// سه شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۹

بازی های اردیبهشت 1397 برای موبایل؛ رایگان دانلود کنید

در ماه اردیبهشت ۱۳۹۷ بازی‌های رایگان جذابی از جمله بازی Pladins Strike و بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery برای اندروید منتشر شدند.

اردیبهشت ماه نیز به پایان رسید و به رسم ماه‌های گذشته بهترین بازی های رایگان اندروید را در قالب مقاله‌ای برای شما جمع‌آوری کردیم. طرفداران بازی‌های 5v5 ماه گذشته در نهایت موفق شدند تا بازی Paladins Strike ساخته استودیوی های رز را روی اندروید و iOS تجربه کنند. از طرفی بازی اندروید و آیفون Harry Potter: Hogwarts Mystery نیز برای گوشی‌های موبایل منتشر شد که به بازیکن اجازه می‌داد تا با ساختن شخصیت خود وارد مدرسه جادویی هاگوارتز شود. مقاله بهترین بازی‌های رایگان اندروید در کنار بازی‌های بزرگ شامل یک سری بازی جمع‌‌وجور نیز می‌شود که در ادامه می‌توانید معرفی کوتاهی از آنها را مطالعه کنید.

زومجی به صورت روزانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوهی از معرفی‌های زومجی دسترسی داشته باشید. از سوی دیگر اگر به دنبال بازی‌هایی برای تجربه در آخر هفته هستید، زومجی در روز پنجشنبه هر هفته بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند. در ادامه با بهترین بازی های رایگان اندروید بهمن همراه زومجی باشید.

بازی Blocky Farm

Blocky Farm

در ادامه ماجرای انتشار بازی‌های با طعم و ظاهر بلوکی، بازی Blocky Farm در ماه گذشته برای اندروید منتشر شد. در این بازی وظیفه مدیریت مزرعه‌ای را برعهده دارید که پر است از حیوانات اهلی جورواجور؛ حیواناتی که باید برای آنها وقت بگذارید، به آنها محبت کنید و به بهترین شکل ممکن آنها را برای کسب درآمد مدیریت کنید. در جریان بازی در کنار مزرعه‌داری، امکان حضور در شهر برای فروش محصولات نیز وجود دارد که برای این کار باید خودرو یا تراکتور را بعد از برداشت محصول، پر از بار کنید و برای فروش به شهر برسانید. بازی Blocky Farm، اثری مشابه با Hay Day ساخته سوپرسل است که با محتوای متنوع سعی دارد تا طیف متفاوتی از بازیکنان را درگیر مزرعه‌داری و دامداری کند.

دانلود بازی اندروید Blocky Farm

بازی BOMBARIKA

BOMBARIKA

بازی پازل BOMBARIKA، اثری جذاب است که این روزها بسیار با نمونه مشابه آن روبه‌رو شده‌ایم. دراین دست بازی‌ها باید در تعاملی با محیط سعی کنید شی یا اشیاء را به هدفی مشخص هدایت کنید تا با باز کردن درب یا پورتالی، به مرحله بعد هدایت شوید. بازی BOMBARIKA داستان یک بمب است که در خانه‌ای گرفتار شده و باید با لمس کردن وسایلی که در خانه قرار دارد، بمب را به محل مورد نظر یعنی خارج خانه هدایت کنید. حرکت دادن تخت در خانه‌ای دو طبقه، باز کردن درب کمد در زمانی مشخص یا به راه انداختن کولر برای هدایت بمب به سمت مورد نظرتان، تنها بخشی از کارهایی هستند که در بازی BOMBARIKA باید با انجام آنها، مراحل را به پایان برسانید. از طرفی بازی طراحی ساده و جذابی نیز دارد که حل معماها را لذت بخش می‌کند. این بازی از خرید‌های درون‌برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند.

دانلود بازی اندروید BOMBARIKA

بازی Colorblind - An Eye For An Eye

Colorblind - An Eye For An Eye

دیگر داستان زوجی خوشبخت که با حمله یک اهریمن، آرامش زندگی‌شان برهم می‌ریزد، در بازی‌ها تکراری شده‌ است. اما چه کنیم که هنوز هم هستند توسعه‌دهندگانی که سعی دارد با استفاده از این داستان کلیشه‌ای، محصولی احتمالا نوآورانه را منتشر کنند. در بازی Colorblind - An Eye For An Eye، داستان همان موضوع سابق است؛ دختر و پسری شاداب که به افق نگاه می‌کنند، اهریمنی زشت که دخترک را می‌دزدد و پسری شجاع که به دنبال نجات دادن زوجش رهسپار می‌شود. در بازی Colorblind - An Eye For An Eye باید با کمک چشم راست برای نجات چشم چپ با رنگ‌ها بازی کنید و به دنیای بی‌روح بازی، شادابی را برگردانید؛ در حقیقت بدون بودن چشم چپ در کنار چشم راست، دنیای رنگارند، بی‌روح و بی‌رنگ می‌شود.  پازل‌های بی‌رحم Colorblind، نیاز به دقت فراوانی برای حل کردن دارند و با اولین اشتباه باید مرحله را از اول آغاز کنید. در جریان بازی می‌توانید با جمع کردن سکه‌ها، ابزار کاربردی مختلفی را برای شخصیت اصلی خریداری کنید و با استفاده از آنها دشمنان را آسان‌تر از سر راه بردارید. مانند بسیاری از بازی‌های رایگان، Colorblind - An Eye For An Eye نیز از خرید‌های درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند.

دانلود بازی اندروید Colorblind - An Eye For An Eye

بازی Desiigner

Desiigner's Panda Rush

در جریان بازی باید به همراه دوست پاندای خود از دست پلیس فرار کنید

Desiigner's Panda Rush یک بازی بی‌پایان دیگر از کمپانی کچاپ است؛‌ جایی که باید در بزرگراهی طولانی تا جایی که می‌توانید پیش بروید و از سایر خودروها و موانع دوری کنید. اما گیم‌پلی بازی اینقدرها هم که به نظر می‌رسد ساده نیست. به دلایلی نامشخص خودرویی که هدایت آن را بر عهده دارید دچار نقض فنی شده است و درنتیجه خودرو مانورهای خطرناکی را در طول بزرگراه به طرفین می‌دهد. در جریان بازی از پلیس گرفته تا سایر وسایل نقلیه بزرگ‌ترین موانع شما برای پیشروی در هدفتان هستند و باید با تیزهوشی و به موقع مسیر خودرو را برای دوری از آنها، تغییر دهید. مانند سایر بازی‌های کچاپ، بازی Desiigner's Panda Rush نیز بر پایه‌ی رکورد پیش می‌رود و با کسب امتیاز در جایگاه بالاتری در لیدربورد قرار می‌گیرید. اگر چرخش‌های دیوانه‌وار خودرو را تحمل کنید، می‌توانید از تجربه این بازی لذت ببرید.

دانلود بازی اندروید Desiigner's Panda Rush

بازی Diego

Diego

در کنار بازی‌های مناسب بزرگسالان در زومجی سعی می‌کنیم تا بازی‌های به اصطلاح کودکانه را نیز برای پوشش تمام سلیقه‌ها معرفی کنیم. بازی دییگو یک بازی پلتفرمر جذاب است که در آن باید با هدایت دییگو یا لیلی، وارد یک ماجراجویی رنگارنگ شوید. بازی با پازل‌های نسبتا ساده، اما جذابی که دارد، محصولی مناسب برای کودکان محسوب می‌‌شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی Diego، مراحل رنگارنگ آن است که تعداد آن‌ها به ۸۰ عدد می‌رسد. حرکت دادن جعبه‌ها، بالا رفتن از سکو به کمک فشار هوا یا پرش‌ به موقع برای جلوگیری از برخورد شخصیت به موشک‌ها، تنها بخشی از خصوصیات مراحل رنگارنگ این بازی پلتفرمر ساید اسکرولینگ هستند. شما همینطور می‌توانید با شکست هیولاها، سکه‌ها و کریستال‌ها را برای خرید لباس‌های رنگارنگ جمع‌آوری کنید. در آخر Diego به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در بخش ویرایش مراحل، با خلاقیت مرحله مورد نظر خود را ایجاد کنند.

دانلود بازی اندروید Diego

بازی Dungeon Hunter Champions: Epic Online Action RPG

Dungeon Hunter Champions: Epic Online Action RPG

بازی Dungeon Hunter Champions، نقش‌آفرینی جدیدی از کمپانی نام‌آشنای گیم‌لافت است که یک بار دیگر با ارائه بخش‌های چندنفره آنلاین سعی دارد تا طیف متفاوتی از بازیکنان علاقمند به بازی‌های MOBA را گرد هم بیاورد. Dungeon Hunter Champions در کنار بخش آنلاین دارای بخش‌های تک‌نفره نیز است که می‌توانید با انتخاب از میان بیش از ۲۵۰ قهرمان با توانایی‌های متفاوت، به نبرد با باس‌های قدرتمند بروید. یکی از خصوصیات بازی وجود حالت 5v5 است؛‌ در این حالت می‌توانید با سایر بازیکنان یا دوستان خود تیم تشکیل دهید و با تیم مقابل مبارزه کنید. در پایان هر یک از رقابت‌ها جوایزی به پیروز رقابت داده می‌شود و هر بازیکن می‌تواند از آیتمی که به دست آورده برای افزایش توانایی قهرمان خود استفاده کند.

دانلود بازی اندروید Dungeon Hunter Champions: Epic Online Action RPG

بازی Dungeon X Dungeon

Dungeon X Dungeon

شیطان بزرگ یک بار دیگر قدرت گرفته است و اکنون نوبت بزرگترین شکارچی گنج رسیده تا مانع افزایش قدرت او شود. در جریان بازی باید با هدایت لوک، بزرگترین شکارچی گنج به ماجراجویی مانند بازی‌های کلاسیک قدیمی بپردازید. بازی‌ Dungeon X Dungeon دوربین دوبعدی دارد و به خوبی توانسته حس و حال بازی‌های قدیمی را برای علاقمندان زنده کند. در جریان بازی در کنار مبارزه با دشمنان، باید با اژدها و باس‌های قدرتمند نیز روبه‌رو شوید و با توجه به رفتاری که دارند، بهترین استراتژی را برای از بین بردن آن‌ها پیاده کنید. بازی Dungeon X Dungeon محتوای زیادی دارد که از جمله آنها می‌توانیم به مهارت‌های قدرتمند لوک اشاره کنیم. لوک می‌تواند باعث بارش نور از آسمان شود یا از زیر زمین سنگ‌ریزه‌‌ها را سمت دمشنان سرازیر کند. بازی Dungeon X Dungeon محصولی جذاب است که بدون خریدهای درون‌برنامه و تنها به همراه تبلیغات به بازیکنان امکان پیشروی در داستان را داده است.

دانلود بازی اندروید Dungeon X Dungeon

بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery

Harry Potter: Hogwarts Mystery

دنیای جادویی جی‌کی رولینگ هرچند سال هم که بگذرد، هنوز محتوای منحصر به فردی دارد که با آن می‌تواند بازیکنان را درگیر خود کند. بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery هرچند پیش از این به صورت بتا در دسترس علاقمندان بود، اما اردیبهشت‌ماه در دسترس همگان قرار گرفت. با ورود به بازی باید شخصیت خود را بسازید‌ و خود را برای کشف راز‌های پنهان در هاگواترز آماده کنید. خوشبختانه در جریان بازی با شخصیت‌های آشنای مجموعه از جمله پرفسور اسنیپ نیز روبه‌رو می‌شوید تا در ساخت معجون یا استفاده از طلسم‌ها استاد شوید. اگر به دوئل علاقه دارید یا می‌خواهید خودتان نوع ماجراجویی‌ را انتخاب کنید، بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery گزینه مناسبی برای‌تان خواهد بود.

دانلود بازی اندروید Harry Potter: Hogwarts Mystery

بازی LEGO NINJAGO: Ride Ninja

LEGO NINJAGO: Ride Ninja

ریسینگ دیوانه‌وار با طعم لگو تمام آن‌چیزی است که در بازی LEGO NINJAGO: Ride Ninja می‌توانید آن را تجربه کنید. در جریان بازی باید با برداشتن موتورسیکلت خود از آیتم‌های مختلف برای از دور خارج کردن سایر رقبا استفاده کنید. همانطور که از نام بازی مشخص است، LEGO NINJAGO: Ride Ninja با الهام از لگو نینجاگو ساخته شده و در نتیجه شخصیت‌های این مجموعه و موتورسیکلت‌های آنها در این بازی در دسترس بازیکن قرار دارد. البته باید گفت نباید انتظار یک اثر لگو تمام عیار را از این محصول داشته باشید. بازی تنها به مسابقات خلاصه می‌شود و در زمان رقابت می‌توانید با برداشتن کارت‌های آپگرید، از قدرت‌های ویژه، سلاح و زره‌ها بهره‌مند شوید. LEGO System A/S پیش از این نیز با تمرکز روی شخصیت‌های لگو بازی‌های متفاوتی را برای تلفن‌های هوشمند منتشر کرده بود.

دانلود بازی اندروید و آیفون LEGO NINJAGO: Ride Ninja

بازی Orbia: Tap and Relax

Orbia: Tap and Relax

اگر به دنبال یک بازی جمع‌وجور می‌گردید، Orbia: Tap and Relax با گرافیک رنگارنگی که دارد، می‌تواند حسابی شما را سرگرم کند. بازی از لحاظ ساختار شباهت زیادی به بازی ایرانی به دور مریخ دارد. در این بازی باید به شکلی سیارک را به دور سیاره‌ای ثابت پرتاب کنید که بدون برخورد با اجرام آسمانی اطراف آن، در مدار سیاره به چرخش در بیاید. در بازی Orbia: Tap and Relax اما تنها تفاوت این است که اجرام آسمانی جای خود را به موجوداتی پلید داده‌اند و باید با شخصیت اصلی از دایره‌ای به دایره دیگر به شکلی حرکت کنید که به این موجودات برخورد نکنید. بازی گیم‌پلی بی‌پایان دارد و تنها وظیفه شما آزاد کردن ظاهرهای جدید برای شخصیت، گرفتن پاورآپ‌ها و لمس به موقع نمایشگر است. شما همینطور می‌توانید با دوستان‌تان نیز مشغول بازی کردن شوید.

دانلود بازی اندروید Orbia: Tap and Relax

بازی Paladins Strike

Paladins Strike

کمپانی های‌رز هرچند در ماه‌های گذشته بارها مجبور بوده پاسخ‌گوی اتهامات کپی‌برداری از اورواچ نزد افکار عمومی و منتقدین باشد، اما استقبال از Paladins و انتشار رسمی این بازی روی کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی ثابت کرده‌ است که پالادینز توانسته انتظارات سازندگان را برآورده کند. اکنون بازی Paladins Strike با دوربینی ایزومتریک و در سبک MMO برای اندروید منتشر شده است. در این بازی می‌توانید به صورت real-time به نبرد با سایر بازیکنان بروید و در انواع اقسام حالت‌های بخش‌ چندنفره برای پیروزی رقابت کنید. وجود حالت‌های 5v5 رقابتی و امکان انتخاب از میان ۱۵ قهرمان، تنها دو عدد از ویژگی‌های مختلف این بازی هستند که به مرور با آنها آشنا می‌شوید. در زمینه گیم‌پلی نیز بازی دو استیک آنالوگ را برای کنترل قهرمان در دسترس‌تان قرار داده است و برخلاف بازی Vainglory از کنترل لمسی با ضربه زدن روی نمایشگر پشتیبانی نمی‌کند.

دانلود بازی اندروید Paladins Strike

بازی Parcel Rangers

Parcel Rangers

گیم‌پلی Parcel Rangers شباهت زیادی به Subway Surfers دارد

پدربزرگ داستان ما از شما می‌خواهد تا بدون بهانه‌گیری به سرعت به هر شکلی می‌دانید برای رساندن سریع بسته به مشتری، اقدام کنید. بازی Parcel Rangers شباهت بی‌چون و چرایی به Subway Surfers دارد و مانند این بازی باید شخصیتی را که به صورت اتوماتیک در حال دویدن است،‌ به شکلی به طرفین حرکت دهید که با موانع از جمله اتوبوس‌های در حال حرکت برخورد نکند. بازی اما عناصر گیم‌پلی متفاوتی از جمله دویدن روی دیوار را نیز در بر می‌گیرد که باید با دویدن روی دیوار سکه‌‌ها را جمع کنید. سکه‌ها در بازی نقشی اساسی برای خریداری شخصی‌سازی دارند و حتی می‌توانید با استفاده از درآمدی که داشته‌اید، دفتر محل کار‌تان را نیز ارتقاء دهید. سازندگان بازی Parcel Rangers هنوز لازم است تا برخی باگ‌ها را برای هدایت روان‌تر شخصیت‌ها رفع کنند، با این حال، این بازی همچنان ارزش تجربه را دارد.

دانلود بازی اندروید Parcel Rangers

بازی Ramboat 2 - Soldier Shooting Game

Ramboat 2 - Soldier Shooting Game

سری دو بعدی سایداسکرولینگ Ramboat اکنون به ایستگاه دوم رسیده است و هنوز هم می‌تواند با انیمیشن‌ها و طراحی‌های زیبایی که دارد، حسابی دلربایی کند. اکشن سرعتی و دیوانه‌وار مجموعه در دومین شماره نیز حفظ شده است و این‌بار می‌توانید سوار بر اسب، از موشک هلی‌کوپتر فرار کنید، با برداشتن انواع و اقسام سلاح‌های جور‌واجور ، دمار از روزگار دشمنان در بیاورید یا با پوشیدن جلیقه‌هایی مستحکم، از جان خود در برابر حملات محافظ کنید. باس فایت‌ها دیگر بخش جدایی ناپذیر Ramboat 2 هستند و هنوز هم باس‌های عجیب و غریب مانند یک وال مجهز به انواع موشک در بازی حضور دارند. از دیگر خصوصیات بازی باید به امکان ساخت و آپگرید سلاح‌ها و تجهیزات، وجود حالت چندنفره برای همراهی با دوستان و دشمنان متنوع اشاره کرد که هرکدام در جایگاه خود نقشی مهم را برای جذاب کردن گیم‌پلی ایفا کرده‌اند.

دانلود بازی اندروید Ramboat 2 - Soldier Shooting Game

بازی Spike City

Spike City

اسپایک سیتی پلتفرمر جذابی است که از لحاظ گیم‌پلی تا حدودی ما را به یاد بازی Super Meat Boy می‌اندازد. بازی‌ای که به دلیل مرگ‌های پی‌درپی شخصیت اصلی آن شناخته می‌شود و هنوز هم برخی اعصاب تجربه کردن آن را ندارند. اما بازی Spike City از برخی جهات متفاوت با سوپر میت بوی است. در جریان بازی باید با هدایت یک شمشیر، در زمان مناسب از پلتفرمی به پلتفرم دیگر بپرید و بدون برخورد با موانع کشنده، خود را به نقطه‌ای دیگر برسانید. هرچند شخصی‌سازی قهرمان بازی یکی از خصوصیات قابل اشاره است، اما مهم‌ترین ویژگی Spike City تنوع محیط و گیم‌پلی بازی درکنار باس فایت‌های قدرتمند است. به همراه حالت چالشی، بازیکنان همینطور می‌توانند در مراحل متنوع بازی نیز توانایی‌ و سرعت عکس‌العمل خود را بسنجند و با برداشتن پاور‌آپ‌هایی هیجان‌انگیز، در بازی پیشروی کنند.

دانلود بازی اندروید Spike City

بازی Starlost - Space Shooter

Starlost - Space Shooter

بازی Starlost - Space Shooter ترکیبی از سبک‌های مختلف است که بازیکنان را به سفری در کهکشان‌ها می‌برد. وجود عناصری از بازی‌های تیراندازی با رگه‌هایی از نقش‌آفرینی و آثار دفاع از قلعه در این بازی باعث شده تا گیم‌پلی سرگرم‌کننده‌ای را با وجود خریدهای درون برنامه‌ای شاهد باشیم. Starlost در مجموع ۲۴ نوع سلاح مختلف را در اختیار بازیکنان می‌گذارد و باید با تحقیقات پیرامون توانایی‌ها و ترکیب قدرت سلاح با حملات ویژه، دشمنان را از بین ببرید. توسعه‌دهندگان وعده حضور بیش از ۴۰ قابلیت ارتقاء را داده‌اند که به بازیکن اجازه می‌دهد تا سفینه خود را منحصر به فرد کنند.

دانلود بازی اندروید Starlost - Space Shooter


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده