// یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Paladins Strike

بازی موبایل Paladins Strike اثری تماما آنلاین است که می‌توانید در کنار دوستان خود یا به صورت تک‌نفره، لحظات خوشی را با آن سپری کنید. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

الهام گرفتن، مورد بدی نیست اما اینکه بتوانیم درست این کار را انجام دهیم، مسئله‌ای است که خیلی از سازنده‌ها به آن توجه نمی‌کنند. از زمان عرضه شدن بازی Overwatch تعدادی از سازنده‌ها سعی کرده‌اند با الهام‌گیری از این بازی، آثار جدیدی خلق کنند که یکی از آن‌ها، استودیو های-رز (Hi-Rez Studio) بود که با ساخت بازی Paladins از بازی Overwatch الهام گرفت. بازی Paladins را نمی‌توان بازی کاملا موفقی دانست اما طرفداران خاص خودش را دارد و چندی پیش اعلام شد که این بازی دستخوش تغییراتی خواهد شد تا کاربران تجربه بهتری نسبت به گذشته داشته باشند. با این حال در گذشته اعلام شده بود که بازی Paladins Strike برای موبایل عرضه خواهد شد و چندی پیش نیز این بازی اندروید و آیفون Paladins Strike روانه بازار شد. راستش را بخواهید این بازی روی موبایل سرگرم کننده‌تر از کامپیوتر یا کنسول‌های خانگی است.بازی موبایل Paladins Strike

بازی موبایل Paladins Strike دارای سرورهای با کیفیتی است و لگ در تجربه شما خللی ایجاد نمی‌کند

بازی موبایل Paladins Strike اثری تمام آنلاین است که در جریان آن شما سه حالت مختلف را می‌توانید بازی کنید. اولین حالت که حالت اصلی بازی است، شباهت بسیار زیادی به بازی Overwatch دارد. در جریان این حالت شما و هم ‌تیمی‌های‌تان باید ابتدا یک نقطه از محیط را از آن خود کنید و در ادامه، یک پیلود (Paylod) ظاهر می‌شود که باید از آن تا مسیر مورد نظر پشتیبانی کنید. در میان این راه اگر تمامی اعضای تیم کشته شوند یا تعداد نفرات تیم مقابل در کنار پیلود بیشتر از تیم شما باشد، پیلود به‌جای حرکت به مسیر جلو، به عقب باز می‌گردد. درانتها اگر زمان بازی تمام شود و شما پیلود را به انتهای خط نرسانده باشید، بازنده خواهید بود. همچنین زمانی که در تیم مقابل قرار می‌گیرید، باید از تمام توانایی‌های خود استفاده کنید تا تیم حریف نتواند نقطه مورد نظر را از آن خود کند یا پیلود را به مقصد برساند. حال به‌سراغ سایر حالت‌های بازی می‌رویم. بازی Paladins Strike دارای سه حالت دیگر است؛ اولین حالت، Deathmatch نام دارد که همان حالت Deathmatch خودمان است و هرتیمی که زودتر به تعداد کیل‌های مورد نظر برسد، برنده است.

قهرمان‌ها را می‌توانید از طریق پول داخل بازی یا پرداخت‌های درون برنامه‌ای و صندوق‌های لوت آزاد کنید

دومین حالت Summons نام دارد. در جریان این حالت سه محل در نقشه بازی تعبیه شده است که باید آن‌ها را از آن خود کنید و هر تیمی که زودتر به امتیاز ۱۰۰ برسد، برنده است. در میان حالت‌های بازی Summons بهترین عملکرد را دارد و از هیجان بالایی برخوردار است. آخرین حالت بازی Paladins Strike نیز صرفا یک حالت تمرینی است که در آن جا می‌توانید نحوه بازی کردن و قابلیت‌های قهرمان‌های بازی را یاد بگیرید. با تمام این تفاسیر سوال اصلی اینجا است که بازی موبایل Paladins Strike تا چه اندازه توانسته از نظر کنترل شخصیت و ساختار بازی خوب عمل کند؟ در بازی‌های این سبک کنترل شخصیت و استفاده از قابلیت‌ها، یکی از عواملی است که می‌تواند باعث جذب شدن یا نشدن مخاطب شود. در بازی Paladins Strike، در سمت چپ و راست تصویر یک آنالوگ مجازی تعبیه شده که از طریق آن‌ها می‌توانید شخصیت بازی را کنترل کرده و شلیک کنید. همچنین سه دکمه دیگر را می‌بینید که ویژگی‌های هر قهرمان هستند و شاید در نگاه اول استفاده از آن‌ها سخت باشد اما رفته رفته به آن عادت خواهید کرد.

بازی موبایل Paladins Strike

مورد دیگر قهرمان‌های بازی هستند که در ابتدا تعدادی از آن‌ها برای شما در دسترس قرار دارند و رفته رفته با خرید‌های درون برنامه‌ای یا باز کردن صندوق‌های لوت بازی می‌توانید آن‌ها را آزاد کنید. در این میان یکی دیگر از موارد مهم در یک بازی آنلاین، پینگ و کیفیت سرورها است. با اینکه پینگ کمی در بازی اندروید و آیفون Paladins Strike نامناسب است اما از نظر کیفیت سرور، وضعیت Paladins Strike واقعا خوب است و در طول بازی کردن خود هیچگونه لگی را احساس نخواهید کرد. همچنین سرورهای بازی در تمامی حالت‌ها همیشه شلوغ است و نیازی نیست زمان زیادی را در صف انتظار منتظر بمانید. در انتها بازی موبایل Paladins Strike تجربه‌ای متفاوت و نو روی پلتفرم موبایل است که می‌تواند شما و دوستان‌تان را ساعت‌ها سرگرم کند.  

دانلود بازی اندروید و آیفون Paladins Strike


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده