// سه شنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Hit Shadow: سایه بازی

در ادامه‌ی مقالات معرفی بازی‌های جذاب و جدید پلتفرم موبایل، این بار نوبت به یک بازی جذاب خلاقانه و آرکید به‌‌نام ‎Hit Shadow رسیده است. با زومجی همراه باشید.

 استودیوی بازی‌سازی Ketchapp در پلتفرم موبایل دارای کارنامه‌ی موفق و قابل قبولی است و توانسته در طول این سال‌‌ها با عرضه بازی‌های آرکید و جذاب بازیکنان را بسیار سرگرم کند. یکی از جدیدترین و خلاقانه‌ترین ساخته‌های این استودیوی بازی Hit Shadow، یک اثر آرکید است که توانسته با استفاده یک ایده قدیمی و سرگرمی ساده، به یک بازی رایگان جذاب برای پلتفرم موبایل تبدیل شود. بازیکنان می‌توانند این بازی اندروید و آیفون را به‌طور رایگان و با حجم حدودی ۲۲۰ مگابایت از اپ‌استور و پلی‌استور دانلود کنند. همچنین مانند بسیاری دیگر از بازی‌های رایگان این بازی آیفون نیز دارای تبلیغ‌های ویدیویی بسیاری است که منبع درآمد اصلی سازندگان یک بازی‌ رایگان به شمار می‌روند. همچنین زومجی برای شما به‌ صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های مد نظر خود را از میان بازی‌های معرفی‌ شده انتخاب کنید.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

سایه بازی یکی از هنرها و سرگرمی‌های بسیار قدیمی است که در فرهنگ و تاریخ کشورهای آسیای شرقی بسیار حضور پررنگی دارد و کشورهایی مانند چین در این زمینه دارای پیشینه بسیار غنی و تاریخی هستند. ایده‌ی اصلی بازی Hit Shadow هم از همین سرگرمی قدیمی شکل گرفته و بازیکنان در این بازی، باید با ساختن فرم مناسب دست‌ها، سایه حیوان یا اشیا مورد نظر را بسازند. در این بازی آفلاین بازیکنان وظیفه دارند تا با تغییر محل انگشت‌های در صفحه‌ی نمایش خود، شکل مورد نظر هر مرحله را بسازند و براساس دقت و سرعت به این سایه امتیاز دهی می‌شود که از سیستم امتیازدهی ۳ ستاره‌ای در این بازی استفاده شده است. بازی Hit Shadow دارای محتوای بسیار خوبی است و حیوانات و اشیای بسیار زیادی در بازی وجود دارند که بازیکنان می‌توانند با سایه‌ها، تصویری از آن‌ها را به وجود آورند. استودیوی Ketchapp به خوبی توانسته با تلفیق بازی‌های مدل‌ سازی و یک سرگرمی قدیمی، یک بازی موبایل سرگرم کننده و مفرح را به وجود بیاورد.

استودیوی بازی‌سازی Ketchapp توانسته با بازی جذاب و رنگارنگ Hit Shadow، یک سرگرمی قدیمی و ساده را دوباره احیا کند

بازی Hit Shadow از نظر تجربه‌ی بصری مانند دیگر ساخته‌های استودیو Ketchapp در اوج سادگی، ظاهری رنگارنگ و سرگرم کننده دارد و طراحی‌های استفاده شده برای حیوانات و اشیا که پس از ساختن سایه‌ آن‌ها نمایش داده می‌شود، تصاویر بسیار زیبا و دقیقی هستند. از نظر شباهت سایه‌های ساخته شده به واقعیت هم بازی عملکرد خوبی دارد و باتوجه‌به محدودیت این رشته و سرگرمی، سایه‌ها تا حد ممکن تصویری مشابه حیوان یا شی مورد نظر را می‌سازند. همچنین بازی در بخش‌هایی مانند شخصی‌سازی دست‌ها و پس زمینه‌ها هم دارای تنوع خوبی است که با وجود بی اثر بودن این بخش روی گیم‌پلی بازی، راه خوبی برای جلوگیری از یکنواخت شدن بازی و ایجاد تنوع در طول مراحل بازی به حساب می‌آید و بازیکنان می‌توانند با سکه‌های جمع آوری شده خود، آیتم‌هایی مانند دستکش را باز کنند و از آن‌ها استفاده کنند.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

استودیوی Ketchapp در جدیدترین ساخته‌ی خود یعنی بازی Hit Shadow، توانسته تا یک سرگرمی ساده و کم خرج قدیمی را به یک بازی موبایل رایگان و آفلاین تبدیل کند. اگر از علاقه‌مندان این سرگرمی یا بازی‌های استودیوی Ketchapp هستید، Hit Shadow در این روز‌های خانه نشینی یک اثر سرگرم کننده و مفرح برای شما خواهد بود.

دانلود بازی Hit Shadow

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده