// شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Orbia

بازی موبایل Orbia یک اثر آرکید هیجان‌انگیز با گیم پلی بسیار ساده اما چالش برانگیز است که می‌تواند ساعت‌ها بازیکنان را سرگرم کند. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Orbia اثر جذابی در سبک آرکید است که توسط JOX Development LLC عرضه شده است و دارای ویژگی‌های بسیار هیجان‌انگیزی برای طرفداران این سبک است. بازی دارای گرافیک هنری بسیار جذابی است و توانسته است تا فاکتورهای موفق سایر بازی‌های اعتیادآور را در خودش بگنجاند و اثری ارزشمند را به مخاطب ارائه دهد.

گیم‌پلی این بازی اندروید بدین صورت است که باید شخصیت دوست‌داشتنی بازی را در یک فضای خلاء به سمت دایره‌های سفید رنگ بفرستید و مواظب باشید که به شخصیت‌های قلقلی سیاه رنگ برخورد نکند. این گیم‌پلی نوید یک روند ساده اما هیجان‌انگیز را می‌دهد که باید تمرکز بالایی روی پرتاب‌های خود داشته باشید و بتوانید با توجه کردن به سرعت این شخصیت، پرتاب‌ها را طوری انجام دهید که با شانس بیش‌تری بتوانند به دایره‌های سفید رنگ برسند. این سرعت در مراحل مختلف متفاوت است و این بستگی به شما دارد که بتوانید تشخیص درستی از محیط و اتمسفر کلی آن داشته باشید. نکته بارزی که در پرتاب‌ها مهم است، توجه کردن به سرعت حرکت قلقلی‌های سیاه رنگ و ریتم کلی حرکت چرخشی آن‌ها دور دایره سفید رنگ است. اگر این روند را حفظ کنید و بتوانید صبر و حوصله داشته باشید، بهتر می‌توانید پرتاب‌های با موفقیت بالاتر را انجام دهید.

Orbia
Orbia
Orbia

گرافیک این بازی آیفون در حد بسیار خوبی قرار دارد و حس و حال هنری و جالبی به شما دست می‌دهد. این حس با موسیقی عالی بازی تلفیق می‌شود و یک تجربه ناب را به شما هدیه می‌دهد؛ تجربه‌ای که هم آرامش دارد و هیجان. هنری بودن محیط‌ها نیز به خوبی در بازی دیده می‌شود و شاهد هستیم که پس‌زمینه بازی مرتبا عوض می‌شود و شما هم یک اثر اعتیادآور را تجربه می‌کنید و هم یک اثر ناب آرامش‌بخش را. این محیط ناب، باعث می‌شود که از تجربه کردن بازی خسته نشوید و همواره برای تجربه هیجان‌انگیز بازی بشتابید. بالاخره از یک بازی اعتیادآور صحبت می‌کنیم که قرار است وقت زیادی از شما را بگیرد؛ پس هرچه گرافیک و موسیقی بازی حس و حال بهتری داشته باشد، بازیکن نیز احساس راحتی بیش‌تری می‌کند و می‌تواند از لحظه لحظه بازی لذت وافر ببرد.

بازی دارای چهار محیط هیجان‌انگیز است که هر کدام ویژگی گیم‌پلی خاص خودشان را دارند و این تفاوت بیش‌تر در روند حرکت قلقلی‌های سیاه دیده می‌شود؛ برای مثال در مرحله موسوم به اهرام، شاهد حجم بزرگ و کوچکی از قلقلی‌های سیاه هستیم که با نظم نامشخصی نیز حرکت می‌کنند که بسیار هیجان‌انگیز است و باعث می‌شود که بازیکن در چالش‌های واقعی شرکت داشته باشد. این مراحل با سطوحی که در بخش کوهستان تجربه می‌کنید تفاوت دارد؛ در کوهستان شما تنها قلقلی‌های سیاه را در حال حرکت‌های دایره‌ای می‌بینید که مرتبا به سمت دایره سفید در حال رفت و برگشت هستند و چالش به مراتب ساده‌تری از دیگر سطوح را ارائه می‌کنند. هر قدر که در هر کدام از این بخش‌ها بیش‌تر پیش بروید، به سطوح بالاتری می‌رسید و چالش‌های بهتری را تجربه می‌کنید. نکته خوب و ارزشمند این بازی که با دیگر بازی‌های هم‌سبک متفاوت است، این است که دیگر خبری از رکوردی بودن بازی نیست و شما تنها با هر بار تجربه بازی، سعی می‌کنید که سطح خود را در هر بخش بالاتر ببرید و با هر بار سوختن، از همان مرحله آخر کار را شروع می‌کنید. رکورد شما بر اساس همین سطوح تعیین می‌شود و هر قدر بهتر پیش رفته باشید، عدد بزرگ‌تری را مشاهده خواهید کرد.

Orbia
Orbia
Orbia

جلوه‌های ویژه خوبی را در بازی شاهد هستیم و در لحظات حساس که چالش‌ها سخت‌تر می‌شوند، موسیقی با تغییر رنگ پس‌زمینه همراه می‌شود و بازیکن ناخودآگاه باید در تنگنا انتخاب درستی داشته باشد. همه این ویژگی‌ها در بازی سبب شده است که تجربه بازی بیش از پیش اعتیادآور شود و بازی ارزش واقعی خودش را بروز دهد. بالاخره با یک بازی روبه‌رو هستیم که تنها کاری که باید بازیکن انجام دهد، ضربه زدن به صفحه نمایش است؛ یک تجربه کاملا ساده اما منحصربه‌فرد که انگار ویژگی‌های مثبت دیگر بازی‌های معروف را یکجا در خودش جمع کرده است.

بازی Orbia تجربه جدیدی در بازی‌های آرکید و اعتیادآور است که همه فاکتورهای لازم برای سرگرم شدن را دارد. گرافیک عالی به همراه موسیقی حماسی، همه آن‌چیزی است که گیم‌پلی ساده بازی به آن نیاز دارد و بازیکن نیز بعد از تجربه بازی از آن راضی است. بازی سیستم رکوردزنی متفاوت خودش را دارد و از این نظر می‌تواند تنوع جالبی در بین شباهت زیاد بازی‌های هم‌سبک باشد. این بازی را می‌توانید از پلی استور و اپ استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Orbia: Tap and Relax


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده