// شنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی Disarmo: خنثی کردن هوشمند بمب

در جدیدترین مقاله‌ از سری مقاله‌های معرفی بازی‌های موبایل در زومجی، این بار به سراغ یک بازی‌ آرکید فانتزی و جذاب به‌ نام Disarmo رفته‌ایم. با معرفی این بازی جذاب در زومجی همراه باشید.

در اولین‌ روزهای سال جدید شمسی بر خلاف سال‌های گذشته، خبری از مسافرت‌های طولانی و دورهمی‌‌های شلوغ نیست و بیشتر مردم در خانه‌های خود هستند. در این ایام، دیدن فیلم‌ و سریال و تجربه کردن بازی‌های ویدیویی یکی از سرگرم کننده‌ترین راه‌های ممکن برای گذراندن وقت است و به همین دلیل زومجی برای شما بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های مدنظر خود را از میان بازی‌های معرفی‌ شده انتخاب کنید. بازی آیفون Disarmo یک اثر سرگرم کننده آرکید خلاقانه و نئونی است که توسط استودیوی BRG Creative برای iOS منتشر شده است و علاقه‌مندان می‌توانند این بازی را از اپ‌استور با حجم ۱۵۰ مگابایت دانلود کنند. بازیکنان در بازی Disarmo یک تجربه‌ی رایگان از خنثی کردن بمب‌ها به روشی جدید پیش رو دارند و به دلیل محتوای مناسب و جذاب این بازی برای همه‌ی سنین مناسب است.

Disarmo

بازی Disarmo یک بازی آرکید ساده است که با این ایده‌ی ساده، می‌تواند بازیکنان را برای مدتی سرگرم کند. در این بازی بازیکنان در هر مرحله‌ باید با پرتاب بمب به داخل محفظه‌ی امن در مدت زمان ۱۵ ثانیه از انفجار بمب جلوگیری کنند. گیم‌پلی اصلی بازی شباهت زیادی به سری پرندگان خشمگین دارند و بازیکنان باید با کشیدن انگشت خود در جهت مخالف شدت و زاویه مناسب برای پرتاب کردن بمب را انتخاب کنند و بمب را درون محفظه بیاندازند. بازی Disarmo دارای ۸۰ مرحله است که به مرور و پیش‌روی بازیکنان در بازی، این مراحل پیچیده‌تر و سخت‌تر می‌شوند و موانع مختلفی مانند سکوهای متحرک سر راه بازیکنان قرار می‌گیرد.

Disarmo یک بازی ساده و رنگارنگ است که می‌تواند در این روزهای قرنطینه بازیکنان سیستم‌عامل iOS را برای مدتی سرگرم کند

سیستم امتیازدهی بازی Disarmo بر اساس تعداد پرتاب‌ها و زمان بندی و مسیر بمب انجام می‌گیرد که در پایان به صورت مدال‌های طلا،‌ نقره و برنز به بازیکنان امتیازدهی می‌شود. بازی Disarmo با گرافیک رنگارنگ و نئونی چشم بازیکنان را به خود جلب خواهد کرد و تنوع مراحل نیز بازیکنان را تا مراحل پایانی به ادامه‌ی بازی تشویق می‌کند. مراحل بازی دارای قالب یکسانی هستند و تنوع اصلی بازی در سخت‌تر شدن مسیر طلایی پرتاب بمب به درون محفظه است. بازی Disarmo یک اثر مستقل است که در عین سادگی می‌تواند یک بازی کم حجم و آفلاین سرگرم کننده برای بازیکنان باشد.

Disarmo

اگر از گیم‌پلی بازی پرندگان خشمگین راضی هستید و به دنبال یک بازی ساده و سرگرم کننده‌ی آرکید هستید، Disarmo یک گزینه‌ی رایگان و کم حجم است که تجربه‌ی‌ آن در این روزها خالی از لطف نیست.

دانلود بازی Disarmo


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده