نویسنده: حسین صدری
// شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۸

بازی Gotham Knights دارای پنج منطقه و شهروندان پویا است

بازی Gotham Knights قرار است شهروندانی با رفتار پویا و برنامه‌ریزی روزانه داشته باشد. شهر گاتهام قرار است این‌بار زنده‌تر از همیشه به‌نظر برسد.

همه‌ی طرفداران سری بازی‌های بتمن، مدت زیادی در انتظار دیدن جدیدترین بازی بتمن‌محوری که قرار است توسط استودیوهای شرکت برادران وارنر (Warner Bros) تولید شود بوده‌اند. انتظاری که درنهایت به رونمایی از بازی Gotham Knights ختم شد؛ بازی‌ای که به‌طرز غافلگیرکننده‌ای شوالیه‌ی تاریکی اصلی را از میدان مبارزه حذف کرده اما به‌جای آن چهار شوالیه‌ی جوان‌تر را به میدان آورده تا شروعی تازه داشته باشد. طبق اطلاعاتی که از این بازی منتشر شده، قرار است داستان و نحوه‌ی پیشروی کاملا به‌صورت تک‌نفره و بدون استفاده از المان‌های کو-آپ قابل بازی باشد و شیوه‌ی طراحی بازی به‌گونه‌ای است که اصلا به بازی‌های لایو سرویس شباهتی نداشته باشد.

داستان بازی همچنین قرار است بسیاری از خلافکاران دنیای کمیک‌های بتمن را گرد یکدیگر جمع کند و قهرمانان جوان را به‌سمت چالش‌های سختی هدایت کند. اگر شهر گاتهام از بازی Batman: Arkham Knight را به‌خاطر داشته باشید، می‌دانید که جمعیت این شهر با تهدیدهای شخصیت Scarecrow تخلیه شده بود و جمعیت شهر را فقط خلافکاران و افرادی جا مانده بودند تشکیل می‌دادند. به‌همین خاطر نوعی حس تنهایی و خالی بودن همواره در این شهر وجود داشت. حالا طبق آنچه در بلاگ پلی ‌استیشن درباره‌ی بازی Gotham Knights نوشته شده، شهر این بازی قرار است بزرگ‌تر و پرجمعیت‌تر باشد. آنطور که مشخص است، این بازی قرار است حاوی پنج منطقه‌ی اصلی باشد که هر یک از آن‌ها میزبان گروه‌های خلافکار مختلفی است که شما باید در طول بازی با آن‌ها درگیر شوید.

شخصت بت گرل در بازی Gotham Knights

یکی از مهم‌ترین اهداف سازندگان بازی این بوده که شهر گاتهام حس‌وحال یک اکوسیستم زنده و پویا را داشته باشد. یکی از راه‌های دستیابی به این هدف این است که شهروندان این شهر، باید برنامه‌ریزی و روتین روزانه‌ی مخصوص به‌خودشان را داشته باشند و در هر زمان فعالیت مشخصی را انجام دهند. یکی از مثال‌های این بخش این است که گاهی اوقات میزان ترافیک در شهر، با تراکم بیشتری همراه می‌شود و این یعنی زمان بیشتری طول می‌کشد تا شما بتوانید در خیابان‌ها رفت‌وآمد کنید و به مقصدهای موردنظرتان برسید. اگر دوست دارید درباره‌ی این بازی اطلاعات بیشتری کسب کنید، می‌توانید ازطریق این لینک مقالات منتشر شده در بلاگ پلی ‌استیشن را مطالعه کنید.

بازی Gotham Knights قرار است در سال ۲۰۲۱ برای پلی ‌استیشن 5، پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان، ایکس ‌باکس سری ایکس و پی سی روانه‌ی بازار شود. هنوز تاریخ دقیقی از بازه‌ی انتشار بازی در دست نیست.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی Gotham Knights چیست؟ درباره‌ی تغییرات این بازی نسبت به بازی‌های سری Arkham چه نظراتی دارید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده