// چهار شنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۰

برترین بازی های استودیوی Netmarble برای اندروید و آیفون

استودیوی Netmarble Games یکی از موفق‌ترین استودیوهای بازی‌سازی برای پلتفرم موبایل در سال‌های اخیر است که از کشور کره‌جنوبی، آثار جذابی مانند Lineage 2: Revolution را عرضه کرده است. اکنون زمان آن رسیده تا در مقاله‌ای به سراغ برترین‌ بازی‌های منتشر شده توسط این استودیوی موفق برویم.

یکی از موفق‌ترین پلتفرم‌های گیمینگ در سال‌های اخیر، پلتفرم موبایل است که با پیشرفت‌های زیادی که در زمینه سخت‌افزار و گسترش اینترنت‌های همراه انجام شده است، توانسته تا استودیوهای زیادی را برای ساختن آثار پرخرج‌تر و بزرگ‌تر قانع کند.  استودیوی Netmarble Games یکی از همین استودیوها است که در سال‌های اخیر با ساختن آثار بزرگ و درجه یک برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS توانسته تا نامی برای خود فراهم کند. از ویژگی‌های بارز بازی‌های این استودیو می‌توان به گرافیک‌ و تجربه‌های بصری زیبا، تجربه‌های چند نفره‌ی آنلاین خوب و گیم‌پلی جذاب و درگیر کننده اشاره کرد. همچنین تمامی بازی‌های معرفی شده در این فهرست مانند بسیاری از آثار دیگر این استودیو رایگان هستند و بازیکنان می‌توانند بازی اندروید و آیفون را به‌طور رایگان از اپ‌استور و گوگل‌پلی دانلود کنند. استودیوی Netmarble Games برای کسب درآمد راه خرید‌های درون برنامه‌ای و تبلیغات ویدیویی را انتخاب کرده است و این استودیوی کره‌ای نیازی به گذاشتن برچسب‌های قیمتی گران روی بازی‌های جذاب خود نمی‌بیند. لازم به ذکر است که ترتیب این فهرست براساس حروف الفبای انگلیسی است و اگر بازی‌های فهرست ما نظر شما را جلب نکرد، زومجی به‌صورت روزانه، هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوهی از بازی‌هایی که توسط زومجی معرفی شده‌اند، دسترسی داشته باشید.

Destiny Knights

Destiny Knights

اولین بازی فهرست بهترین باز‌ی‌های این استودیوی کره‌ای، Destiny Knights است که یک اثر تاکتیکال و نقش آفرینی است که با گیم‌پلی جذاب و خط داستانی خود می‌تواند بازیکنان را برای مدت‌ها سرگرم کند. بازی Destiny Knights داستان چند شوالیه را روایت می‌کند که به‌دنبال تقدیر و سرنوشت خود، به سرزمین‌های ناشناخته سفر می‌کنند و در این ماجراجویی با یک تهدید قدیمی و باستانی روبه‌رو می‌شوند. هر کدام از این شوالیه‌ها هم از نظر ظاهری و هم از نظر گیم‌پلی دارای تفاوت‌های زیادی با هم هستند و در دسته‌های متفاوتی مانند Healer و Fighter قرار می‌گیرند که بازیکنان می‌توانند از بین بیش از ۲۰۰ کاراکتر که در ۶ گروه اصلی را جمع آوری کنند و یک تیم قدرتمند را تشکیل دهند. بازی Destiny Knights دارای گیم‌پلی سه‌بعدی و جذابی است که در آن بازیکنان به نبرد‌های نوبتی می‌پردازند و باید با فرماندهی تیم خود و استفاده‌ی صحیح از قدرت‌های آن‌ها، برنده‌ی نبردها لقب بگیرند. همچنین این بازی دارای گرافیک و تجربه‌ی بصری بسیار زیبایی است که در آن شخصیت‌ها و محیط‌های بازی دارای طراحی‌های زیبا و جزئیات بالایی هستند. اگر از علاقه‌مندان بازی‌های نقش‌ آفرینی هستید، Destiny Knights با گیم‌پلی جذاب و خط داستانی درگیر کننده‌ی خود، گزینه‌ی خوبی برای شما به حساب می‌آید.

دانلود بازی Destiny Knights

Fishing Strike

Fishing Strike

در یک تجربه‌ی کاملا متفاوت با دیگر بازی‌های خود، استودیوی Netmarble Games به سراغ بازی‌های ورزشی رفته و یک اثر جذاب در این سبک با محوریت ماهیگیری عرضه کرده که نتیجه هم یک اثر زیبا شده است. Fishing Strike یکی از بهترین‌ بازی‌های ماهی گیری و این استودیو است  که با عرضه کردن یک تجربه‌ی دقیق و واقع گرایانه از ماهی گیری، به خوبی بازیکنان را در این تجربه‌ی لذت بخش قرار می‌دهد. در بخش گرافیک، Fishing Strike یک اثر کاملا واقع گرایانه است که به خوبی با بازسازی نقاط معروف ماهی گیری از سراسر دنیا و مدل سازی بیش از ۵۰۰ نوع ماهی مختلف و جزيیات زیبای دنیای زیر آب در بازی توانسته تا یک اثر شبیه‌ساز درجه یک حساب شود. در بخش گیم‌پلی نیز بازی Fishing Strike به خوبی انواع احساساتی که در حین ماهی گیری در دنیای واقعی به انسان دست می‌دهد را به وجود می‌اورد؛ از حس تعلیق و انتظار برای گیر افتادن ماهی در قلاب تا انتخاب‌ طعمه و قلاب مناسب. جزئیات بالای بازی هم در بخش ظاهری هم در بخش گیم‌پلی باعث شده تا بازیکنان با یک اثر شبیه‌ساز جذاب و هیجان انگیز روبه‌رو باشند. Fishing Strike برای کسانی که به‌دنبال بازی‌های ورزشی و شبیه‌ساز خوش ساخت هستند، یک اثر کامل و مناسب محسوب می‌شود

دانلود بازی Fishing Strike

Iron Throne

Iron Throne

یکی از جذاب‌ترین و کامل‌ترین بازی‌های منتشر شده توسط Netmarble Games،‌ اثر اکشن و تاکتیکی Iron Throne است که با حالت‌های متنوع گیم‌پلی،  گرافیک درجه یک و تجربه‌ی بازی چندنفره‌ی عالی خود، می‌تواند به یکی از مهمان‌های طولانی مدت گوشی‌ هوشمند بازیکنان تبدیل شود. بازی Iron Throne دارای حالت‌های مختلفی در گیم‌پلی خود است؛ برای مثال بخش Duel نبردهای تک به تک بازیکنان است که با تیم‌های قدرتمند خود باید باهم به نبرد بپردازند. در بخش Team Deathmatch بازیکنان با شرکت کردن در تورنومنت‌های مختلف می‌توانند به بهترین Alliance دنیای بازی تبدیل شوند. همچنین در بازی Iron Throne حالت بتل رویال نیز وجود دارد که تعداد زیادی از بازیکنان تا زنده ماندن فقط یک Alliance باهم نبرد خواهند کرد و حالت‌های دیگری مانند Town و World Battle و Domination هم در بازی وجود دارند. در بخش گرافیکی نیز بازی یک تجربه‌ی زیبا سه‌بعدی از جهانی زنده با  قهرمان‌ها و موجودات قدرتمند متفاوتی مانند اژدها را به بازیکنان ارائه می‌دهد که بسیار تجربه‌ی لذت بخشی است. جزئيات بالای بخش‌های مختلف بازی از طراحی منوها تا قهرمانان بازی، همه در سطح بالایی قرار دارند و بازیکنان حس یک بازی جدی و با کیفیت را می‌دهد. بازی Iron Throne با حجم ۳۰۰ مگابایت و به‌طور رایگان برای اندروید و iOS قابل دسترسی است و بازیکنان می‌توانند یک بازی آنلاین با گرافیک و گیم‌پلی جذاب را تجربه کنند.

دانلود بازی Iron Throne

Knights Chronicle

Knights Chronicle

یکی دیگر از بازی‌های خوب استودیوی Netmarble در سبک استراتژی و نقش آفرینی بازی Knights Chronicle که بازیکنان با یک ماجراجویی جذاب دیگر همراه می‌کند. در این بازی نیز بازیکنان باید از بین ۱۶۰ قهرمان توانا و جذاب بازی در بخش داستانی و بخش چند نفره‌ی بازی، تیمی قدرتمند را تشکیل دهند و با رهبری این تیم در میدان نبرد، به پیروزی دست پیدا کنند. گیم‌پلی بازی Knights Chronicle شامل جمع آوری و ارتقا دادن قهرمانان و نبرد‌های نوبتی هیجان انگیز است. همچنین بازی Knights Chronicle علاوه‌بر بخش مولتی پلیر قدرتمند، دارای خط داستانی قوی است که با کات‌سین‌های انیمیشنی و صداگذاری شده همراه است که در بازی‌های پلتفرم موبایل کم سابقه است. بازیکنان و علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن تاکتیکال و نقش آفرینی، می‌توانند بازی Knights Chronicle را با حجم حدود ۲۵۰ مگابایت و به‌طور رایگان از گوگل‌پلی و اپ‌استور دانلود کنند.

دانلود بازی Knights Chronicle

Lineage 2: Revolution

Lineage 2: Revolution

استودیوی Netmarble Games در ساخت بازی‌های نقش آفرینی و تاکتیکال، به فرمولی موفق دست پیدا کرده و توانسته آثار خوبی را در این سبک پرطرفدار منتشر کند اما بازی Lineage 2: Revolution بدون شک موفق‌ترین و مشهورترین بازی این استودیوی است که در کل پلتفرم موبایل و گوشی‌های هوشمند، یک اثر درجه یک به حساب می‌آید. یک بازی همه چیز تمام که علاوه‌بر بازیکنان، سخت‌افزار گوشی‌های هوشمند را نیز به چالش می‌کشد و تبدیل به بخشی از بنچمارک و موضوعات نقد و بررسی عملکرد گوشی‌های هوشمند در زمینه گیمینگ شده است. این بازی هم از لحاظ گیم‌پلی هم از نظر خط داستانی و تجربه‌ی بصری یک بازی کامل است که می‌تواند بازیکنان در جهان باز و پویای خودش مدت‌ها سرگرم کند. در بخش داستانی، شاهد روایت قصه‌ی برخاستن یک قهرمان از دل مردم برای شکست نیروهای اهریمنی‌ای که سرزمینشان را اشغال کرده هستیم و بازیکنان به انجام مأموریت‌های اصلی و جانبی و انجام باس‌فایت‌ها در این بخش پیشرفت خواهند کرد. همچنین Lineage 2: Revolution یک تجربه‌ی مولتی‌پلیر خاص در پلتفرم موبایل را ارائه می‌دهد که علاقه‌مندان به بازی‌های آنلاین، از تجربه‌ی آن لذت خواهند برد. در بخش گیم‌پلی نیز این بازی تمام تجربیات بازی‌های قبل این استودیو  را در خود جای داده و فرمول موفق این استودیو در بازی Lineage 2: Revolution در بهترین شکل خود قرار دارد. از نظر گرافیک نیز این بازی در بالاترین سطح پلتفرم موبایل قرار دارد و تمامی بازیکنان از طراحی و جزئيات بافت‌ها و انیمیشن‌های بازی راضی خواهند بود. این بازی فوق‌العاده توسط استودیو Netmarble Games به‌طور رایگان با حجم ۳.۷ گیگابایت ازطریق اپ‌استور و گوگل‌پلی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

دانلود بازی Lineage 2: Revolution

Lineage 2: Revolution

Magic: Mana Strike

جدیدترین ساخته‌ی استودیوی موفق NetMarble، بازی Magic: Mana Strike  است که بازیکنان می‌توانند این بازی اندروید و آیفون را به‌طور رایگان و با حجم حدودی ۲۷۰ مگابایت دانلود کنند. یکی دیگر از بازی‌های استراتژيک این استودیوی این بار با الهام گرفتن از بازی‌های کارتی، نبرد‌های تن به تن جذابی را برای بازیکنان فراهم کرده است و گیم‌پلی کلی بازی کمی به بازی Clash Royale شباهت پیدا کرده است اما بازی داران خط داستانی جذاب درباره‌ی Plane Walkerها است که به‌دنبال ساخت تیمی قدرتمند برای شکست اهریمن نابودگر دنیای بازی هستند. کنترل‌های بازی بسیار ساده هستند و بازیکنان می‌توانند با Drag & Drop در هر زمان و مکانی به تجربه Magic: Mana Strike  بپردازند. البته بازیکنان برای بازی کردن این اثر نیاز به اتصال دائمی اینترنت دارند و نرم‌افزار تغییر آی پی هم برای بازیکنان ضروری به نظر می‌رسد.  بازی از نظر گرافیکی در سطح خوبی قرار دارد و باتوجه‌به اینکه این اثر از حجم کمتری نسبت به دیگر ساخته‌های این استودیو دارد، از نظر گرافیکی و گیم‌پلی و محتوا کمبود آنچنانی ندارد و یک اثر مفرح و سرگرم کننده به حساب می‌آید.

دانلود بازی Magic: Mana Strike

MARVEL Future Fight

MARVEL Future Fight

MARVEL Future Fight یک اثر اکشن و نقش آفرینی دیگر از Netmarble است که این بار به‌جای شخصیت‌های فانتزی، ابرقهرمانان محبوب بازیکنان از دنیای مارول را به‌عنوان کاراکترهای خود دارد و همکاری این استودیو با مارول توانسته یک اثر جذاب با داشتن مأموریت‌ها و کوئست‌ها خاص و جدید را به بازیکنان ارائه کند. در این بازی بیش از ۲۰۰ شخصیت محبوب کمیک‌های مارول مانند گروه اونجرز یا ایکس من حضور دارند و بازیکنان می‌تواند با جمع‌ آوری این ابرقهرمان‌ها مانع نابودی دنیا شوند. نکته‌ی جالب و جذاب این بازی آپدیت‌ها مرتب این بازی براساس فیلم‌های منتشر شده براساس این کاراکتر‌ها و تیم‌ها است که اسکین‌ها و مأموریت‌های خاصی در هر آپدیت به MARVEL Future Fight اضافه می‌کند. بازیکنان می‌توانند در این بازی هم به‌صورت PvP و هم به‌صورت نبرد‌های Clan خود شرکت کنند که تنوع خوبی به گیم‌پلی بازی بخشیده است. در بخش گرافیکی نیز شاهد طراحی‌های خاص و جدید از ابرقهرمانان هستیم و با هر آپدیت شاهد افزوده شدن تعدادی شخصیت و اسکین‌های جذاب به بازی هستیم. علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن و نقش آفرینی و دنیای کمیکی مارول می‌توانند MARVEL Future Fight را به‌صورت رایگان و با حجم ۳۷۰ مگابایت تجربه کنند که نیاز به اتصال دائمی اینترنت نیز دارد.

دانلود بازی MARVEL Future Fight

Phantomgate : The Last Valkyrie

Phantomgate : The Last Valkyrie

بازیکنان در بازی Phantomgate: The Last Valkyrie در نقش آسترید که یک والکایری جوان است، قرار می‌گیرند. در خط داستانی این اثر بازیکنان باید باید یک بار برای همیشه جلوی خدایان را گرفته و مادر آسترید را پیدا کنند. بازی Phantomgate: The Last Valkyrie جزو آن دسته از بازی‌های نقش‌آفرینی است که در عین داشتن گیم‌پلی‌ای جذاب، یک داستان جذاب و درگیر کننده را روایت می‌کند. بازی Phantomgate: The Last Valkyrie یک بازی نقش‌ آفرینی با مبارزات نوبتی است که دارای ۶ مرحله مختلف است و هر یک از این مرحله‌ها در بخشی از میدگارد روایت می‌شود. گیم‌پلی و طراحی مراحل این بازی با دیگر اثر‌های این استودیو تفاوت زیادی دارد و تجربه‌ی متفاوتی برای علاقه‌مندان به این سبک بازی‌ها محسوب می‌شود. در بخش گرافیکی نیز با وجود تغییرات زیاد، بازی هنوز هم یک اثر با کیفیت و پرجزئیات محسوب می‌شود که چشم هر بازیکنی را به خوب جلب می‌کند. این بازی رایگان هم برای اندروید و iOS با حجم حدود ۲۵۰ مگابایت قابل دانلود است.

دانلود بازی Phantomgate : The Last Valkyrie

The King of Fighters ALL STAR

The King of Fighters ALL STAR

The King of Fighters یکی از مجموعه‌های قدیمی در میان بازی‌های مبارزه‌ای است که در آن  مبارزان حرفه‌ای دور هم جمع می‌شوند تا در یک تورنومنت قدرت خود را به‌نمایش بگذارند و با هم مبارزه کنند. البته نسخه‌ی موبایل این سری به‌جای یک بازی مبارزه‌ای، یک اثر Beat'em Up است که بسیاری از بازیکنان را یاد اثر نوستالژیک شورش در شهر خواهد انداخت. این تغییر سبک بسیار مناسب گوشی‌های هوشمند است و از طرفی هم این بازی با سایر ساخته‌های Netmarble تفاوت زیادی دارد. داشتن بخش داستانی قوی که بازی‌های قدیمی این سری مرتبط است و بخش مولتی‌پلیر آنلاین جذاب، بازی The King of Fighters ALL STAR را به یک اثر سرگرم کننده تبدیل کرده که هم بازیکنان قدیمی این سری و هم بازیکنان جدید، از تجربه‌ی آن لذت خواهند برد. در بخش گرافیکی نیز باتوجه‌به دیتای زیاد بازی، تجربه‌ی بازی در حالت High Hraphics،‌ قدرت پردازنده گوشی‌هوشمندتان را به چالش می‌کشد و با یک بازی خوش گرافیک و سنگین روبه‌رو هستیم. وفاداری به اصل این سری بازی جذاب و استفاده از ایده‌های جدید و به‌روزرسانی بازی، از عوامل موفقیت The King of Fighters ALL STAR است.

دانلود بازی The King of Fighters ALL STAR

The Seven Deadly Sins: Grand Cross

The Seven Deadly Sins: Grand Cross

و اما آخرین بازی فهرست بهترین بازی های استودیو Netmarble، اثر جذاب The Seven Deadly Sins: Grand Cross که براساس انیمه و مانگای «هفت گناه کبیره» ساخته شده و یک اثر کارتی و نقش آفرینی کامل و درجه یک است. The Seven Deadly Sins داستان هفت نفر از قوی‌ترین شوالیه‌های سرزمین بریتانیا را روایت می‌کند که پس از یک خیانت و پاپوش از هم می‌پاشد و هر یک از این شوالیه‌ها به گوشه‌ای فرار می‌کند. بازی دارای طراحی‌های زیبایی که علاقه‌مندان به دنیای انیمه و مانگا را بسیار راضی خواهد کرد. از طرفی جزئیات و طراحی‌های زیبا بازیکنان دیگر را به تجربه‌ی The Seven Deadly Sins: Grand Cross تشویق می‌کند. این بازی دارای گیم‌پلی جذابی است که با تلفیق عناصری از بازی‌های نقش آفرینی و کارتی، یک داستان جذاب را نیز روایت می‌کند. بازی The Seven Deadly Sins: Grand Cross اثری به‌شدت لذت‌بخش و جذاب است که با نقاط مثبت فراوان خود قادر است تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای تمامی بازیکنان به ارمغان بیاورد.

دانلود بازی The Seven Deadly Sins: Grand Cross


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده