عضو تحریریه
حسین صدری

حسین صدری

،
درباره من:
خبرنگار حوزه سرگرمی/طراح بازی/دوست‌دار ویدئوگیم، هوی‌متال و مشتقاتش، رمان‌های فانتزی، شعر، کمیک، سینما، انیمه و قصه‌گویی‌های مریض
    • نظر

      اگه همه رو خوندین که دمتون حسابی گرم! :))

    • پست
    • نظر

      یه بازی سوپرهیرویی تمام عیار! حقیقتا اومده تا استانداردهای Arkham رو جابه‌جا کنه.

    • پست
    • پست
    • نظر

      تحمیل کردن تم‌های کذایی «ساختاری» و «محتوایی» به سازنده‌های ایرانی ظلم بزرگیه. اجبار کردن تیم‌ها به ساخت «مولتی‌پلیر رقابتی» نه کمکی به صنعت گیم کشور می‌کنه و نه باعث می‌شه چیزی به جهان ویدئوگیم اضافه بشه. اگر عزیزان یک سبک خاص رو «پر درآمد» می‌دونن، نظرشون محترمه! اما آیا درسته که این تبدیل بشه به قانون رسمی یک مسابقه‌ی بزرگ و عمومی که مشابهش در این سطح توی کشور وجود نداره؟ این که چرا خیلی‌ها رایانه‌ی شخصی رو صرفا بستر بازی‌های مولتی‌پلیر رقابتی می‌دونن واقعا دردناکه.

    • نظر

      @مهدی فاضلنیا
      دوست عزیزم. مسئله‌ی اول اینه که مطمئن باشید نظرات شما همیشه خونده می‌شن. شاید گاهی بی پاسخ بمونن اما بدون استثنا همه‌گی بررسی می‌شن و در تصمیماتی که برای آینده سایت گرفته می‌شن لحاظ می‌شن.
      مسئله‌ی دیگه درباره‌ی بخش سینما هست. من با توجه به آمار می‌گم. اگر بخش سینما به نظر خیلی برجسته‌تر از قبل شده دلیلش فعالیت عالی تیم سینمایی زومجی هست. وگرنه از کیفیت بخش بازی کم نشده در این مدت. این بخش‌ها هر کدوم تیم جداگانه‌ای دارن و بچه‌ها شبانه‌روزی براشون زحمت می‌کشن.
      درباره‌ی اخبار هم باید بگم مطمئن باشید زومجی همیشه در تلاشه که باکیفیت‌ترین و سریع‌ترین محتوا رو براتون فراهم کنه. هرچند زومجی بدون شک توی پوشش رویدادهایی مثل E3 واقعا قدرتمند عمل کرد و هنوز هم سعی داره این روند رو ادامه بده اما به هر صورت رضایت شما مهم‌ترین هدف زومجیه و اگه محقق نشده ما قطعا بیشتر تلاش می‌کنیم.
      اصلا تصور نکنید نظراتتون دیده نمی‌شن. بخش کامنت‌ها متعلق به شماست و نظراتتون مستقیما به مدیران انتقال داده می‌شن.
      پیشنهاداتتون اگر قابل اجرا باشن قطعا بررسی می‌شن. یه سری موارد مثل موسیقی متن طبیعتا قابل اجرا شدن نیستن. چون همونطور که می‌دونین این موسیقی‌ها حق و حقوق انتشارشون متعلق به ناشرهاست. و زومجی نمی‌تونه قوانین بین‌المللی رو زیر پا بزاره. اما درباره موارد دیگه حتما بررسی صورت می‌گیره و اگر امکانش بود اجرا می‌شه. همونطور که می‌دونید زومجی مدام در حال گسترده‌تر شدنه و به پیشنهادات شما نیاز داره.
      تشکر از نظرتون. موفق باشید.

    • پست
    • نظر

      یه سری تجهیزاتی توی نیفلهایم هست که مقاومتتون در برابر مه رو بیشتر می‌کنه. یکی از زره‌های ایوالدی رو هم اگه بپوشین خیلی تاثیر داره. خود ولکری چندان مقاومتی نمی‌کنه. فقط زره رو که به دست بیارین تمومه.
      اژدهای آخر توی منطقه‌ی Konunsgard هست. شمال غربی مپ بازی.

    • نظر

      @محمد حیدری
      احتمالا یه همچین سیستمی باشه داخل بازی. کلا فضای تریلرهای بازی عنصر سن و سال و کودکی و جوانی و پیری رو دارن و نقش تایم‌فال هم احتمالا با این عناصر مرتبطه. کوجیما احتمالا شبیه میازاکی و یا سیستمی که توی بایوشاک دیدیم می‌خواد مرگ رو تبدیل کنه به جزئی از داستان. و در واقع بهانه‌تراشی بکنه براش. هرچند هنوزم این قضیه مبهمه.
      یه مسئله‌ی دیگه درباره‌ی بچه‌ها اینه که اون بازوی مکانیکی هشدار دهنده با اتصال به محفظه‌ی بچه‌ها کار می‌کنه. شاید نوزادها رو حمل می‌کنن به خاطر این که بتونن حضور تایم‌فال رو تشخیص بدن. یا شایدم...
      چمیدونم والا. تئوری زیاده. ولی به خاطر دور شدن از هایپ کاذب ترجیح اینه که صبر کنیم تا خود کوجیما اطلاعات بیشتری منتشر کنه. شاید اصلا ماجرای اصلی ساده‌تر از تصوراتی باشه که می‌کنیم.

صفحه ۱ از ۱۵