// پنجشنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۹

معرفی بازی Overdrive City: شبیه ساز شهرک خودروسازی

در جدیدترین مقاله‌ از سری مقاله‌های معرفی بازی‌های موبایل در زومجی، این بار به سراغ یک بازی‌ مدیریتی و شبیه ساز جذاب به‌ نام Overdrive City از ساخته‌های استودیوی Gameloft رفته‌ایم. با معرفی این بازی جذاب در زومجی همراه باشید.

در زمان‌های اوقات فراغت و خانه نشینی، بازی‌های پلتفرم موبایل همواره از بهترین گزینه‌ها برای سرگرم شدن به شمار می‌آیند و با توجه‌ به تنوع و تعداد بالای این بازی‌ها برای پلتفرم موبایل، بازیکنان می‌توانند با کمی جست و جو بازی‌های مورد علاقه‌ی خود را پیدا و تجربه کنند. به همین دلیل زومجی برای شما بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های مدنظر خود را از میان بازی‌های معرفی‌ شده انتخاب کنید. بازی آیفون Overdrive City یک اثر سرگرم کننده مدیریتی و شبیه ساز است که توسط استودیوی Gameloft برای iOS و اندروید منتشر شده است و علاقه‌مندان می‌توانند این بازی اندروید را به‌طور رایگان از اپ‌استور و گوگل‌پلی دانلود کنند. بازیکنان در این بازی تجربه‌ی یک بازی مدیریتی پر محتوا و جزئیات بسیار جذاب را پیش رو دارند و بازی Overdrive City برای همه‌ی رده‌های سنی با حجمی حدود ۱.۲ گیگابایت قابل دانلود است.

Overdrive City

بازی Overdrive City یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده است که با محتوای بسیار زیاد و متنوع خود و داشتن بخش‌های متنوع در گیم‌پلی، می‌توانو بازیکنان را برای مدت‌های طولانی سرگرم کند. بازیکنان در این بازی مدیریت یک شهرک صنعتی را برعهده می‌گیرند که دارای زمین‌های مسابقه و کارخانه‌ها و تعمیرگاه‌های متنوع است و آنها باید با رسیدگی به بخش‌های مختلف این ساختمان‌ها و شرکت در مسابقات اتومبیل رانی برای شهر خود کسب درآمد کنند و بتوانند شهر خود را بزرگ و بزرگ‌تر کنند. بازیکنان می‌تواند در این بازی، در کارخانه‌های شهر خود به ساختن اتومبیل‌هایی از برند‌های پورش و لامبورگینی مشغول شوند و همچنین سهمی در ساخت بخش‌های متنوع اتومبیل‌ها داشته باشند. تنوع گیم‌پلی در بازی Overdrive City بسیار خوب است و بازیکنان هم می‌توانند با اتومبیل‌های جذاب خود در مسابقات شرکت کنند و هم می‌توانند یک مدیر موفق در دنیای اتومبیل‌ها باشند.

Overdrive City

Overdrive City یک اثر خوش ساخت و زیبای دیگر از استودیوی Gameloft است که یک شبیه ساز کامل برای علاق مندان به دنیای اتومبیل‌ها محسوب می‌شود

بازی Overdrive City دارای گرافیک و تجربه‌ی بصری بسیار زیبایی است که می‌توانند بازیکنان را مجذوب خود کند. وجود جزئيات خیره کننده در تمامی بخش‌های گیم‌پلی، طراحی‌های جذاب و محیط‌های رنگارنگ دنیای Overdrive City در موفقیت این اثر نقش زیادی داشته است و باعث شده تا بازیکنان بتوانند زمان زیادی را صرف ساختن شهری موفق و پویا کنند. طراحی‌های بازی در بخش‌های متفاوت بسیار خوب انجام شده و به طور مثال بازی در هنگام مسابقات، به یک بازی Racing تمام عیار تبدیل می‌شود و کنترل‌های خاص این بخش ظاهر می‌شوند. در سایر بخش‌ها نیز بازی با داشتن یک دوربین ایزومتریک خوب که به بازیکنان امکان گشت و گذار و سرکشی به تمام بخش‌های شهر را می‌دهد از دیگر نکات مثبت بخش ظاهری این بازی محسوب می‌شود. در بخش صداگذاری هم استودیوی Gameloft مانند بخش گرافیک سنگ تمام گذاشته است و تجربه‌ی بازی کردن Overdrive City با هندزفری دارای لذت خاصی است.

Overdrive City

بازیکنان می‌توانند بازی Overdrive City را به‌طور رایگان از اپ‌استور و گوگل‌پلی دانلود کنند و آن را به‌صورت آنلاین و چندنفره با دوستان خود تجربه کنند. Overdrive City یک بازی جذاب مدیریتی و شبیه ساز است که دنیایی از محتوا را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و می‌توانند آنها را برای هفته‌ها و ماه‌ها سرگرم کند.

دانلود بازی موبایل Overdrive City

برای مشاهده‌ و مقایسه مشخصات فنی و قیمت گوشی در فروشگاه‌های اینترنتی معتبر به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید: به‌روزترین قیمت گوشی شیائومی و قیمت گوشی هواوی در این بخش در کنار تصاویر رسمی، بررسی کاربران و پرسش‌های متداول در اختیار کاربران قرار گرفته است. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده