// یکشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Super Fowlst؛ یک مرغ علیه شیاطین

بازی موبایل Super Fowlst یک اکشن تمام عیار است که باید توسط یک مرغ به مصاف خیل عظیمی از شیاطین بروید. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Super Fowlst یکی از سرگرم‌کننده‌ترین اکشن‌های حال حاضر موبایل محسوب می‌شود که می‌تواند برای ساعت‌ها شما را سرگرم کند. Thomas K Young برای طراحی بازی خودش از یک گیم‌پلی تکراری و ایده خنده‌دار استفاده کرده است و موفق می‌شود که در سرگرم‌کننده بودن موفق ظاهر شود. در این بازی شما کنترل یک مرغ را برعهده دارید که باید به مصاف خیل بزرگی از شیاطین برود و همه آن‌ها را نابود کند.

کلیت بازی روی فضای سرگرم کننده و خنده‌دار بنا نهاده شده است و شما قرار است که توسط یک مرغ جهان را نجات دهید. جهان بازی توسط شیاطین گرفته شده است و این مرغ باید همه آن‌ها را از روی زمین پاکسازی کنید. گیم‌پلی بازی بسیار ساده است و تنها با لمس طرفین صفحه نمایش می‌توانید مرغ را به سمت بالا هدایت کنید. این مرغ همواره در حال افتادن است و شما با ضربه زدن‌های خود می‌توانید حرکت خود را به‌صورت پرتابی ادامه دهید. با خوردن به شیاطین، آن‌ها نابود می‌شوند و می‌توانید به‌سراغ بقیه‌شان بروید. ریتم بازی بسیار سریع است و چندی نگذشته به سیستم راحت گیم‌پلی بازی مسلط خواهید شد. این شیاطین از خودشان گلوله‌هایی پرتاب می‌کنند که اگر به شما برخورد کند، یک واحد از سلامتی خود را از دست می‌دهید. در حالت کلی شما سه واحد جان دارید که با تمام شدن‌شان باید کار را از اول شروع کنید. نکته بارز بازی در عوض شدن سریع مراحل است. در واقع هر مرحله از بازی از چندین شیاطین در محیط‌های متنوع تشکیل شده است که با کشته‌شدن‌شان می‌توانید به مرحله بعد بروید و سریعا محیط را تعویض کنید. این موضوع باعث می‌شود که بازی ریتم تکراری به خودش نگیرد و تنوعش را در سریع‌ترین زمین ممکن حفظ کند. مراحل پویا هستند و شما با سوختن هیچ‌گاه مراحل تکراری تجربه نمی‌کنید و به‌صورت خودکار وارد تجربه‌های جدیدی خواهید شد.

Super Fowlst
Super Fowlst
Super Fowlst

موانع محیطی جذاب بازی اندروید و آیفون Super Fowlst از دیگر نکاتی هستند که چالش‌ بازی را برای‌تان بیش‌تر می‌کنند. این موانع محیطی کاملا در تناسب با گیم‌پلی هستند و می‌توانید با مهارت خود از آن‌ها عبور کنید. جعبه‌هایی وجود دارند که می‌توانید با خرد کردن آن‌ها سکه دریافت کنید. در کنارشان جعبه‌های بمب هم هستند که با برخورد به آن‌ها می ترکند و در صورتی که نزدیک‌شان باشید، یک واحد از جان‌تان خواهد رفت. این شیاطین هم دارای سکه هستند و می‌توانید پس از نابود‌ی‌شان، آن‌ها را بخورید و سکه‌های لازم را برای ارتقاهای درون بازی کسب کنید. قدرت‌های زیادی برای تنوع بیش‌تر ارائه شده‌اند که می‌توان به بمب‌های تخم مرغی و موشک‌های برق‌آسا اشاره کرد. بیش‌ از ۲۰ کاراکتر مرغی در بازی وجود دارد که می‌توانید در مراحل آینده آن‌ها را بخرید و تجربه جدیدی داشته باشید.

گیم‌پلی بازی اجازه هر هنرنمایی در محیط بازی را به شما می‌دهد و بسیار لذت‌بخش است

ابزارهایی برای ایجاد تعامل با محیط به شما داده شده است تا بتوانید حرکت خود را با برنامه‌ریزی پیش ببرید و در هنگام شلوغی بیش‌ از حد از آن‌ها استفاده کنید. باس‌ فایت‌ها از دیگر نکاتی است که کمی چالش بزرگ‌تری محسوب می‌شوند و باید مدت بیش‌تری برای نبرد با آن‌ها کنار بگذارید. هر کدام از این باس‌ها دارای رموزی هستند که با کشف آن‌ها می‌توانید پیروز شوید و نقطه ضعف‌شان را پیدا کنید. در بازی می‌توانید قدرت‌های خود را ارتقا دهید و با پرداخت سکه، ریتم اکشن بازی را سنگین‌تر کنید. انفجارهای بزرگ و هجوم خیل عظیمی از شیاطین، نکاتی هستند که باعث بالا رفتن آدرنالین خون بازیکنان می‌شوند. بازی به‌نوعی از سیستم پازل هم در بازی استفاده کرده است و دروازه‌هایی وجود دارد که برای عبور باید به‌دنبال کلید باشید و محیط مختلف و گوشه‌ و کنار آن را بگردید.

Super Fowlst
Super Fowlst
Super Fowlst
ریتم بازی Super Fowlst بسیار سریع است و مراحل در عرض چند ثانیه عوض می‌شوند 

بازی آیفون و اندروید ‌Super Fowlst به‌گونه‌ای پیش می‌رود که رفته رفته به تکامل می‌رسد و دشمنان و باس‌ها چالش بزرگ‌تری برای شما محسوب می‌شوند. خود این مرغ هم به مهارت‌ها و قدرت‌های بیش‌تری می‌رسد و به‌نوعی تعادل خوبی میان شما و شیاطین ایجاد می‌شود. بازی قرار نیست که به مشغله فکری‌تان تبدیل شود، بلکه یک اثر سرگرم‌کننده بسیار خنده‌دار است که پتانسیل خود را به‌خوبی شناخته است و از آن‌ها استفاده کرده است. گذر از یک مرحله به مرحله دیگر به سریع‌ترین شکل ممکن صورت می‌گیرد و خود شما با فرو رفتن در قسمتی از حفره دیوار می‌توانید وارد چالش‌های بیش‌تر شوید. گیم‌پلی بازی اجازه هرگونه سرعتی به شما داده است و محدودیتی در زمینه حرکت در محیط نخواهید داشت.

بازی Super Fowlst با داشتن گیم‌پلی سرگرم‌کننده و مراحل پویا در همه حال سرگرم‌کننده است و می‌تواند گزینه مناسبی برای اوقات فراغت شما محسوب شود. سیستم بازی چندان سخت نیست و پیروزی‌های متعددی که کسب می‌کنید کمک می‌کند که بیش‌ از پیش از بازی لذت ببرید و آن را کنار نگذارید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Super Fowlst


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده