عضو تحریریه
علی گودرزی
تهران، تهران
درباره من:
Buried underground but i'll keep coming
Buried underground but i'll keep coming
عضویت: جمعه, ۰۵ تیر ۱۳۹۴
پست
جمعه, ۳۱ شهریور ۰۲, ۲۳:۰۰پست
سه شنبه, ۲۸ شهریور ۰۲, ۲۱:۵۹نظر
دیسانرد ۳ = انگیزه جدید برای زنده ماندن
نظر
@joel95
ذهنمو خوندی 😂😂 اتفاقا چون از دد اسپیس خیلی خیلی الگو گرفته خیلی دوست دارم تجربهاش کنم. ولی تا اینجا بیشتر We have Dead Space at home بهنظر میرسه =))😂🤦♂️
نظر
بازی واقعا خوشگل و پر زرق و برقه. من همچنان منتظرم تا ببینیم مکانیک تار زدن و Swing تو شهر، مکانیکهای کامبت و مکانیکهای مخفیکاری چقدر عمق پیدا کردن تو قسمت دوم. تو تریلر گیمپلی اخیر که تقریبا همون نمونههای مشابه با قسمت قبل تکرار شده بودن.
موندم یعنی هیچ ظرفیتی برای عمق دادن بیشتر به سیستم Swing نبوده که تو تریلر میان و روی معرفی مکانیک Web Wings وقت میذارن؟ و رابط کاربری هم حتی تغییر چندانی نداشت نسبت بهنسخهی قبلی. دیگه تغییر و تحول واضح توی Art Direction و رابط کاربری از حداقل انتظاراتیه که از یه دنباله میره. خیلی خیلی منتظر پیشنمایشهایی هستم که امروز از بازی منتشر میشه و دیگه بهمون نشون میده شاکلهی بازی قراره چی باشه.
نظر
نقد هر بازی که نوشتم استودیوشون تعطیل شد بعدش :/
پست
چهار شنبه, ۲۲ شهریور ۰۲, ۲۳:۳۰نظر
@Muslim_sam
سلام Muslim_sam نیمنگاه استارفیلد رو اخیرا منتشر کردیم. لینکشو برات میذارم اینجا
https://www.zoomg.ir/nim-negah/363491-starfield-nim-negah/
نظر
@mad07
سلام Mad07 اره راه داره.
منو رو باز کن (همون منو که چهارتا مسیر به نقشه فضایی، کولهپشتی، مهارتها و فضاپیما داره) بعد از پایین سمت راست رو که ببینی، چهارتا گزینه هست. مثل System و Status
روی Status که بزنی، تمام آمار و ارقام کاراکتری که داری رو توی چند دسته نشون میده. دستهی Character رو که انتخاب بکنی، Traitها و Backgroundای که انتخاب کردی رو نمایش میده بهت.
پست
دوشنبه, ۲۰ شهریور ۰۲, ۲۰:۵۹