// یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Ramboat 2

بازی موبایل Ramboat 2 اثر ناب و جذابی در سبک اکشن است که نسبت به نسخه اول خودش، بسیار سرگرم کننده‌تر و اعتیادآورتر ظاهر شده است. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Ramboat 2 اثر ناب و جذابی در سبک اکشن است که توسط Genera Games ساخته شده است و نسخه دوم این سری محسوب می‌شود. این نسخه از بازی بسیار چالشی‌تر شده است و شاهد ریتم جذاب‌تری در آن هستیم. وجود موسیقی ناب و صداگذاری بی‌نظیر و تنوع بالا در تعداد مراحل و بخش‌های متنوع در بازی، سبب شده است که برای روزهای طولانی بازیکن از انجام دادن آن خسته نشود.

گیم‌پلی این بازی اندروید و آیفون مشابه با نسخه قبلی است و شما تنها باید جایگیری مناسب و پرش‌های به موقعی در هنگام شلیک خودکار به دشمنان داشته باشید و هنگامی که مورد هدف گذاری دشمنان قرار می‌گیرید، بتوانید بهترین جاخالی‌ها را صورت بدهید و در کسری از ثانیه آنها را نابود کنید. تفاوتی که این نسخه با نسخه قبلی داشته است، این است که دیگر خبری از قایق ثابت در بازی نیست و این‌بار باید با پای پیاده بدوید و گاها سوار بر موتور شلیک‌های خود را انجام دهید. دومین سری از این بازی‌ها، واقعا بسیار بهتر کار شده است و شاهد ریتم اعتیادآوری در بازی هستیم که هیچ گاه از آن خسته نخواهید شد و همواره دوست خواهید داشت که تجربه بازی را برای داشتن امتیازات بیش‌تر ادامه دهید. نکته بسیار بارزی که در این نسخه بسیار مشهود است، وجود تنوع بالایی از سلاح برای بازیکنان است و با دریافت امتیازات بیش‌تر، می‌توانید سلاح متنوعی از جمله تپانچه و تیربار داشته باشید و تجربه بازی را بیش از پیش لذت بخش‌تر کنید. این سلاح، هر کدام تاثیر خاصی در گیم پلی بازی می‌گذارند و ریتم شلیک‌ها را به کل تغییر می‌دهند. دشمنان در بازی از تنوع بهتری برخوردار شده‌اند و شاهد باس‌های بسیار هیجان انگیزتر و البته بزرگ‌تری هستیم.

Ramboat 2

طراحی محیط‌ها دارای تنوع عالی است و این مساله زیبایی خاصی به بازی بخشیده است

گرافیک این بازی آیفون و اندروید، واقعا چشم‌نواز و خیره‌کننده است و شاهد پویایی و زنده بودن خاصی هستیم. رنگ‌بندی نیز در بهترین حالت خودش قرار دارد و به خصوص در هنگام صحنه‌های آهسته، گرافیک نقش بزرگ خود را در بالابردن آدرنالین بازیکنان ایفا می‌کند. طراحی محیط‌ها دارای تنوع عالی است و این مساله زیبایی خاصی به بازی بخشیده است. این موضوع کمک می‌کند که چشم بازیکن خسته نشود و همواره دشمنان متنوعی را در محیط‌های زنده مشاهده کند. علاقه برای کسب سلاح بیش‌تری در بازی گاهی به حدی می‌رسد که دوست دارید همه آنها را امتحان کنید و لذت شلیک‌های متوالی با آنها را داشته باشید. یکی از بخش‌های جدید که در گیم پلی بازی شاهد هستیم، امکان پرتاب کردن نارجک است که برای نابودی دشمنان روبرویی بسیار کاربرد دارد و می‌توانید شلوغی صفحه را با این قابلیت بسیار بیش‌تر کنید و طوفانی از جنگ و خونریزی را به‌راه بیاندازید.

علاوه بر بخش کمپین بازی که مراحل عادی را شامل می‌شود، این اثر از چندین بخش جانبی نیز استفاده کرده است که کمک می‌کنند به صورت روزانه مراحل جذاب دیگری را پشت سر بگذارید و از امتیازات بالاتری استفاده کنید. تنوع در این قسمت و طراحی منوهای بازی، شما را به یاد بازی‌های مدرن اکشن می‌اندازد و حس خوبی را روی پلتفرم موبایل به شما القا می‌کند. قابلیت ارتقا سلاح نیز در بازی گنجانده شده است تا بهتر از همیشه، بتوانید قدرت ضربه سلاح خود را بیش‌تر کرده و در هنگام پرش‌ها، با شانس بالایی دشمنان خود را نابود کنید. موتورسواری یکی از زیباترین بخش‌های بازی است و قدرت این بازی را به رخ همگان می‌کشد. این موتورسواری در برخی از مراحل بازی دیده می‌شود و شما در حالی که روی موتوری سوار شده‌اید، به پرش‌های بلند می‌پردازید و با حرکات آکروباتیک دشمنان را به خاک و خون می‌کشید.

Ramboat 2

تمرکز شما روی دشمنان در این بازی از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید جوری شلیک‌های خود را تنظیم کنید که فشنگ‌تان در جاهای حساس تمام نشود و همواره برنامه ریزی مناسبی داشته باشید. به امتیازاتی که در حین بازی در آسمان و زمین پخش می‌شوند، دقت داشته باشید و با انجام پرش هیچ‌کدام از آن‌ها را از دست ندهید. این امتیازت ویژه هستند که سرنوشت بازی را تعیین می‌کنند و می‌توانند میزان سلامتی شما را برای حضور مداوم‌تر در بازی، تضمین کنند.

بازی Ramboat 2 اثر فوق العاده نابی است که همان ریتم اعتیادآور گذشته خود را حفظ کرده است و این‌بار با اضافه کردن ویژگی‌های جدید، نظیر سلاح متنوع و آزادی عمل بیش‌تر در گیم‌پلی، تجربه لذت بخش‌تری از بازی ارائه داده است. اگر دلتان یک اثر ناب و اعتیادآور می‌خواهد و از بازی‌های تکراری خسته شده‌اید، این بازی می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند و چیزهای زیادی برای گفتن داشته باشد. این بازی را می‌توانید از پلی استور و اپ استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Ramboat 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده