نویسنده: حسین صدری
// سه شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۴

بسته الحاقی جنگ ستارگان امروز به Minecraft اضافه می‌شود

محتوای بسیار زیادی درباره‌ی مجموعه‌ی جنگ ستارگان امروز در قالب دی‌ال‌سی به بازی ماینکرفت اضافه می‌شود. این محتویات از سه‌گانه‌ی اصلی Star Wars و سریال The Mandalorian به ماینکرفت می‌آیند.

سازندگان بازی Minecraft درماه‌های گذشته روزهای پرکاری را گذرانده‌اند. استودیو Mojang در ابتدا «بزرگ آپدیت کوچک» (Big Little Update) را معرفی کرد که قرار است در سال ۲۰۲۱ منتشر شود. پس از آن ویژگی کراس‌پلی در بازی ماینکرفت دانجنز اضافه شد و این تجربه‌ی دیابلوگونه را از قبل هم بهتر کرد. حالا هم طرفداران شاهد عرضه یک دی‌ال‌سی هیجان‌انگیز جدید خواهند بود. درست است؛ ماینکرفت قرار است برخی از محتوای رسمی مجموعه‌ی Star Wars را در خود جای دهد. اکانت رسمی ماینکرفت در توییتی ویدیویی از این محتوای جدید را در دسترس قرار داد. شما می‌توانید تریلر مربوط‌به این دی‌ال‌سی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

این بسته الحاقی قرار است از منابع مختلفی از مجموعه‌ی Star Wars محتویات بسیاری را وارد ماینکرفت کند؛ هم از مجموعه‌ی محبوب The Mandalorian و هم از سه‌گانه‌ی اصلی جنگ ستارگان. این دی‌ال‌سی همچنین شامل یک نقشه‌ی جدید و یک مجموعه‌ی سفارشی‌سازی‌شده‌ی تکسچر هم هست که همگی از دنیای جنگ ستارگان آمده‌اند. درکنار این‌ها، یک مجموعه‌ی کاملا جدید از اسکین‌های کارکترها هم قرار است روانه‌ی بازی شود که تقریبا همه‌ی شخصیت‌های دوست‌داشتنی و مهم سری را شامل می‌شود. گفتنی است که به‌همراه این محتویات، حتی ظاهر اجسام و آیتم‌ها و رابط کاربری بازی هم عوض خواهد شد و حتی قطعات موسیقی جدیدی هم به آن اضافه می‌شود. این تقریبا همه‌ی آن چیزی است که طرفداران استار وارز و ماینکرفت می‌توانند بخواهند و آرزو کنند و سازندگان تلاش کرده‌اند تا همه‌ی جنبه‌های دنیای جنگ ستارگان را به ماینکرفت اضافه کنند.

البته این نکته نیز مهم است که اگر روی پی سی این بازی را تجربه کنید، احتمالا می‌توانید همه‌ی این محتوا را با استفاده از مادها دریافت کنید. اما درهرصورت برای بازیکنانی که روی کنسول‌ها ماینکرفت را تجربه می‌کنند، این دی‌ال‌سی می‌تواند بسیار جالب و جذاب باشد و صد البته اینکه بتوانید همه‌ی این محتوا را در یک بسته‌ی رسمی از خود سازنده‌ی بازی دریافت کنید، دسترسی به آن را برای همه آسان‌تر می‌کند. پس اگر شما جزو بازیکنان تفننی‌تر ماینکرفت هستید، این بسته تجربه‌ی بسیار جالبی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

بازی ماینکرفت درحال‌حاضر تقریبا برای همه‌ی پلتفرم‌های موجود در بازار در دسترس است و عده‌ی زیادی می‌توانند از این بازی لذت ببرند. دی‌ال‌سی جنگ ستارگان از امروز در دسترس کاربران قرار گرفته و شما می‌توانید دیگر اخبار مربوط‌به این بازی را در زومجی مطالعه کنید. گفتنی است که دی‌ال‌سی دیگر این بازی که Caves & Cliffs نام دارد، قرار است در تاریخی نامعلوم از سال آینده‌ی میلادی عرضه شود. برای اطلاع از اخبار بیشتر پیرامون این بازی، زومجی را دنبال کنید.

نظر شما درباره‌ی تازه‌ترین دی‌ال‌سی بازی ماینکرفت چیست؟ آیا به ترکیب ماینکرفت و استار وارز علاقه دارید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده