// سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۵۵

برادران وارنر امتیاز پخش فیلم سامورایی سیاه را تصاحب کرد

شرکت برادران وارنر توانست امتیاز پخش فیلم یاسوکه، نخستین سامورایی سیاه‌پوست را به‌دست آورد.

بنابر جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، رسانه ورایتی گزارش داد که برادران وارنر داستان اولین سامورایی سیاه‌پوست را تبدیل به فیلم می‌کند. این شرکت در رقابت با سه استودیو دیگر موفق به تصاحب امتیاز پخش این فیلم با عنوان اولیه سامورایی سیاه شد. بلیتز بازاووله، کارگردان فیلم The Color Purple، فیلم‌نامه این اثر را به نگارش درآورده است و علاوه‌براین تهیه‌کننده و کارگردان آن نیز خواهد بود.

گفته می‌شود که این پروژه به‌جای یک روایت بیوگرافی سنتی، با چشم‌اندازی ویژه و الهام از فیلم‌هایی همچون Mad Max و 300 ساخته می‌شود و داستان یاسوکه ملقب‌به سامورایی سیاه را روایت می‌کند که در زمان درگیری سامورایی‌ها (قرن شانزدهم میلادی) و در دوره سنگوکو ژاپن زیر نظر اودا نوبوناگا (دارنده‌ی عنوان دایمیو) خدمت کرد. فعلا جزئیات بیشتری از این فیلم مثل تاریخ اکران و بازیگران آن منتشر نشده است.

شرکت Warner Bros در سال ۲۰۱۹ قصد داشت پروژه سامورایی سیاه را با بازی چادویک بوزمن کلید بزند، اما این فیلم به علت درگذشت این هنرپیشه هرگز ساخته نشد.

بلیتز بازاووله در مراسم بفتا

بلیتز بازاووله، فیلم‌ساز اهل کشور غنا، با فیلم The Burial of Kojo نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت و در کارنامه‌ی او کارگردانی چند اپیزود از سریال Cherish the Day دیده می‌شود. بازاووله در سال ۲۰۲۳ با فیلم The Color Purple تحسین منتقدان را برانگیخت و افتخارات زیادی ازجمله نامزدی در مراسم اسکار را کسب کرد. همچنین این کارگردان قرار است تا سریال The Scent of Burnt Flowers با بازی یحیی عبدالمتین دوم را برای شبکه FX بسازد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده