// پنجشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱

بازی های هفته سوم دی 1397 برای اندروید

هفته سوم دی ماه در کنار بازی The Birdcage با حال و هوای The Room، بازی هیجان‌انگیز Super Fowlst و بازی Bricks n Crush را معرفی کرده‌ایم.

بازی‌های موبایل را می‌توانیم گزینه‌های مناسبی برای تجربه در اوقات فراغت پایان هفته معرفی کنیم، جایی که در تجربه‌ای چند ساعته گاهی از پلتفرمی به پلتفرم دیگر می‌پریم یا برای ثبت رکوردهای جدید تلاش می‌کنیم. این هفته‌ هم بازی‌های هیجان‌انگیز و متفاوتی را در زومجی معرفی و بررسی کردیم که در این مقاله قصد داریم به پنج‌ عدد از بهترین‌های آنها نگاهی بیندازیم. یکی از بهترین‌های این هفته بی‌شک بازی اندروید و آیفون Super Fowlst است که داستان مرغی شجاع را برای رویارویی با خیل عظیمی از شیاطین روایت می‌کند. اگر به بازی‌‌های معمایی با حال و هوای The Room علاقه دارید، The Birdcage اثری است که به هیچ عنوان نباید از دست بدهید. از طرفی علاقمندان به بازی‌هایی مانند Ballz نیز می‌توانند در محیطی پیچیده‌تر درگیر Bricks n Crush شوند.

این هفته همچنین چهار بازی موبایل را در زومجی بررسی کردیم. یکی از این بازی‌ها Brawl Stars، ساخته‌ی جدید سوپرسل سازنده بازی کلش اف کلنز است که نبردهای PvP تمام عیار را به نمایش می‌گذارد. از طرفی بازی Battleheart 2 را داریم که تجربه‌ای نقش‌آفرینی را به ارمغان می‌آورد. اگر یک بازی خوش آب و رنگ می‌خواهید بی‌شک Kingdom Rush: Vengeance یکی از بهترین‌ گزینه‌ها برای شما خواهد بود. در این بین فوتبال‌بازها هم بررسی Pro Evolution Soccer 2019 را از دست ندهند. پیشنهاد می‌کنیم حتما با ورود به صفحه بررسی بازی موبایل نگاهی به سایر بررسی‌های زومجی بیندازید.

در صورتی که به دنبال بازی‌ برای گوشی های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی همینطور به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند. اگر به دنبال تجربه بازی‌های جذابی در آخر هفته هستید، زومجی پنجشنبه هر هفته بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند که می‌توانید از تجربه آن‌ها لذت ببرید.

بازی Crush the Castle: Siege Master

Crush the Castle: Siege Master

بازی‌های معمایی یکی از محبوب‌ترین سبک‌ها در گوشی‌های همراه هستند و همین موضوع باعث شده تا شاهد خلاقیت توسعه‌دهندگان در ساخت و انتشار این قبیل آثار باشیم. بازی Crush the Castle: Siege Master با دیدی متفاوت استراتژی و معما را برای درهم شکستن استخوان‌های نابکار ترکیب کرده است. در جریان بازی باید با استفاده از منجنیق یا کشکنجیر به شکلی به سمت پایگاه اسکلت‌ها حمله کنید که با پایین‌ترین تعداد حمله مرحله را به پایان برسانید. یکی از خصوصیات Crush the Castle: Siege Master گرافیک و طراحی زیبای بازی است که شامل تغییرات شب و روز و انفجارها نیز هم می‌شود. داستان بازی روایتگر سرزمینی است که تنها از ارتشی عظیم یک کشکنجیر برایش باقی‌مانده و شما باید با استفاده از همین وسیله‌ی باقی‌مانده از پادشاهی دفاع کنید. بازی Crush the Castle: Siege Master اکنون برای اندروید و iOS در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی Crush the Castle: Siege Master

بازی Bricks n Crush

Bricks n Crush

بازی Ballz یکی از موفق‌ترین بازی‌های رکوردزنی کمپانی کچاپ است که در ایران به محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کرده است. در جریان بازی باید به شکلی توپ‌ها را به سمت کاشی‌های رنگارنگ پرتاب کنید که قبل رسیدن کاشی‌ها به پایین از بین بروند. اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که Ballz را تا کنون در مترو، اتوبوس یا اوقات فراغت تجربه کرده‌اید شاید بد نباشد نگاهی به بازی Bricks n Crush بیندازید. هدف نهایی Bricks n Crush نیز مانند Ballz از بین بردن کاشی‌ها است با این تفاوت که این‌بار در بیش از ۱۰۰۰ استیج می‌توانید بیش از ۲۰۰ کارت منحصر به فرد را جمع‌آوری کنید. وجود حالت‌های مختلف و همینطور پاورآپ‌هایی برای کاهش سریع‌تر اعداد روی کاشی‌ها در هر مرحله تنها بخشی از ویژگی‌های بازی متفاوت Bricks n Crush هستند. این بازی همینطور حالت رو در رویی را برای رقابت یک به یک بازیکنان با یکدیگر ارائه می‌دهد. در این حالت آنلاین باید سعی کنید سریع‌تر از حریف کاشی‌ها را از بین ببرید.

دانلود بازی Bricks n Crush

بازی Super Fowlst

Super Fowlst

 اگر فکر کردید مرغ داستان ما از آنهایی است که روزانه تنها تخم‌مرغ می‌گذارد، سخت در اشتباه هستید. شیاطین دنیا را تسخیر کرده‌اند و تنها یک مرغ در سراسر جهان است که می‌تواند جهان را از این بلا نجات دهد. Super Fowlst داستان مرغی شجاع است که می‌پرد، شیاطین را از وسط به دو نیم تقسیم می‌کند و آنها را به بی‌رحمانه‌ترین شکل ممکن منفجر می‌کند. مانند هر بازی پلتفرمر هدف اصلی رسیدن از نقطه‌ی شروع به پایان مرحله است با این تفاوت که در جریان بازی باید در کنار از بین بردن دشمنان، شکست دادن باس‌‌ها و پیدا کردن گجت‌های جدید، سکه‌ها را نیز برای کسب امتیاز جمع‌آوری کنید. وجود ۲۰ شخصیت مختلف برای آزادسازی، قابلیت پرتاب راکت و ایجاد انفجارهای بزرگ و همچنین امکان ارتقاء شخصیت اصلی از جمله خصوصیاتی هستند که در این بازی در دسترس‌تان قرار دارند.

دانلود بازی Super Fowlst

بازی The Birdcage

The Birdcage

داستان غم‌انگیز The Birdcage پیرامون پادشاهی روایت می‌شود که به دنبال رخدادی ناگوار پسرش را از دست داده است. این واقعه تلخ اما پادشاه غمگین را به انجام کاری عجیب وادار می‌کند، زندانی کردن تمام پرندگان آبی‌رنگ که فرزندش به آنها علاقه داشت. حال این شما هستید که باید با حل معماهای پیچیده، هریک از پرندگان را آزاد کنید. بازی The Birdcage یادآور آثاری مانند The Room است؛ در این دست بازی‌ها باید به ریزترین نکات توجه کنید، به دنبال راه‌حل معماها بگردید و به مرور در حل معما پیشرفت کنید. بازی The Birdcage گرافیک ساده‌ای دارد و سازندگان سعی‌کرده‌اند تا با اضافه کردن حالت واقعیت افزوده به بازی، حس و حال متفاوتی را برای بازیکنان رقم بزنند. خوشبختانه The Bridcage به صورت رایگان اکنون در دسترس دارندگان گوشی‌های اپل قرار دارد.

دانلود بازی The Birdcage

بازی Thunderdogs

Thunderdogs

اما آخرین بازی مقاله بهترین‌های هفته سوم دی ماه مربوط به بازی Thunderdogs می‌شود. Thunderdogs داستان نبرد سگ‌ها در آسمان است؛ جایی که به صورت real-time هواپیما را برمی‌دارید و در نبردی در مقابل سایر بازیکنان برای از بین بردن دشمنان تلاش می‌کند. هدف در هر بازی کشتن دشمنان و جمع‌آوری استخوان‌ها برای بهبود جایگاه در لیدربورد است. وجود بیش از ۵۰ هواگرد شامل جنگنده‌های مختلف باعث شده تا با تنوع زیادی در Thunderdogs روبرو باشیم که تجربه این بازی را لذت بخش می‌کند. طبق اعلام سازندگان علاوه بر جنگنده‌ها شاهد حضور اسلحه و پاورآپ‌های مختلف نیز هستیم که هرکدام کاربری انحصاری دارند. از طرفی امکان دسترسی آفلاین نیز در بروزرسانی جدید Thunderdogs افزوده شده است که نیاز اتصال دائمی به اینترنت‌ را تا حد زیاید کاهش می‌دهد. این بازی اکنون به صورت رایگان برای iOS و اندروید در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی Thunderdogs


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده