// سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Thunderdogs؛ سگ‌های آسمان خراش

بازی موبایل Thunderdogs یک نبرد آنلاین چندنفره است که اکشن فوق‌العاده خشن و سریعی را برای بازیکنانش فراهم می‌کند. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Thunderdogs اثر جدیدی است که می‌تواند شما را وارد نبردهای اکشن و سریع کند و هیجان نهایی را برای‌تان به ارمغان بیاورد. در این بازی اندروید و آیفون شما یک سگ دارید که سوار بر هواپیمای جنگی خودش شده است و باید به دیگر بازیکنانی که در محیط بازی حضور دارند شلیک کند و تا می‌تواند زنده بماند. به مرور مهارت شما در بازی بیش‌تر می‌شود و می‌توانید از قدرت‌های متنوعی که در اختیارتان قرار می‌گیرد هم استفاده کنید.

Thunderdogs یک نبرد جذاب چندنفره است که می‌توانید هم به‌صورت آنلاین و هم آفلاین تجربه کننده آن باشید. ریتم اکشن بازی واقعا هیجان‌انگیز است و سرعت بسیار بالایی دارد. شما در واقع یک سگ را دارید که بر هواپیمای جنگی خودش سوار می‌شود و پس از پشت سر گذاشتن لحظات ابتدایی آموزشی، نبرد با دیگر بازیکنان معلق در هوا را شروع می‌کند. شما با یک گیم‌پلی روان روبه‌رو هستید که کنترل کامل هواپیما را به شما می‌دهد و می‌توانید همزمان به شلیک بپردازید. تعداد دشمنان و تنوع آن‌ها رفته رفته بالاتر می‌رود و نیاز است که شما مهارت بالایی در حرکات سریع و شلیک‌های دقیق داشته باشید. باید نشانه‌گیری درستی داشته باشید تا تیرهای‌تان خطا نرود و فرصت شلیک به دیگر سگ‌ها ندهید. این کار با توجه به هدایت هواپیماهای جنگی بسیار سخت است و نیاز به زمان خواهید داشت تا به مهارت بیش‌تری برسید. با کسب امتیازات بیش‌تر می‌توانید سلاحی را که با آن شلیک می‌کنید ارتقا دهید و ضربات مهلکی به دیگر بازیکنان وارد کنید. شما این امکان را دارید که هواپیمای خود را هم بزرگ‌تر کنید، اما به یاد داشته باشید که با این‌کار به هدف آسان‌تری برای دشمنان هم تبدیل می‌شوید. می‌توانید گلوله‌های خود را قوی‌تر کنید یا اینکه از لوله‌های بیش‌تری در طرفین هواپیمای خود استفاده کنید. قدرت‌های ویژه در بازی وجود دارد که باعث می‌شود برای لحظاتی دست بالا را داشته باشید و همه دشمنان خود را قلع و قمع کنید.

Thunderdogs

برای موفقیت در بازی Thunderdogs باید امتیاز بالایی کسب کنید تا موفق به حضور در لیگ جهانی شوید؛ در این‌صورت با رقبای قوی‌تر می‌جنگید و می‌توانید چالش سخت‌تری را تجربه کنید. به‌واسطه همین بخش آنلاین جذاب است که بازی هیچ‌گاه حالت تکراری به خود نمی‌گیرد و هر بار می‌توانید با چالش سخت‌تری روبه‌رو شوید. باید تیراندازی خود را طوری تنظیم کنید که زمان خشاب عوض کردن، دشمنان فرصت حمله به شما را نداشته باشند. نبردهای بازی زمان‌ واقعی است و همزمان در جایی از دنیا یک نفر در حال رقابت با شما است. بیش از ۳۰ هواپیمای جنگی وجود دارد و سگ‌های خلبان را هم می‌توانید با تنوع خوبی تغییر دهید. میزان سلامت هر بازیکن مشخص است و نواری که در بالای صفحه دیده می‌شود هم نشان‌دهنده میزان شلیک ممتد شما و محدودیت آن است.

سلاح‌های متنوع بازی باعث می‌شود که فضای اکشن بازی مدام در حال تغییر باشد

برای بازی محیط‌های جذابی طراحی شده است و می‌توانید رنگ‌بندی خوب و جذابی را در پس‌زمینه بازی شاهد باشید. بازی یک حالت آفلاین جذاب هم دارد که می‌توانید تجربه کنید و در زمان‌هایی که به اینترنت دسترسی ندارید، تمرین کوچکی برای خود داشته باشید. باید حواس‌تان به محیط بازی باشد و جعبه‌های قدرت را که هرازگاهی ظاهر می‌شوند تعقیب کنید و آن‌ها را به‌دست آورید. هر هواپیمایی که نابود می‌کنید، امتیازش در فضا پخش می‌شود و حتما باید آن را کسب کنید تا امتیازش برای شما محسوب شود. با گرفتن و کشیدن صفحه نمایش می‌توانید حرکات تند و سریع را با هواپیمای خود انجام دهید و به‌راحتی از حملات غافلگیرانه دشمنان خود جاخالی دهید. اطلاعات لازم در گوشه سمت راست قرار داده شده است و شما می‌توانید بازیکنان برتر از نظر تعداد کیل‌ها را مشاهده کنید. محل تقریبی دیگر بازیکنان هم نشان داده می‌شود و می‌توانید جهت حرکت خود را تعیین کنید.

Thunderdogs

بازی Thunderdogs یک اکشن تمام‌عیار با سرعت بسیار بالا است و شلیک و کنترل همزمان هواپیمای جنگی رمز موفقیت شما است

نبرد‌های آنلاین بازی Thunderdogs را به‌هیچ عنوان نمی‌توانید پیش‌بینی کنید و گاهی خواهید دید که موشک‌ها از هر سو به سمت شما شلیک می‌شوند و هیچ بازیکنی در این بخش رحم نمی‌شناسد. در این فضاها است که باید خودی نشان دهید. باران گلوله‌ها بسیار سنگین خواهند بود و تنها راه نجات شما انجام مانورهای حرکتی زیاد است. طراحی گرافیکی بازی باعث می‌شود که همه چیز کاملا واقعی دیده شود و پویایی در اکثر نبردها وجود داشته باشد. جلوه‌های ویژه در هنگام نابودی هواپیماهای جنگی عالی است و موسیقی هم کمک زیادی به تجربه جذاب گیمر می‌کند. 

بازی Thunderdogs در سرگرم‌کردن بازیکن موفق ظاهر می‌شود و یک نبرد آنلاین ساده اما سریع به شمار می‌آید. برای قرارگرفتن در زمره بازیکنان موفق باید هم بتوانید هواپیمای جنگی خود را به خوبی هدایت کنید و هم در نشانه‌گیری و استفاده از سلاح خود عملکرد خوبی داشته باشید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Thunderdogs


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده