// یکشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۳

معرفی بازی موبایل Bricks n Crush؛ پاکسازی بلوک‌های شماره‌دار

بازی موبایل Bricks n Crush تجربه‌ای تکراری اما سرگرم‌کننده است که باید توپ‌ها را به سمت بلوک‌های شماره‌دار نشانه‌گیری کنید و آن‌ها را پاک کنید. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Bricks n Crush تجربه‌ای جذاب و لذت بخش محسوب می‌شود که پیش‌تر مشابهش را با بازی Ballz، اثر استودیو کچاپ تجربه کرده‌ایم. استودیو Sway Mobile برای بازی خودش از المان‌های مشابه استفاده کرده است و چالش اکشن و سریعی برای بازیکنان فراهم می‌کند. سازنده این بازی اندروید انیمیشن‌های جذاب و خنده‌داری برای روند بازی طراحی کرده است و این اثر تا انتها جذابیت خودش را حفظ می‌کند.

صنعت بازی‌های ویدیویی در چند سال اخیر بدین صورت بوده است که ایده‌های ناب کم کم شکل می‌گیرند و سپس توسط استودیو‌های کوچک و بزرگ مورداستفاده‌های مکرر واقع می‌شوند تا بتوانند از طریق محبوبیت خاص آن، برای خود درآمدزایی و اعتبار کسب کنند. سازندگان Bricks n Crush برای خلق گیم‌پلی بازی از Ballz معروف استفاده کرده‌اند و با تغییرات کوچکی نسبت به آن، توانسته‌اند که بازیکنان خود را سرگرم‌ کنند.

وظیفه شما در بازی پرتاب توپ‌ها به سمت بلوک‌ها است و باید این کار را تا پاک شدن صفحه بازی انجام دهید. تعداد توپ‌ها بالا است و با توجه ظرفیتی که هر کدام از بلوک‌ها دارند، باید برای پرتاب صحیح این توپ‌ها استراتژی داشته باشید. شما برای موفقیت باید توپ‌ها را در بین بلو‌ک‌ها به حرکت درآورید و تا می‌توانید آن‌ها را در بالا نگه دارید. با رسیدن همه‌ی توپ‌ها به سطح زمین بلوک‌ها یک ردیف به سمت پایین می‌آیند و می‌توانید دوباره پرتاب کنید. این روند تا نرسیدن اولین بلوک به پایین صفحه ادامه پیدا می‌کند. شمارنده بلوک‌ها باید به صفر برسد تا آن بلوک پاک شود؛ در غیراینصورت باید به‌شکل مدام توپ‌‌های خود را به بلوک‌ها پرتاب کنید. رفته رفته استراتژی و طرح کلی پرتاب دست‌تان می‌آید و می‌توانید با یک زاویه مناسب تعداد بیش‌تری از بلوک‌ها را از صفحه پاک کنید. Bricks n Crush می‌تواند دوباره شما را به فضای مشابهی ببرد که قبلا عده زیادی از بازیکنان طالب آن بوده‌اند. اگر زمانی که Ballz روی بورس بود فرصت تجربه‌اش را نداشته‌اید، حال این بازی می‌تواند شما وارد گیم‌پلی این دنیای اعتیادآور کند.

Bricks n Crush
Bricks n Crush
Bricks n Crush

توپ‌های متنوعی در بازی Bricks n Crush وجود دارد و کم کم می‌توانید از قدرت آن‌ها استفاده کنید. این قدرت‌ها می‌توانند بلوک‌های بیش‌تری را برای شما پاک کنند یا اینکه سرعت و زاویه متفاوتی داشته باشند. برخورد حداکثری توپ‌ها رمز موفقیت شما است و باید در این راه تمرین‌های بسیار داشته باشید. یک‌سری المان‌های ثابت محیطی هم در صفحه بازی وجود دارند که به‌منظور کمک یا ایجاد چالش‌های بیش‌تر قرار داده شده‌اند. قدرت‌های معمولی بازی را می‌توانید در خود صفحه مشاهده کنید و با رساندن توپ‌های خود به این قدرت‌ها، موجب تغییر زاویه یا پخش صحیح توپ‌های خود شوید. بازی از ترکیب رنگی خوبی برخوردار است و به‌سبب زیاد بودن تعداد توپ‌ها، شاهد صحنه‌های جذاب و آتشین بسیاری در بازی هستیم.

Bricks n Crush یک اثر تکراری است که می‌تواند پس از مدت‌ها چالش آشنایی برای بازیکنان تلقی شود

انیمیشن‌ها و گرافیک کلی بازی کژوال Bricks n Crush بسیار جذاب است و لذت بیش‌تری نسبت به کسب امتیاز در بازی به شما می‌دهد. در مراحل بعدی ردیف‌های نامتناهی از بالا اضافه می‌شوند و باید تا می‌توانید از زیاد شدن آن‌ها جلوگیری کنید. مسیر اولیه توپ‌ها برای شما نشان داده می‌شود و می‌توانید با تنظیم دقیق‌تر امتیازات بیش‌تری کسب کنید. درصورتی که تو‌پ‌ها دچار لوپ بی‌نهایت شدند، می‌توانید با فشردن دکمه آبی‌رنگی که در پایین صفحه قرار دارد، همه توپ‌ها را به سمت پایین بیاورید. 

Bricks n Crush
Bricks n Crush
Bricks n Crush

بازی از انیمیشن‌های خنده‌دار و گرافیک جذابی برخوردار است

میزان ستاره‌هایی که کسب کرده‌اید همزمان با بازی به شما نشان داده می‌شود و می‌توانید میزان تلاش خود را تنظیم کنید. گاهی کافی است که تنها توپ‌ها را به برخی از قدرت‌ها برسانید تا سطرها و ستون‌های کاملی از بلوک‌ها به یک‌باره فرو بریزند. بدین‌شکل دیگر نیازی به صفر کردن شمارنده هر بلوک نخواهید داشت و مرحله را با سه ستاره به پایان خواهید رساند. تنها به‌شکل محدود می‌توانید بازی را تجربه کنید و باید منتظر باشید که نوار سلامتی شما دوباره پر شود. بازی از تبلیغات نه‌چندان مزاحم برخوردار است که می‌توانید با پرداخت درون برنامه‌ای از شر آن‌ها راحت شوید.

بازی Bricks n Crush برای آن‌دسته از بازیکنانی خوب است که هنوز گیم‌پلی بازی‌های مشابه را تجربه نکرده‌اند یا آنکه دوست دارند که بعد از مدت‌ها به سراغ چنین اثری بروند. Bricks n Crush در بین بازی‌های مشابه عملکرد خوبی داشته است و سرعت و چالش مرحله‌هایش واقعا مثال زدنی است. این بازی را می‌توانید از پلی استور برای سیستم عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید Bricks n Crush


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده