نهم تا دوازدهم قرار گرفتند و دو درصد از مجموع جوایز مسابقات اینترنشنال ۹ را دریافت کردند. نتیجه دومین روز از مرحله اصلی مسابقات در جدول زیر قابل مشاهده است.

نتایج دیدارهای روز دوم مرحله اصلی

تیمنتیجه دیدارتیمبراکت
Newbee۲-۰OGبالایی
Team Secret۲-۱Evil Geniuses
Virtus.pro۲-۰Royal Never Give Upپایینی
TNC Predator۲-۰Team Liquid

The International 9 Main Event Day 2

در روز سوم مرحله اصلی مسابقات باز هم شاهد برگزاری دو دیدار در براکت بالایی و دو دیدار در براکت پایینی خواهیم بود که باعث جدایی دو تیم دیگر از رقابت‌ها می‌شود. در این روز تیم‌های بازنده براکت پایینی با دریافت ۲ درصد از مجموع جوایز مسابقات از رقابت‌ها خداحافظی می‌کنند و تیم‌های بازنده براکت بالایی نیز به براکت بازنده‌ها سقوط خواهند کرد. تمام بازی‌های روز سوم به شکل Best of Three پیگیری می‌شوند و زمان برگزاری آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

زمان برگزاری دیدارهای روز سوم مرحله اصلی

تیمتیمزمان برگزاری دیداربراکت
InfamousNewbee۶:۳۰پایینی
Team SecretMineski۹:۳۰
PSG.LGDVici Gaming۱۴:۳۰بالایی
Evil GeniusesOG۱۷:۳۰
امسال نیز به مانند سال‌های گذشته با پوشش تمام اخبار و نتایج مسابقات اینترنشنال ۲۰۱۹ در وب‌سایت زومجی با شما همراه خواهیم بود و شما می‌توانید با مراجعه به صفحه اختصاصی این تورنمنت از آخرین اخبار مرتبط با آن مطلع شوید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده