// سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی The Birdcage: حل پازل برای نجات پرنده‌ها

The Birdcage یک بازی پازل متفاوت و جذاب برای آيفون و آیپد است که با پشتیبانی از حالت واقعیت افزوده تنوع خاصی به این سبک بخشیده است. با معرفی این بازی در زومجی همراه باشید.

بازی‌های پازل و معمایی همیشه در بین بازیکنان باهوش و علاقه‌‌مندان به چالش‌های جدید و متفاوت از مقبولیت خوبی برخوردار بوده‌اند. بازی‌های معمایی زیادی در اپ‌استور وجود دارند اما The Birdcage یکی از متفاوت‌ترین و بهترین بازی‌های پازلی برای سیستم‌عامل iOS است. این بازی که ساخته‌ی Kaarel Kirsipuu است، به طور رایگان برای دستگاه‌های آیفون و آیپد از طریق اپ‌استور قابل دانلود است و توانسته از بین حدود ۲۰ هزار رای، میانگین امتیاز عالی ۴.۷ ستاره از ۵ ستاره را کسب کند. این نمره‌ی خوب نشانگر رضایت بازیکنان از این بازی و کیفیت بالای ساخت آن است. این بازی برای سیستم‌ عامل iOS حدود ۲۷۰ مگابایت حجم دارد و مانند بسیاری دیگر از بازی‌های رایگان پلتفرم موبایل، خرید‌های درون برنامه‌ای در آن برای دسترسی به مراحل Premium بازی حضور دارند.

بازی the birdcage
بازی the birdcage
بازی the birdcage

بازی آیفون The Birdcage از داستان کوتاه و جذابی برخوردار است که می‌تواند نظر بازیکنان را به خود جلب کند. در خط داستانی این بازی، پادشاهی که فرزند عزیز خود را در یک حادثه از دست داده ، بسیار ناراحت و دل شکسته است و دست به کاری عجیب می‌زند. پادشاه، پرنده‌های آبی زیبایی قلمروی خود را که فرزندش آنها را بسیار دوست داشت، در قفسی‌های طلایی زندانی می‌کند. بازیکنان در این بازی وظیفه دارند تا با حل کردن پازل‌های هر قفس و محیط، پرنده‌های آبی را از قفس آزاد کنند.

تجربه‌ی روان بازی‌ Birdcage و جذابیت بصری آن، بسیاری از بازیکنان را مجذوب خود می‌کند.

گیم‌پلی بازی The Birdcage بسیار روان و دوست داشتنی است و کنترل‌‌های بازی نیز به خوبی برای گوشی‌های هوشمند بهینه‌ سازی شده‌اند. در بازی The Birdcage، بازیکنان با پازل‌ها و معماهایی که در بخش‌های مختلف قفس وجود دارد، رو به رو می‌شوند. برای به دست آوردن کلیدی که قفل قفس را باز می‌کند، باید به تمامی بخش‌های این قفس با دقت نگاه کنید. طراحان بازی و معماها حتی در طراحی کلیدها نیز خلاقیت بسیار جذابی به خرج داده‌اند و در برخی مراحل حتی پس از به دست آوردن کلید نیز بازیکنان با معمایی تازه برخورد می‌کنند. کلیدها ‌و مکانیسم‌های استفاده شده در گیم‌پلی بازی بسیار روان و خوش دست هستند و بازیکنان یک تجربه‌ی بی‌نقص از حل معماهایی جدید خواهند داشت.

با اضافه شدن ۵ مرحله و قفس جدید به بازی در آخرین آپدیت آن به مناسبت کریسمس، اکنون در بازی ۲۶ معمای ناب و تازه در انتظار بازیکنان است. در هر مرحله نامه‌ها و الماس‌هایی در نقاط مختلف قفس وجود دارند که بازیکنان می‌توانند با جمع آوری آنها با داستان‌های بازی آشنا شوند و مراحل را به طور کامل به پایان برسانند. اما بخشی که بازی The Birdcage را از دیگر بازی‌های هم سبک خود جدا می‌کند، بخش AR Mode آن است. بازیکنان می‌توانند با انتخاب این حالت، قفس را به دنیای واقعی بیاورند و به حل معماهای آن در محیط‌های آشنا بپردازند. تجربه‌ای متفاوت که اکنون از طریق فناوری واقعیت مجازی افزوده، برای بازیکنان در بازی The Birdcage فراهم شده است.

بازی the birdcage
بازی the birdcage
بازی the birdcage

از لحاظ تجربه‌ی بصری و گرافیکی، بازی موبایل The Birdcage یکی از بهترین‌ها سبک خود در پلتفرم موبایل است و انیمیشن‌ها و طراحی‌ها جذاب آن، بسیار خوب از آن در آمده‌اند. اجرای روان پازل‌ها و مکانیسم‌های بازی، چرخش و زوم مناسب دوربین بازی برای دسترسی به نقاط و بخش‌های مختلف هر قفس در بازی آن‌قدر خوب کار شده است که نمی‌توان ایرادی به آن گرفت. در بخش صوتی نیز سازندگان از موسیقی‌های اورجینال و مخصوص بازی استفاده کرده‌اند که تجربه‌ی بازی با هدفون و تمرکز بازیکنان روی معماها در حال گوش دادن به این نواها و موسیقی‌های خوش ساخت بازی، بسیار لذت بخش است.

اگر از طرفداران بازی‌های معمایی و علاقه مندان به حل پاز‌ل‌های تازه و چالش برانگیز هستید، The Birdcage یک گزینه‌ خوب با گیم‌پلی روان، گرافیک زیبا است که به طور رایگان در اپ‌استور قابل دانلود است.

دانلود بازی آيفون The Birdcage


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده