عضو تحریریه
علی گودرزی

علی گودرزی

تهران، تهران
درباره من:
Buried underground but i'll keep coming
عضویت: جمعه, ۰۵ تیر ۱۳۹۴
    • نظر

      @Amirgozo
      دنیا زمانی که سایبرپانک و دث‌استرندینگ اومد هم این بازیا رو لگدمال کرد و یک سال بعد شروع کرد به پرستیدن این دوتا بازی. دنیا خیلی فاقد اهمیت‌تر از چیزیه که به‌نظرم میاد داش امیر :)) دم شما گرم بابت کامنت ❤️

    • نظر

      @Pourya_ Gamer_goty
      آقا پوریا چیزی برای خجالت وجود نداره بخدا :)))) اینکه منتقد نظر خودشو بگه خیلی نرماله. کاش می‌‌گفتی روی چه حسابی در بهترین حالت ۴ می‌گیره اگه دلایل واضحی که تو این بررسی اومده منطقی نبود من می‌رم خجالت بکشم :)))

    • نظر

      @هیولا !
      این بازی با آنریل ۴ ساخته شده استاد نه آنریل ۵.
      چطور جلوه‌های گرافیکی یه گیم اوپن‌ورلد که داره هم‌زمان چهارتا پلیر آنلاین رو تو نقشه‌اش (که دو برابر گاتهام تو آرکام نایت هست) پیاده‌سازی می‌کنه رو با یه ویدیوگیم سینگل‌پلیر آفلاین مقایسه گرافیکی می‌کنن. و جالب‌تر اینکه چطور این سوال رو از خودتون نمی‌پرسین و ادله خودتون رو بر پایه قیاس غلط پایه‌گذاری کردین؟ یعنی تا این حد اختیار تصمیم‌گیری‌مونو دادیم به سوشال مدیا؟ :)))

      ضعف در پرداخت درام سوپرمن و تا حدی بتمن (نقطه ضعف)، هیچ ربطی به داستان‌سرایی و کلیت قصه بازی نداره (نقطه قوت). ضعف در طراحی مرحله (نقطه ضعف)، اصلا و ابدا ربطی به طراحی بسیار خوب مکانیزم‌های بازی نداره (نقطه قوت). این از جزء به کل رسیدن‌ها و داده‌های غلط داخل کامنت شما اونم درحالی که مدعی شدین نقد مشکل‌داره برام جالب بود. دم شما گرم بابت کامنت.

    • نظر

      @The lethal protector
      کاد وارزون با موتور گرافیکی داخلی استودیو اینفینیتی‌وارد تولید شده نه آنریل. اگر با آنریل تولید شده بود می‌تونستیم توی قیاس با سوساید اسکواد و بتمن آرکام نایت بیاریمش. شبیه کارتون بودن بازی هم به‌رویکرد کارگردانی هنری بازی برمی‌گرده که کالاف دیوتی فوتو ریلستیک حساب می‌شه، سوساید اسکواد حالت کامیک داره و بتمن آرکام نئو-نوآر/گوتیک به‌حساب میاد. شما الان چندتا موضوع جدید باز کردی که همچنان به‌بحث ما کمکی نمی‌کنه.

    • نظر

      @مولتی اکانت
      مولتی جان دم شما گرم بابت کامنت. نه کد ارسال نشده برامون. اگر کد ارسال بشه، در قسمت پایانی نقد باید به‌این موضوع اشاره بشه و تو این بررسی چنین چیزی پیش نیومده.

    • نظر

      @batmin
      بعد از پایان آرکام سیتی و بسته الحاقی «انتقام هارلی کوئین»، شخصی‌ترین درگیری تو دنیای آرکام بین هارلی و بتمنه. حتی بتمن هم خودش رو تو مرگ جوکر مقصر می‌دونست و اگر یک نفر تو این دنیا لایق انتقام گرفتن از بتمن باشه، اون قطعا هارلی کوئینه.

      «شما وقتی بهت بگن بتمن قراره باس فایت باشه اولین چیزی که به ذهنت میرسه یه باس ترسناک و مخفی کاری»

      الان مطمئن شدم که بازی رو تجربه نکردین. حداقل مبارزه با بتمن در جریان The Batman Experiance رو تماشا کنین :)) حتی ۳۰ دقیقه قبل از شروع مبارزه اصلی با بتمن و حمله بتمن با گاز وحشت که ترس هر یک از کاراکترها رو نمایش می‌ده رو هم احتمالا تماشا نکردین.
      الان سیاه‌پوست شدن ددشات و نزدیک شدن‌اش به نسخه کامیک چرا باید بد باشه؟ :)))

      الان یادم افتاد. چرا قتل بتمن به‌دست کت‌وومن باید منطقی باشه اونم زمانی که تو دنیای آرکام، بین سلینا کایل و بروس وین رابطه عاطفی قوی وجود داره؟ :)))

      ادله‌ای که برای تنفر ورزیدن به‌این سوساید اسکواد میارید واقعا فوق‌العاده‌اس :)))‌ دمت گرم هم شما هم بچه‌ها که کامنت می‌ذارین ❤️واقعا صحبت باهاتون درباره‌ی این بازی حال می‌ده.

    • نظر

      @player
      گوست ریکان بریک‌پوینت در زمان عرضه‌اش مشکل فنی و محتوایی زیادی داشت و الان ویدیوگیم خیلی خوبیه. بازی‌های لایو-سرویس در طی زمان پیشرفت می‌کنن و همونطور که تو بررسی هم گفتم، سوساید سوساید اسکواد از حجم قابل توجهی از لایو-سرویس‌هایی که طی سالیان اخیر عرضه شدن، نقطه شروع بسیار بسیار بهتری داره و زیرساخت مناسبی رو برای پیشرفت‌اش ایجاد کرده. شاید اگر دقیقا یک سال بعد تو همین روزا دوباره بخوایم سوساید اسکواد رو بررسی کنیم، نمره خیلی بالاتری (نسبت به نقطه شروع‌اش) بگیره.


      نظر سایر منتقدین چه ایرانی چه خارجی همیشه برام محترمن و در حد همین احترام برام اهمیت دارن. نمره سوساید اسکواد هرگز قرار نبود به بازه ۹ و ۸ برسه. باتوجه به انتظارم از توانایی‌های راک‌استدی تو قصه‌گویی و طراحی مرحله، جزئیاتی بود که هرگز نمی‌شد نادیده‌شون گرفت و باتوجه‌به خروجی نهایی، به‌عنوان اشکال محصول درنظر گرفته شدن و به‌همون اندازه از نمره اثر کم شد.

    • نظر

      @shakbari
      به به دم شما گرم آقا به‌نظرم بشمر حتما؛ منم پایه‌ام. خواستی بشماری می‌تونی ازفریم‌شمار بالای صفحه (سمت راست) کمک بگیری که کلا روی عدد و محدوده ۶۰ قفل شده. البته تو عکس‌های این بررسی هم خیلی واضحه فقط فونتش یکم کوچیکه. :))‌ پیشاپیش خسته هم نباشی :))❤️

    • نظر

      @Waletersoprano( Mjkkkjjkjjkjjسابق)
      ممنونم والتر از وقت و انرژی که برای نوشتن کامنت گذاشتی. دم شما گرم.

      خیلی دوست دارم بدونم روی چه حسابی رها شدن بازی توسط کامیونیتی هوادارانش مطرح شده؟ احتمالا با ردیت آشنا باشین. حتما ردیت این بازی رو چک کنین. کامیونیتی بازی دارن درباره محتوای Year 2 بازی بحث می‌کنن :)) و چندین کیلومتر فاصله دارن از رها کردن بازی. این هم لینک کامیونیتی بازی که منبع ادعای منو چک کنین: https://www.reddit.com/r/SuicideSquadGaming/

      چقدر عجیب و غلط که صرفا با تماشای چند ویدیو قصه اثر را بررسی می‌کنید. کاش اگر میراث آرکام براتون اهمیت داره، زحمت به‌خودتون بدین و اثر رو تجربه کنین؟ وقتی منبع صحبت‌تون یه سری ویدیو هست و سراغ «میراث آرکام‌» می‌رین واقعا خنده‌ام می‌گیره. تو بررسی ذکر شده که اسم این بازی به‌وضوح سوساید اسکواده و هسته روایی در کامیک، سینما و ویدیوگیم‌های سوساید اسکواد، تحقیر قهرمان‌ها است. پس به‌فنا رفتن آرکام با این ادله که بیان کردین رو نمی‌تونم بپذیرم. با احترام.

      در مورد قصه، نویسندگی و شخصیت‌پردازی، اگر سری آرکام براتون مهمه و دوستش دارین، بازی رو تجربه کنین. محتوای زیادی در بازی وجود داره که تو این ویدیوهای یوتیوب و توییتر که کنترل تصمیم‌گیری‌تونو بهشون دادین وجود ندارن. بعدش می‌تونیم در مورد قصه‌گویی محصول بحث کنیم. دم شما گرم که دل‌نوشته‌تونو فرستادین. باعث افتخاره برای من. ❤️❤️

    • نظر

      @افسر ارشد ارتش اتریش
      بازی تو زمان عرضه‌اش، مجموعا ۱۱ انمی‌تایپ رو به‌جون بازیکن می‌ندازه که فکر نمی‌کنم تنوع کمی باشه؛ در واقع، اصلا و ابدا کم نیست این تعداد اونم تو زمان لانچ. انمی‌تایپ‌های تو بازی رو می‌نویسم اینجا:
      Flash Enemies
      Choppers
      Tanks
      Snipers
      Grunts
      Brutes
      Dominators
      Batman Enemies
      Green Lantern Enemies
      Bombers
      Suiciders

صفحه ۳ از ۳۰۶