// سه شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی Bio Inc. Nemesis - Plague Doc

در جدیدترین مقاله‌ از سری مقاله‌های معرفی بازی‌های موبایل در زومجی، این بار به سراغ یک بازی‌ استراتژی و شبیه‌ساز جذاب به‌ نام Bio Inc. Nemesis - Plague Doc  رفته‌ایم. با معرفی این بازی جذاب در زومجی همراه باشید.

در این روزها که یک ویروس توانسته دنیا را متوقف کند و بسیاری را خانه نشین کند، در یکی از مقاله‌های معرفی بازی موبایل در زومجی به سراغ یک بازی شبیه‌ساز با محوریت بیماری‌‌ها و علم پزشکی رفته‌ایم. بازی Bio Inc. Nemesis - Plague Doc ساخته‌ی استودیوی Dry Gin Studios است که یک بازی شبیه‌ساز و استراتژی برای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود. این بازی آیفون یک اثر سرگرم کننده شبیه‌ساز است که برای iOS و اندروید منتشر شده است و علاقه‌مندان می‌توانند این بازی اندروید را به‌طور رایگان از اپ‌استور و گوگل‌پلی دانلود کنند. بازیکنان در بازی Bio Inc. Nemesis - Plague Doc با یک بازی شبیه‌ساز جنجالی و هیجان انگیز را پیش رو دارند و این بازی برای همه‌ی رده‌‌ی سنی بالای ۱۲ سال با حجمی حدود ۲۰۰ مگابایت قابل دانلود است. زومجی برای شما بهترین بازی های اندروید و بهترین بازی های آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های مدنظر خود را از میان بازی‌های معرفی‌ شده انتخاب کنید.

 Bio Inc. Nemesis - Plague Doc

بازی Bio Inc. Nemesis - Plague Doc یک بازی جنجالی و جذاب است که کنترل یک بیمارستان را به‌دست بازیکنانش می‌دهد. البته این بیمارستان یک فرق اساسی و بنیادی با تمام بیمارستان‌های دنیا دارد و این فرق این است که در این بیمارستان دکترها برای کشتن مریض تلاش می‌کنند و خبری از نجات دادن و درمان کردن بیماری‌ها در این بیمارستان نیست. این بازی آیفون دارای گیم‌پلی‌ای سریع و آنلاین است که بازیکنان را در طی مراحل مختلف خود برای کشتن بیمار تحت نظر به چالش می‌کشد. از سویی در سمت مقابل بازیکنان، یک تیم از دکتران درست کار، سعی در بالا بردن کیفیت زندگی مردم و درمان کردن بیماران دارند و بازیکنان باید با رواج دادن عادت‌های ناسالم و کارهای خطرناک، سطح سلامت جامعه را پایین بیاورند تا افراد بیشتری به بیماری‌ها مبتلا شوند تا بتوانند آن‌ها را از بین ببرند. گیم‌پلی خود بازی حالتی پازل مانند دارد که بازیکنان باید با استفاده کارت‌ها و انتخاب‌های سریع و به موقع، وضعیت بیمار را وخیم و وخیم‌تر کنند و مانع این شوند که تیم پزشکی درست کار جان بیمار را نجات دهد. هر کارت و انتخاب دارای امتیازی است که بازیکنان به مرور زمان این امتیازها را دریفات می‌کنند. هرچه مقدار این امتیاز برای فعال کردن کارت بیشتر باشد، صدمه‌ی بیشتری به بیمار زده می‌شود اما از سمتی باید زمان‌بندی درستی هم داشت و نمی‌توان زیاد منتظر پر شدن این امتیازها شد.

Bio Inc. Nemesis - Plague Doc یک بازی جذاب شبیه‌ساز است که مدیریت یک بیمارستان وارونه را به بازیکنان می‌سپارد

بازی Bio Inc. Nemesis - Plague Doc از لحاظ طراحی‌ها و بخش گرافیکی در سطح بسیار خوبی قرار دارد و جزيیات انیمیشن‌ها و تصاویر موجود در بازی با علم به اینکه بازی محوریتی علمی و پزشکی دارد، بسیار دقیق و درست است. با وجود تصاویر واقع گرایانه، Bio Inc. Nemesis حالت بازی گونه‌ی خود را از دست نداده و همچنان به خوبی هیجان یک رقابت سریع را به بازیکنان منتقل می‌کند. البته بازی از لحاظ فنی دارای مشکلاتی کوچک و بزرگی مانند کرش کردن یا عدم امکان استفاده از کارت‌ها با وجود داشتن امتیاز مورد نظر هست اما در این مدت کوتاه سازندگان بازی در استودیوی Dry Gin Games با ارايه‌ی آپدیت‌های متنوع سعی در برطرف کردن این اشکالات داشته‌اند. بازی از نظر بخش صوتی و صداگذاری هم بسیار خوب عمل کرده و بازیکنان می‌توانند با این صداگذاری به خوبی اثرات بلاهایی که روی بیمار بخت برگشته می‌آورند را بشنوند.

 Bio Inc. Nemesis - Plague Doc

Bio Inc. Nemesis - Plague Doc یک بازی شبیه‌ساز و استراتژیک جذاب است که موضوعی جنجالی دارد و شاید به مذاق تمامی بازیکنان خوش نیاید. اما این بازی تجربه‌ی کاملا متفاوت و منحصر به فردی را ارائه می‌دهد و با قرار دادن بازیکنان در نقش منفی و شرور، احساسات و هیجانات بازیکنان را به خوبی تخلیه می‌کند. بازیکنان برای تجربه‌ی Bio Inc. Nemesis - Plague Doc به اتصال دائمی اینترنت نیاز دارند و می‌توانند این بازی را به‌صورت رایگان ازطریق لینک‌های زیر دریافت کنند.

دانلود بازی Bio Inc. Nemesis - Plague Doc

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده