// جمعه, ۱۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Crush the Castle: Siege Master؛ تخریب قلعه

بازی موبایل Crush the Castle: Siege Master شما را وارد دنیایی می‌کند که تنها وظیفه‌تان تخریب قلعه‌های مختلف است. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی اندروید و آیفون Crush the Castle: Siege Master سرگرمی را از طریق تخریب قلعه‌ها برای شما فراهم می‌کند و می‌توانید در این راه از روش‌های استراتژیک استفاده کنید تا با کمترین تعداد پرتاب سنگ، تخریب‌های گسترده‌ای را ایجاد کنید. استودیو Armor Games برای بازی اندروید و آیفون خود گیم‌پلی ساده‌ای درنظر گرفته است و تنها باید سنگ‌ها را به سمت قلعه‌ها پرتاب کنید.

همان ابتدا که بازی Crush the Castle را شروع می‌کنید، متوجه گیم‌پلی آشنای بازی و نسبت داشتن آن با بازی محبوب پرندگان خشمگین خواهید شد. در این بازی باید سنگ‌های خود را به سمت قلعه‌هایی که در روبرو قرار دارند پرتاب کنید و با مصرف کمترین سنگ ممکن، دشمنان خود که در همین قلعه‌ها ساکن هستند را نابود کنید. تفاوت بازی این است که منجنیق جای تیر و کمان معروف Angry Birds را گرفته است و دشمنانی که سر و شکلی مشابه با زامبی‌ها دارند، جای خوک‌های سبز این سری را گرفته‌اند. روند بازی دقیقا به‌همین صورت است و در صورت ارائه عملکرد بهتر، سه ستاره آن مرحله از آن شما خواهد شد. نابودی قلعه تنها هدف شما است، اما همین موضوع ساده در یک معمای پیچیده است و به‌همین راحتی‌ها نمی‌توانید از آن بگذرید. هرکدام از قلعه‌ها نقطه اتکای خاصی دارند که باید آن را شناسایی کنید و با هدایت سنگ به سمت آن، تنها در یک حرکت قلعه و ساکنینش را نابود کنید. البته می‌توانید سنگ‌های بیش‌تری مصرف کنید و به‌همان شکل ساده و تکه تکه قلعه‌ها را نابود کنید. سنگ‌هایی که ذخیره کرده‌اید امتیاز بیش‌تری به حساب شما واریز می‌کنند. مکانیزم گیم‌پلی بازی بسیار ساده است و تنها زمان درست رها‌کردن سنگ‌ها برعهده شما قرار دارد. گلوله‌های آتشین و موشک‌ها، همگی در اختیار شما قرار دارند تا با شدیدترین سلاح‌های خود به جان قلعه‌ها بیفتید و پادشاهی خود را از شر دشمنان دیوانه خود نجات دهید. آن‌ها با ساخت برج‌های خود قصد رسیدن به مقر فرماندهی را دارند و شما باید منجنیق‌های خود رفته رفته همه قلعه‌های‌شان را نابود کنید.

Crush the Castle

برجک‌های دفاعی دشمنان شما رفته رفته پیشرفته‌تر می‌شوند و خواهید دید که گاها سنگ‌ها آسیبی به قلعه وارد نمی‌کنند. در این حالت باید فکر خود را به‌کار بیاندازید. به‌دنبال سطوحی از قلعه باشید که سست است و کل قلعه درواقع روی آن بنا نهاده شده است. گاها احساس می‌کنید که نقطه اتکای قلعه در داخل آن قرار دارد و راهی برای نفوذ سریع‌تر وجود ندارد؛ در این حالت باید معمای پیچیده بازی را حل کنید و از سمت آسمان سنگ خود را به آرامی به آن نقطه برسانید. باید به پروژه‌ای که در هر مرحله در اختیار دارید، فکر کنید و تخریب در سریع‌ترین زمان ممکن را هدف خود قرار دهید.

باید قلعه‌های بازی Crush the Castle را بشناسید و معمای پیچیده تخریب سریع آن را حل کنید

سنگ‌ها انواع مختلفی دارند و در اندازه‌های کوچک و بزرگ یا چندتایی وجود دارند. رفته رفته با مکانیزم تخریب‌ها آشنا می‌شوید و می‌توانید سنگ مناسب برای شروع و ادامه تخریب را انتخاب کنید. این روند در مراحل بعدی تنوع بیش‌تری پیدا می‌کند و جذابیت بازی را تا انتها حفظ می‌کند. گرافیک بازی و مخصوصا انیمیشن‌های تخریب به‌خوبی طراحی شده‌اند و شکوه یک تخریب واقعی که بازیکنان انتظار آن را می‌کشند در بازی Crush the Castle دیده می‌شود. این تخریب‌ها در بیابان و دریا و دیگر مناظر جذاب جریان دارد و جلوه شکوهمندی در شب هنگام از خود نشان می‌دهد. با توجه به اهدافی که بازی برای شما درنظر می‌گیرد، جوایز ویژه به شما اعطا می‌شود و می‌توانید از قدرت‌های بیش‌تر یا سنگ‌های اضافه هم استفاده کنید.

Crush the Castle

تنوع عالی سنگ‌ها و انیمیشن جالب تخریب‌ها، لحظات شاد و سرگرم‌کننده‌ای برای بازیکنان ایجاد می‌کند

زاویه دید روی منجنیق و قلعه کاملا به شما بستگی دارد و می‌توانید تنظیم دقیقی روی نشانه‌روی خود داشته باشید. گیم‌پلی بازی بدین‌صورت است که ابتدا روی منجنیق ضربه می‌زنید و سپس در موقعیت مناسب اقدام به پرتاب سنگ می‌کنید. این پرتاب در هر زاویه‌ای قابل انجام است و رفته رفته با فواصل و سرعت حرکت سنگ‌ها آشنا خواهید شد. در صورتی که در پرتاب موفق نبودید، آن سنگ را از دست می‌دهید و باید خود را برای ضربه بعدی آماده کنید. هرچه قدر که سرعت سنگ بیش تر باشد، امکان تخریب بالاتر می‌رود. سعی کنید که به پایه‌های قلعه‌ها ضربه بزنید تا با نابودی‌شان کل قلعه کم کم سقوط کند. همواره باید صبر پیشه کنید و منتظر باشید که تاثیر سنگ‌ها به طور کامل روی قلعه‌ها اعمال شود؛ درغیر این‌صورت سنگ‌هایی را پرتاب خواهید کرد که اصلا فایده‌ای برای شما ندارند.

بازی آیفون و اندروید Crush the Castle: Siege Master المان‌های ساده‌ای دارد و توانسته است که از بازی پرندگان خشمگین الهام بگیرد و بازی خودش را به محبوبیت برساند. محیط‌ها بسیار زیبا هستند و تنوعی که بازی در ادامه به‌روی خودش می‌بیند، باعث می‌شود که هرگز خسته‌کننده و ملال‌آور احساس نشود. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Crush the Castle: Siege Master


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده