نویسنده: حسین صدری
// چهار شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۰

نمایش گیم پلی بازی Cyberpunk 2077 روی ایکس باکس سری ایکس و وان ایکس

سی دی پراجکت رد گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 را روی ایکس باکس وان ایکس به نمایش گذاشت و مشخص شد این بازی روی کنسول‌های نسل هشتم هم به خوبی اجرا می‌شود.

در طی این سال‌ها توانسته‌ایم محتوای بسیاری را از گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 تماشا کنیم. این بازی که یکی از موردانتظارترین آثار امسال است، با نمایش‌های گوناگون و خیره‌کننده‌اش طرفداران را به وجد آورده. اما یک مسئله بود که هنوز اطلاعی درباره‌ی آن نداشتیم و آن هم نحوه‌ی اجرای بازی روی کنسول‌های نسل هشتم بود. خوشبختانه سی دی پراجکت رد در تازه‌ترین نمایش سایبرپانک ۲۰۷۷ این مسئله را نیز حل کرد و با نشان دادن گیم‌پلی بازی روی کنسول‌های نسل هشتم به سوالات طرفداران در این زمینه پاسخ داد.

سی دی پراجکت رد به‌طرز غافلگیرکننده‌ای یک اپیزود جدید از برنامه‌ی نایت سیتی وایر (Night City Wire) را منتشر کرد. قسمتی که حالتی ویژه داشت و بخشی از گیم‌پلی بازی را روی کنسول‌های ایکس باکس وان ایکس و ایکس باکس سری ایکس نشان می‌داد. این نخستین گیم‌پلی بازی است که از نحوه‌ی اجرا شدن آن روی کنسول‌ها خبر می‌دهد و خوشبختانه کیفیت آن به حد و اندازه‌ای بود که بتواند طرفداران را راضی کند. این ویدیو که حدود ۱۰ دقیقه طول می‌کشد، بخش‌های مهمی از گیم‌پلی بازی سایبرپانک را نشان می‌دهد. شما می‌توانید مکانیک‌های رانندگی، جهان باز، سیستم مبارزات و سیستم دیالوگ‌های جالب بازی را در آن مشاهده کنید.

نکته‌ی جالب اینجا است که بازی روی پلتفرم‌های نسل هشتم بسیار روان و خوب به‌نظر می‌رسد. نمایشی که از نسخه‌ی ایکس باکس وان ایکس مشاهده کردیم، نشان داد که سازندگان در ساخت نسخه‌ی نسل هشتمی بازی هم عملکرد خوبی داشته‌اند. درباره‌ی نمایش نسخه‌ی ایکس باکس سری ایکس هم باید گفت که این نسخه هنوز آن پیشرفت‌های گرافیکی‌ای را که سازندگان درباره‌اش صحبت می‌کردند در خود ندارد و آنچه مشاهده کردیم صرفا پورت بازی روی سری ایکس است. به‌گفته‌ی مجری برنامه، آپدیت‌های گرافیکی نسل نهم بازی را می‌توانیم در سال ۲۰۲۱ ببینیم و این محتوا بعدا برای کسانی‌که صاحب کنسول‌های نسل نهم هستند در دسترس قرار خواهد گرفت.

 کاراکتر V در Cyberpunk 2077

ممکن است این سؤال برای شما نیز پیش بیاید که پس تکلیف پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 چه می‌شود؟ آیا سازنده‌ی بازی برنامه‌ای دارد تا نسخه‌های مربوط‌به این دو کنسول را هم نشان دهد؟ پس از بحث‌های فراوان، شرکت سی دی پراجکت رد درنهایت تایید کرد که نمایش نسخه‌های مربوط‌به کنسول‌های پلی استیشن هم در دستور کار قرار دارد و ما در آینده‌ای نزدیک قرار است بازی را روی این دو کنسول هم ببینیم.

اگر دوست دارید تازه‌ترین گیم‌پلی بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ را تماشا کنید، می‌توانید این استریم را ازطریق این لینک در یوتیوب مشاهده کنید. گفتنی است که این قرار نیست تنها نمایشی باشد که این هفته درباره‌ی این بازی می‌بینیم. اپیزود جدید دیگری از برنامه‌ی نایت سیتی وایر قرار است در روز پنج‌شنبه، ۱۹ نوامبر (۲۹ آبان‌ماه ۹۹) به نمایش در آید و بخش‌های تازه‌ای از گیم‌پلی بازی را به نمایش بگذارد.

بازی Cyberpunk 2077 قرار است تا چند هفته‌ی دیگر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و سری اس، پی سی و استیدیا راهی بازار شود. آخرین تاریخی که برای عرضه‌ی بازی توسط سازندگان اعلام شده ۱۰ دسامبر (۲۰ آذر) است. اما هنوز مشخص نیست با وضعیت کنونی بازی، سازندگان می‌توانند کار روی آن را تمام کنند یا اینکه به وقت بیشتری نیاز خواهند داشت.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی نمایش‌های سایبرپانک ۲۰۷۷ چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده