// سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Dungeon Hunter Champions

بازی موبایل Dungeon Hunter Champions، جدیدترین ساخته کمپانی گیم‌لافت است که توانسته یک بار دیگر هیجان و سرگرمی را روی پلتفرم موبایل در دسترس کاربران قرار بدهد. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

وقتی بازی‌ای از سوی گیم‌لافت (Gameloft) عرضه می‌شود، بدون هیچ تردیدی باید آن را تجربه کرد. در این سال‌ها کمپانی گیم لافت نشان داده که در ساخت بازی‌های موبایل تخصص خاصی دارد و به‌خوبی با ذائقه‌ی بازیکنان آشنا است. چندی پیش کمپانی گیم‌لافت جدیدترین بازی خود را روانه بازار کرد تا یک بار دیگر هواداران پلتفرم موبایل، بتوانند تجربه‌ای ناب و فراموش نشدنی را کسب کنند. بازی موبایل Dungeon Hunter Chamions، جدیدترین ساخته گیم‌لافت که در سبک نقش آفرینی ظاهر شده و با به‌کارگیری المان‌های سایر سبک‌ها اثری متفاوت و با ارزش را خلق کرده است. بازی اندروید و آیفون Dungeon Hunter Champions از نظر داستان، روایتی ساده دارد؛ در اینجا شما هستید و دنیایی که پر شده از شیاطین و نیروهای تاریکی. حال قهرمان‌ها باید دور یکدیگر جمع شوند تا بار دیگر صلح و آرامش را به سرزمین خود برگردانند.بازی موبایل Dungeon Hunter Champions

بازی Dungeon Hunter Champions جزو آن دسته از بازی‌های موبایل است که محتوای زیادی را در دسترس مخاطب خود قرار می‌دهد

یکی از مشخصه‌های بازی‌های کمپانی گیم‌لافت، محتویاتی است که در دسترس مخاطبان قرار می‌دهند. بازی موبایل Dungeon Hunter Champions نیز از این قاعده مستثنا نیست و اولین بخشی که در بدو ورودتان با آن روبه‌رو می‌شوید، بخش تک‌نفره بازی است. بخش تک‌نفره یا همان داستانی بازی Dungeon Hunter Champions با نام Adventure در دسترس قرار داده شده است و در جریان این بخش شما باید هفت Board مختلف را تمام کنید. هر Board که حکم همان چپتر را دارد، شامل یک سری مرحله متفاوت است که باید آن‌ها را انجام دهید. نحوه انجام مراحل هم همانند بازی‌های نقش آفرینی و ماجراجویی روی پلتفرم موبایل است. در اینجا شما می‌توانید با سه قهرمان دیگر هم‌گروه شوید و مراحل را پشت سر بگذارید. حال نکته‌ی مهمی که وجود دارد این است که باید اعضای تیم خود را با دقت انتخاب کنید زیرا بعضی از قهرمان‌ها، حکم قهرمان‌های پشتیبان را دارند و بعضی دیگر، جنگجو و جادوگر هستند. البته در همان ابتدا نمی‌توانید تمام اعضای تیم خود را انتخاب کنید زیرا خانه‌های انتخاب قهرمان‌ها قفل هستند و رفته رفته در دسترس شما قرار می‌گیرند. شاید با خود بگویید زمانی که تیم‌تان کامل نیست انجام مراحل برای شما سخت خواهند بود. با اینکه بازی دارای هفت چپتر متفاوت است اما تا Board سوم بازی، Dungeon Hunter Champions یک حالت آموزشی دارد که شما را حسابی با حال و هوای بازی آشنا می‌کند.

در بخش چندنفره با اثری روبه‌رو هستیم که شباهت زیادی به بازی‌های موبا دارد

درکنار بخش Adventure، بازی دارای چهار بخش دیگر به نام‌های Boss Raids، Special Event، حالت مشارکتی و حالت Ultimate Blitz است که هرکدام تجربیات متفاوتی را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهند. به‌عبارتی تیم سازنده بخش داستانی را صرفا برای آزادسازی تعدادی از قهرمان‌ها و گرم کردن بازیکنان قرار داده است و تجربه‌ی اصلی، به سایر حالت‌های بخش تک‌نفره بازی که هرکدام دنیای متفاوتی را ارائه می‌دهند منتقل شده است. تا به اینجای کار اگر فکر می‌کنید که محتویات Dungeon Hunter Champions به همین پنج بخش مختلف ختم می‌شود، باید بگویم که سخت در اشتباه هستید. بخش آنلاین، جایی است که Dungeon Hunter Champions شکل و شمایل جدیدی به خود می‌گیرد. درواقع بخش چندنفره بازی اندروید و آیفون Dungeon Hunter Champions شبیه به بازی‌های MOBA است. اولین حالت بخش چندنفره Dungeon Hunter Champions شامل بخش Arena است که شامل نبردهای یک به یک می‌شود. دومین بخش، نبردهای پنج به پنج است که زمین مسابقه همانند بازی‌های موبا به سه جهت تقسیم می‌شود و قهرمان‌ها وارد مسیر مورد نظر خودشان می‌شوند و با سایر قهرمان‌های تیم حریف مبارزه می‌کنند. در کنار دو بخش معرفی شده، بخش Guild War هم قرار دارد که همانطور از اسم‌اش پیداست، نبردهای تیمی را در دسترس قرار می‌دهد که لذت و هیجان بالایی دارند.

بازی موبایل Dungeon Hunter Champions

حال زمانی که شما مراحل بخش داستانی و حالت‌های بخش چندنفره را انجام می‌دهید، آیتم‌های مخصوصی را دریافت می‌کنید که می‌توانید از هرکدام از آن‌ها در بخش مورد نظرش استفاده کنید. همچنین از آن‌جایی که با یک اثر رایگان طرف هستیم، پرداخت‌های درون برنامه‌ای نقش مهمی دارند. حداقل برای بخش تک‌نفره، خود بازی آن قدر آیتم و قهرمان‌های متفاوتی در دسترس‌تان قرار می‌دهد که به سمت پرداخت‌های درون برنامه‌ای نروید. همچنین برای بخش چندنفره هم پرداخت‌های درون برنامه‌ای نقش مستقیمی روی قدرت شما ندارند. در کنار تمامی موارد گفته شده، بد نیست اشاره‌ای هم به دنیای رنگارنگ و فانتزی Dungeon Hunter Champions داشته باشم که ترکیب آن با موسیقی حماسی بازی، شدیدا جالب کار شده است. درآخر اگر به دنبال تجربه‌ای غنی در دسته بازی‌های چندنفره و گروهی هستید که بتواند در کنارش یک بخش داستانی درگیر کننده را در دسترس‌تان قرار بدهد، بازی موبایل Dungeon Hunter Champions بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

دانلود بازی اندروید و آیفون Dungeon Hunter Champions


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده