نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۵

زمان عرضه بازی Lost Soul Aside به‌زودی اعلام می‌شود

رده‌بندی سنی Lost Soul Aside در چین احتمالا نشان می‌دهد که زمان عرضه بازی به‌زودی اعلام خواهد شد.

بازی Lost Soul Aside از سال‌ها پیش در دست توسعه قرار دارد. با اینکه این بازی اکشن نقش‌آفرینی الهام‌گرفته از Devil May Cry و Final Fantasy با هر نمایش بازیکن‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد، هنوز زمان عرضه آن مشخص نیست. بااین‌حال اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا این وضع در آینده نه‌چندان دور تغییر خواهد کرد.

استودیو UltiZero Games در توییتر تأیید کرد که بازی Lost Soul Aside در چین رده‌بندی سنی شده است. همان‌طور که دنیل احمد، تحلیلگر صنعت بازی‌های ویدیویی از شرکت Niko Partners توضیح داد، این رده‌بندی سنی نشان می‌دهد که بازی اکنون می‌تواند به‌طور رسمی در این منطقه منتشر شود و جزئیات مربوط‌به زمان عرضه به‌زودی باید به اشتراک گذاشته شود. دنیل احمد می‌گوید که به احتمال زیاد ظرف ۳ ماه آینده زمان عرضه بازی اعلام خواهد شد.

در ماه‌های اخیر جزئیات زیادی از این بازی منتشر نشده است. در اوایل ماه جاری یانگ بینگ، تهیه‌کننده Lost Soul Aside گفت که جزئیات بیشتری از بازی «بعدا» به اشتراک گذاشته می‌شود. استودیو UltiZero Games در ماه جولای ۲۰۲۳ یک تریلر گیم‌پلی ۲۰ دقیقه‌ای از بازی را پخش کرد و مبارزات، نبرد با باس‌ها و موارد دیگری را به نمایش گذاشت.

بازی Lost Soul Aside در زمان عرضه دردسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و کامپیوتر قرار می‌گیرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده