نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۰

بازی Kingdom Come: Deliverance 2 به‌زودی معرفی می‌شود

دو افشاگر خوش‌سابقه ادعا کردند که استودیو وارهورس هفته آینده از بازی Kingdom Come: Deliverance 2 رونمایی می‌کند.

باتوجه‌به اینکه بیش از ۶ سال از عرضه بازی اکشن نثش‌آفرینی Kingdom Come: Deliverance می‌گذرد، طرفدارها بی‌صبرانه برای معرفی بازی بعدی استودیو Warhorse انتظار می‌کشند. اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی در دست توسعه وارهورس به‌زودی معرفی خواهد شد. این توسعه‌دهنده اخیرا در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) تأیید کرد که رأس ساعت ۲۱:۳۰ پنج‌شنبه، ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ به‌وقت ایران از بازی جدیدی رونمایی خواهد کرد.

جالب اینکه چندین افشاگر سرشناس پس از انتشار این اطلاعیه ادعا کردند که استودیو وارهورس قصد رونمایی از بازی Kingdom Come: Deliverance 2 را دارد. تام هندرسون و بیل‌بیل-کان، افشاگرهای خوش‌سابقه صنعت بازی‌های ویدیویی چنین ادعایی را مطرح کردند و رسانه Gematsu این موضوع را تأیید کرد. این رسانه در گزارش جدیدی ادعا کرد که چند هفته قبل یک ویدیو تبلیغاتی برای این بازی در شهر کوتنا هرا واقع در جمهوری چک فیلم‌برداری شد.

زمان رونمایی از بازی جدید استودیو وارهورس

خوشبختانه طرفدارها نباید زمان زیادی را برای انتشار اطلاعات موثق منتظر بمانند و استودیو Warhorse هفته آینده از بازی در دست تولیدش رونمایی خواهد کرد. بازی Kingdom Come: Deliverance در پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل تجربه است. این بازی در بحبوحه درگیری‌های سرزمین بوهم در دوران پادشاهی ونتسل چهارم جریان دارد و دارای یک جهان وسیع، سلاح‌ها، لباس‌ها و تکنیک‌های مبارزه مطابق با همان دوره تاریخی است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده