// شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی High Rise: شهرسازی با پازل

در جدیدترین مقاله‌ از سری مقاله‌های معرفی بازی‌های موبایل در زومجی، این بار به سراغ یک بازی‌ آرکید و سرگرم کننده به‌ نام High Rise رفته‌ایم. 

با فرا رسیدن فصل تابستان، بسیاری از نوجوانان و جوانان فرصت دوباره‌ای برای تجربه‌ی بازی‌های ویدیویی پیدا کرده‌اند. به همین دلیل زومجی برای شما بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های مدنظر خود را از میان بازی‌های معرفی‌ شده انتخاب کنید. بازی آیفون High Rise یک بازی سرگرم کننده آرکید و پازلی است که توسط استودیوی SMPLE Games برای iOS و اندروید منتشر شده است و علاقه‌مندان می‌توانند این بازی اندروید را به‌طور رایگان از اپ‌استور و گوگل‌پلی دانلود کنند. بازیکنان در این بازی تجربه‌ی یک بازی جذاب بی‌انتها و معمایی را پیش رو دارند که همه‌ی رده‌های سنی می‌توانند آن را با حجمی حدود ۱۰۰ مگابایت دانلود و تجربه کنند.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

بازی High Rise یک بازی خلاقانه برای گوشی‌های هوشمند است که توانسته با نگاهی متفاوت به باز‌ی‌های جورچین، یک تجربه‌ی متفاوت و سرگرم کننده را به بازیکنان ارائه کند. در این بازی اندروید، بازیکنان در پایین صفحه تعدادی بلوک رنگی در اختیار دارند که باید با چیدن آن‌ها روی صفحه‌ی پنج در پنج بازی به ساخت آسمان خراش‌های رنگارنگ مشغول شوند. بازیکنان می‌توانند با کشیدن انگشت خود از تمامی جهات به صفحه‌ی بازی نگاه کنند تا بتوانند محل مناسب برای قرار دادن بلوک بعدی را پیدا کنند. قرار دادن بلوک‌های همرنگ کنارهم باعث می‌شود تا آن‌ها با یکدیگر ترکیب شده و پایه‌های آسمان خراش کم کم شکل بگیرد. بلوک‌های ۳ تایی و بیشتر تبدیل به ساختمان‌های زیبا می‌شوند که چهره‌ی  شهر هر بازیکنان را شکل می‌دهند و بازیکنان باید با انتخاب‌های صحیح برایثبت رکورد بالاتری تلاش کنند. همچنین به ازای هر ۵۰۰ امتیاز، بازی High Rise یک شانس به بازیکنان برای حذف کامل یکی از خانه‌های صفحه ۵ در ۵ می‌دهد که کمک بسیاری برای اصلاح بلوک‌های اشتباه به حساب می‌آید.

High Rise یک بازی جذاب است که در اوج سادگی، دقت بازیکنان را به چالش می‌کشد و از درجه سختی مناسبی برخوردار است

بازی High Rise از لحاظ طراحی و تجربه‌‌ی بصری، بسیار مینیمال و رنگارنگ است که در جذب و سرگرم کردن مخاطبان خود اثر به‌سزایی دارد. استفاده از رنگ‌های خاصی و محدود باعث شده تا علاوه‌بر ظاهر زیبا، بازیکنان در گیم‌پلی بازی هم کار راحت‌تری داشته باشند.

امکان تغییر دادن دوربین بازی و زاویه دید بازیکنان، تم‌های مختلف روشن و تیره برای بازی در ساعات و شرایط مختلف از ویژگی‌های کوچک اما بارزی هستند که در تجربه‌ی بازیکنان اثرات خوبی می‌گذارند. همچنین بازی High Rise دارای صداگذاری‌ قابل‌قبول و موسیقی‌ متن خوش ریتمی است که بازیکنان می‌توانند در صورت عدم علاقه، آن‌ها را خاموش کنند و به تجربه‌ی بازی به‌صورت بی‌صدا یا با موسیقی دلخواه خود بپردازند.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

بازی High Rise یک بازی خلاقانه است که با تلفیق بازی‌های آرکید و جورچین، تجربه‌ای جدید را در اختیار بازیکنان قرار داده است. این بازی رایگان اندروید و آی‌اواس دارای درجه‌ی سختی خوبی است که بازیکنان را برای تجربه‌های چندباره و تلاش برای ثبت رکوردهای بهتر به چالش می‌کشد.

دانلود بازی High Rise


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده