// سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۸

معرفی بازی موبایل Dungeon X Dungeon

بازی موبایل Dungeon X Dungeon اثر جالبی در سبک اکشن است که یک ماجراجویی دوبعدی جذاب را به مخاطبین خود ارائه می‌کند. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Dungeon X Dungeon ساخته استودیو Playone، با ارائه گیم پلی روان و ساده، بسیار سرگرم کننده ظاهر شده است. بازی دارای محیط دوبعدی جذابی است که حس نوستالژیک بازی‌های نسل قبل را تداعی می‌کند و به مانند نسخه کنسولی خود، دارای جذابیت‌ها و داستان خارق العاده‌ای است.

گیم پلی این بازی اندروید به این صورت است که شما باید در محیط‌های مختلف قدم بگذارید و دشمنان خود را نابود کنید. این دشمنان به طور مداوم در محیط بازی حضور دارند و با داشتن یک ریتم حرکتی ثابت، می‌توانند به شما ضربه بزنند. روان بودن کنترل حرکتی، این امکان را به بازیکن می‌دهد که به سادگی در محیط حرکت کند و با غافلگیر کردن دشمنان، آنها را از پا درآورد. بازی دارای ریتم جالبی است و پلتفرم موبایل نیز، به راحت اجرا شدن این بازی کمک زیادی کرده است. سیستم مبارزاتی و حرکتی بازی بسیار ساده طراحی شده است و شما تنها با اسکرول می‌توانید به محیط حرکت کنید و عملیات پرش و حمله را نیز با دکمه‌های مخصوص که در سمت چپ و راست بازی حضور دارند، انجام دهید. حس نوستالژی جالبی در هنگام تجربه بازی تداعی می‌شود که از دوبعدی بودن بازی نشات گرفته است و باعث می‌شود که علاقه خود را به بازی از دست ندهید. شما در بازی سلاح‌های متنوعی خواهید داشت که همگی امکان آپگرید شدن دارند و با این کار می‌توانید دشمنان خود را با سبک‌های متنوعی شکست دهید و با آنها به مبارزه برخیزید.

Dungeon X Dungeon

سیستم مبارزات متنوع و سلاح‌هایی که هر کدام ویژگی خاصی خودشان را دارند، در چنین گرافیک ساده‌ای، یک شاهکار محسوب می‌شود

گرافیک این بازی آیفون به صورت پیکسلی طراحی شده است. تنوع بالای دشمنان و سلاح‌ها در این گرافیک، هنر و مهارت سازندگان را نشان می‌دهد و در این زمینه هیچ گونه محدودیتی جلودار سازندگان نبوده است. موسیقی نیز به صورت جالبی از نسخه کنسولی بازی الهام گرفته است و شاهد روند هیجان انگیزی در این زمینه هستیم. این موسیقی در هنگام رقابت با باس‌های بازی، بسیار زیبا جلوه می‌کند و شاهد روند حماسی هیجان انگیزی در این زمینه هستیم. عناصر مختلف به خوبی در گرافیک بازی گنجانده شده‌اند و المان‌های جادویی نیز در جای خودشان به خوبی می‌درخشند.

داستان بازی از این قرار است که شما در نقش شخصیت لوک قرار دارید و به عنوان یک شکارچی سیاه چال، باید بتوانید از زندان بازی فرار کنید و با دشمنان خود رقابت سختی داشته باشید. بازی تنوع بالایی در زمینه دشمنان دارد و داستان بازی نیز امکان این را داده است که عناصر ماجراجویی به خوبی در بازی نقش خود را داشته باشند. هدف شما در بازی جلوگیری از قیام شیطان بزرگ و در نهایت نابودی آن است. این شیطان بزرگ از زیردستان خود استفاده کرده است تا به شما ضربه زده و در سیاه چالی تاریک و با موجودات عجیب غریب زندانی‌تان کند. اما این پایان کار نیست و شما باید از دوستان خود بهره ببرید و با استفاده از المان‌های جادویی، بتوانید راه فراری برای خود پیدا کنید. عناصر مختلفی در بازی وجود دارند که بازیکن باید از آنها برای فرار از زندان استفاده کند و به دنبال روش‌های مختلفی برای دور زدن دشمنان و جلوگیری از شکست خود باشد. این روند کمک کرده است که بازی در سبک خودش، بسیار درگیر کننده ظاهر شود و داستان نقش بزرگی را در جذب علاقه بازیکنان داشته باشد.

Dungeon X Dungeon

امکان ارتقا سلاح در بازی، نکته مهم دیگری است که سبب شده بازیکن با علاقه به دنبال امتحان کردن انواع اسلحه‌ها باشد و عناصر جادویی آنها را نیز به کار گیرد. این موضوع در قبال دشمنان سرسخت‌تر، بسیار ضروری به نظر می‌رسد و باید الگوهای حمله متفاوتی را در قبال دشمنان خود به کار گیرید. این الگوهای حمله‌ای، از سلاح‌های متنوع بازی سرچشمه گرفته است و مهارت و قدرت هر کدام از این ابزار، سبب می‌شود که ریتم ضربه زدن‌ها متفاوت باشد و بازیکن بتواند از آن‌ها برای خلاقیت در نبردها استفاده کند. چنین موضوعی در گرافیک ساده و دوبعدی بازی، یک شاهکار محسوب می‌شود و باید به سازندگان آفرین گفت. بازیکن رفته رفته مهارت‌های گسترده‌ای برای مبارزه با دشمنان کسب می‌کند و می‌تواند سریع‌تر آنها را شکست دهد.

بازی Dungeon X Dungeon اثر ناب و جذابی است که با گرافیک ساده خود، حس نوستالژیک جالبی از بازی محبوب کنسولی خودش ارائه کرده است و به خوبی در بازسازی این بازی موفق ظاهر شده است. تنوع در بخش‌های مختلف و داستان درگیر کننده، از جمله فاکتورهایی هستند که بازیکن را ساعت‌ها به تجربه این اثر دعوت می‌کند و لحظات و ساعت‌های خوشی را ایجاد می‌کند. این بازی را می‌توانید از پلی استور و اپ استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Dungeon X Dungeon


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده