عضو تحریریه
امیرحسین اندرز

امیرحسین اندرز

تهران، تهران
درباره من:
Amir H. Andarz
عضویت: دوشنبه, ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
1

معرفی بازی High Rise: شهرسازی با پازل

در جدیدترین مقاله‌ از سری مقاله‌های معرفی بازی‌های موبایل در زومجی، این بار به سراغ یک بازی‌ آرکید و سرگرم کننده به‌ نام High Rise رفته‌ایم. 

1

معرفی بازی Bio Inc. Nemesis - Plague Doc

در جدیدترین مقاله‌ از سری مقاله‌های معرفی بازی‌های موبایل در زومجی، این بار به سراغ یک بازی‌ استراتژی و شبیه‌ساز جذاب به‌ نام Bio Inc. Nemesis - Plague Doc  رفته‌ایم. با معرفی این بازی جذاب در زومجی همراه باشید.

2

معرفی بازی Overdrive City: شبیه ساز شهرک خودروسازی

در جدیدترین مقاله‌ از سری مقاله‌های معرفی بازی‌های موبایل در زومجی، این بار به سراغ یک بازی‌ مدیریتی و شبیه ساز جذاب به‌ نام Overdrive City از ساخته‌های استودیوی Gameloft رفته‌ایم. با معرفی این بازی جذاب در زومجی همراه باشید.

6

برترین بازی های استودیوی Netmarble برای اندروید و آیفون

استودیوی Netmarble Games یکی از موفق‌ترین استودیوهای بازی‌سازی برای پلتفرم موبایل در سال‌های اخیر است که از کشور کره‌جنوبی، آثار جذابی مانند Lineage 2: Revolution را عرضه کرده است. اکنون زمان آن رسیده تا در مقاله‌ای به سراغ برترین‌ بازی‌های منتشر شده توسط این استودیوی موفق برویم.

1

معرفی بازی Disarmo: خنثی کردن هوشمند بمب

در جدیدترین مقاله‌ از سری مقاله‌های معرفی بازی‌های موبایل در زومجی، این بار به سراغ یک بازی‌ آرکید فانتزی و جذاب به‌ نام Disarmo رفته‌ایم. با معرفی این بازی جذاب در زومجی همراه باشید.

1

معرفی بازی موبایل Hit Shadow: سایه بازی

در ادامه‌ی مقالات معرفی بازی‌های جذاب و جدید پلتفرم موبایل، این بار نوبت به یک بازی جذاب خلاقانه و آرکید به‌‌نام ‎Hit Shadow رسیده است. با زومجی همراه باشید.

معرفی بازی Rolling Ballz 3D: هدایت توپ‌های رنگی

در جدیدترین مقاله‌ از سری مقاله‌های معرفی بازی‌های موبایل در زومجی، این بار به سراغ یک بازی‌ ساده و سرگرم کننده به‌ نام Rolling Ballz 3D رفته‌ایم. با معرفی این بازی جذاب در زومجی همراه باشید.

معرفی بازی Angry Birds Casual: جدیدترین نسخه‌ی پرندگان خشمگین

در جدیدترین مقاله‌ از سری مقاله‌های معرفی بازی‌های موبایل در زومجی، این بار نوبت به جدیدترین نسخه‌‌ی سری بازی‌های پرندگان خشمگین به نام Angry Birds Casual رسیده است.

1

معرفی بازی Battle Breakers: اثر نقش آفرینی از اپیک گیمز

در ادامه‌ی مقالات معرفی بازی‌های جذاب و جدید پلتفرم موبایل، این بار به سراغ یک بازی‌ استراتژی و نقش آفرینی تاکتیکی به‌ نام Battle Breakers ساخته‌ی استودیوی بزرگ Epic Games رفته‌ایم. با زومجی همراه باشید.

3

معرفی بازی ‎SIERRA 7: یک شوتر تاکتیکال جذاب

در جدیدترین مقاله‌ از سری مقاله‌های معرفی بازی‌های موبایل در زومجی، این بار به سراغ یک بازی‌ اکشن جذاب به‌ نام SIERRA 7 - Tactical Shooter رفته‌ایم. با معرفی این بازی جذاب در زومجی همراه باشید.

صفحه ۱ از ۱۷