نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۷

منتظر بازی Dead Space جدید نباشید

احتمالا ایده ساخت نسخه‌ جدید Dead Space به‌خاطر فروش کم ریمیک بازی اول کنار گذاشته شده است.

اخیرا جف گراب از رسانه جاینت بامب در گزارشی ادعا کرد شرکت الکترونیک آرتز بازسازی نسخه دوم از سری ترسناک Dead Space را کنار گذاشته است و همین موضوع در رسانه‌های مختلف سروصدای زیادی به راه انداخت. گراب در گزارش خود خاطرنشان کرد بازسازی نسخه دوم هنوز در مرحله پیش‌تولید قرار داشت و درنهایت به‌خاطر فروش کمتر از انتظار ریمیک Dead Space لغو شد. جیسون شرایر از بلومبرگ در گزارش جدیدی به همین موضوع اشاره کرد و گفت بار دیگر شرایط برای سری Dead Space دشوار شده است.

طبق گزارش‌ها شرکت EA در بهار ۲۰۲۳ برای بازی جدید دد اسپیس برنامه‌هایی داشته است اما درنهایت فروش پایین ریمیک بازی اول باعث کنار گذاشتن این ایده شد. همچنین به‌نظر می‌رسد استودیو Motive چند ماه بعد از عرضه ریمیک Dead Space، روی ایده‌هایی برای ساخت یک نسخه جدید کار کرد اما موفق نشد از EA چراغ سبز بگیرد و برنامه‌ ساخت آن قبل‌از اینکه گسترش پیدا کند، لغو شد.

اعضای استودیو Motive در تابستان گذشته مشغول ایده‌پردازی برای توسعه بازی جدید Dead Space بودند و پس‌ازآن به سمت پروژه‌های مختلف پراکنده شدند. این استودیو درحال‌حاضر در توسعه بازی بعدی Battlefield مشارکت دارد و ساخت بازی Marvel’s Iron Man را پیش می‌برد. باتوجه‌به اینکه گزارش‌ها به فروش کمتر از‌ انتظار ریمیک دد اسپیس اشاره دارند، باید منتظر ماند و دید شرکت EA چه برنامه‌ای برای این سری ترسناک و محبوب دارد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده