// سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی ‎SIERRA 7: یک شوتر تاکتیکال جذاب

در جدیدترین مقاله‌ از سری مقاله‌های معرفی بازی‌های موبایل در زومجی، این بار به سراغ یک بازی‌ اکشن جذاب به‌ نام SIERRA 7 - Tactical Shooter رفته‌ایم. با معرفی این بازی جذاب در زومجی همراه باشید.

بازی‌های پلتفرم موبایل همواره در زمان‌های خانه نشینی و اوقات فراغت از بهترین گزینه‌ها برای سرگرم شدن به شمار می‌آیند و باتوجه‌به تنوع و تعداد بالای این بازی‌ها، بازیکنان می‌توانند با کمی جست و جو بازی‌های مورد علاقه‌ی خود را پیدا و تجربه کنند. به همین دلیل زومجی برای شما بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های مدنظر خود را از میان بازی‌های معرفی‌ شده انتخاب کنید. بازی آیفون SIERRA 7 - Tactical Shooter یک اثر سرگرم کننده شوتر تاکتیکال است که توسط استودیوی SHD Games برای iOS و اندروید منتشر شده است و علاقه‌مندان می‌توانند این بازی اندروید را به‌طور رایگان از اپ‌استور و گوگل‌پلی دانلود کنند. بازیکنان در این بازی تجربه‌ی یک بازی شوتر اول شخص بسیار جذاب را پیش رو دارند و بازی SIERRA 7 به‌دلیل خشونت بالایی که دارد، دارای رده‌ی سنی ۱۸ سال به بالا است.

SIERRA 7

بازی SIERRA 7 از آن دسته بازی‌هایی است که علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن و تیراندازی را بسیار راضی خواهد کرد و تجربه‌ی آن به‌طور رایگان و آفلاین روی گوشی‌‌های هوشمند، قطعا لذت بخش خواهد بود. بازیکنان در این بازی اکشن در نقش اپراتور تاکتیکی و تیرانداز ماهر قرار می‌گیرند که در میانه‌ی جنگی مهم گیر افتاده است. بازیکنان باید با به انجام رساندن مأموریت‌های سخت و خشن در طول بازی، اوضاع را به نفع خود برگردانند و در این نبرد پیروز شوند. این بازی یک اثر شوتر اول شخص است که در آن حرکات شخصیت بازی، به‌صورت خودکار و On-Rail صورت می‌گیرد و بازیکنان فقط وظیفه تیراندازی به دشمنان که به‌صورت تصادفی در مراحل بازی ظاهر می‌شوند را بر عهده دارند.بازی SIERRA 7 دارای بیش از ۱۲ ساعت گیم‌پلی در بخش Campaign است و بازیکنان به خوبی مدت‌ها با این بازی جذاب سرگرم خواهند بود. همچنین در طول مراحل بازی Mini-Gameهای متنوعی سر راه بازیکنان قرا می‌گیرد و در صورت علاقه بازیکنان می‌توانند با انجام مأموریت‌های Sniper این بازی هم بپردازند. به‌طور کلی گیم‌پلی بازی SIERRA 7 بسیار خوش ریتم و سریع و جذاب است و به خوبی از همان مراحل آموزشی، بازیکنان غرق دنیای مینیمالیستی اما خشن بازی خواهند شد.

SIERRA 7 یک اثر شوتر جذاب اول شخص است که می‌توانند به خوبی با مأموریت‌های جذاب خود بازیکنان را برای مدتی سرگرم کند

در جنبه‌ی بصری و بخش گرافیکی نیز بازی SIERRA 7 در اوج سادگی، یک اثر زیبا و خوش ساخت به حساب می‌آید و  استودیو SHP Games با استفاده از تم تاریک و رنگ‌های تیره توانسته یک اتمسفر جذاب برای بازی ایجاد کند. طراحی‌های اسلحه‌ها در بازی بسیار جذاب و دقیق انجام شده است و انیمیشن‌های استفاده شده در مورد اسلحه‌ها در سطح بسیار بالایی قرار دارند. قابلیت شخصی‌سازی اپراتور تحت اختیار بازیکنان، از دیگر نکات مثبتی است که در بازی SIERRA 7 وجود دارد و هر بازیکنان می‌تواند با اپراتور دلخواه خود، به جنگ خلافکاران و گنگ‌های خطرناک قاچاق اسلحه برود. محیط‌های بازی و محل‌های انجام مأموریت‌ها در بازی نیز از تنوع خوبی برخوردار هستند و این مسئله درکنار تصادفی بودن روند تقابل با دشمنان، ارزش تکرار بازی و برخی از مأموریت‌ها را دو چندان می‌کند. در بخش صداگذاری و موسیقی‌های متن نیز بازی عملکرد بسیار خوبی دارد و بازی SIERRA 7 هم در بخش صداگذاری شخصیت‌ها هنگام مکالمات و هم در بخش صداگذاری اسلحه‌ها و تفاوت صدای هر اسلحه و دقت بالای آن، بازیکنان دقیق و حرفه‌ای را شگفت زده خواهد کرد.

SIERRA 7

SIERRA 7 یک اثر بسیار جذاب و درجه یک است که می‌توان آن را به‌صورت رایگان در اپ‌استور و گوگل‌پلی دانلود کرد. حجم بالا و متنوع محتوای بازی هم در بخش گیم‌پلی و هم در بخش بصری باعث شده تا در نگاه اول SIERRA 7  یک بازی آنلاین و با قیمت چند دلاری و حجم بالا باشد اما در واقعیت بازیکنان می‌ةوانند این بازی را با حجم حدودی ۱۷۰ مگابایت روی‌ گوشی هوشمند خود به‌صورت آفلاین تجربه کنند.

دانلود بازی SIERRA 7


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده