نویسنده: حسین صدری
// سه شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۵

بازی Halo Infinite در مراسم The Game Awards نمایش نخواهد داشت

استودیو ۳۴۳ اعلام کرد که بازی Halo: Infinite قرار نیست در رویداد The Game Awards نمایشی داشته باشد. در عوض آن‌ها قرار است در هفته‌های آتی اطلاعاتی را درباره‌ی بازی منتشر کنند.

برایان جرارد، مدیر روابط عمومی استودیو ۳۴۳ در پستی که در ردیت منتشر کرد، اعلام کرد که بازی Halo: Infinite قرار نیست در رویداد The Game Awards امسال حضور داشته باشد. البته با وجود اینکه این بازی قرار نیست در این رویداد نمایش تازه‌ای داشته باشد، نمی‌توان گفت Halo Infinite قرار است در سکوت طولانی خبری قرار بگیرد. طبق متن این بیانیه، سازندگان بازی قرار است در آینده‌ی نزدیک چیزهای تازه‌تری از این بازی نشان دهند.

جرارد در پاسخ به پرسش‌هایی که درباره‌ی نمایش هیلو اینفینیت در رویداد گیم اواردز شد گفت:

«اگر بخواهم دقیق بگویم، ما درحال‌حاضر برنامه‌ای نداریم تا بازی را در The Game Awards نشان دهیم. اما امیدواریم که بتوانیم در چند هفته‌ی آینده جزئیات فراوانی را درباره‌ی بازی با طرفداران به اشتراک بگذاریم؛ برای اینکه بتوانیم بعد از گذشت تعطیلات، این سفر را بار دیگر درکنار یکدیگر جشن بگیریم. ساختن یک دمو برای رویدادهایی نظیر جوایز بازی‌های ویدیویی، کاری است که بخش بسیار زیادی از زمان و نیروی ما را صرف خواهد کرد و باتوجه‌به محدودیت‌هایی که در روزهای تعطیلات برای تیم وجود دارد، چالش‌های زیادی را برای ما فراهم خواهد کرد. من می‌دانم که صبر کردن در این زمینه بسیار دشوار است اما ما سعی می‌کنیم در زمان باقی‌مانده از حداکثر ظرفیت‌مان برای بهتر کردن بازی بهره بگیریم. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که به بهترین شکل قدم برمی‌داریم و متعهد می‌شویم که در مسیر پیش‌رو، با شفافیت بیشتر تصمیم بگیریم و گفت‌وگو کنیم. ما به این وعده عمل می‌کنیم و برای بار دیگر تیم را در این ریل هدایت خواهیم کرد.»

شاید چنین مسئله‌ای آنقدرها هم غیرقابل پیش‌بینی نبود و می‌شد حدس زد باتوجه‌به شرایط موجود، تیم ۳۴۳ درحال‌حاضر نیروهای خود را صرف ساختن هرچه بهتر بازی خواهد کرد. آن‌ها وقتی چیزهای بیشتری از Halo: Infinite نمایش خواهند داد که بازی و شرایط کلی تیم به وضعیت خوبی رسیده باشد. درهرصورت باید منتظر بمانیم و ببینیم منظور تیم سازنده از «به‌روزرسانی بزرگ و سطح‌بالا» که قرار است محتوایش در هفته‌ی آینده برای طرفداران فاش شود چیست.

درحال‌حاضر درباره‌ی بازی هیلو اینفینیت می‌دانیم که قرار است در سال آینده برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان راهی بازار شود. همچنین رویداد گیم اواردز هم قرار است امسال در تاریخ ۱۰ دسامبر (۲۰ آذر) برگزار شود. حتی اگر هیلو در این مراسم نقشی نداشته باشد، می‌توان امیدوار بود که چیزهای تازه‌ای درباره‌ی بازی‌های استودیوهای ایکس باکس ببینیم و حتی شاهد نمایش بازی‌های معرفی نشده باشیم.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی رویداد گیم اواردز چیست؟ دوست دارید در این رویداد نمایش کدام بازی‌ها را ببینید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده