نویسنده: حسین صدری
// سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۸

تریلر جدیدی از بازی Twin Mirror امروز منتشر می‌شود

استودیوی دونت‌ناد با منتشر کردن تیزری در توییتر، از انتشار اخبار جدید و مهمی درباره‌ی بازی Twin Mirror خبر داد. احتمالا به‌زودی تاریخ عرضه‌ی این بازی را خواهیم دانست.

استدویوی دونت ناد (Dontnod) درحال حاضر روزهای شلوغ و پرکاری را پشت سر می‌گذارد. آن‌ها به‌تازگی بازی Tell Me Why را روی پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی سی روانه‌ی بازار کردند و با انتشار هر سه اپیزود آن، حالا زمان آن رسیده که بازی بعدی آن‌ها هم فرصت خودنمایی کسب کند. سازندگان سری بازی‌های Life is Strange در سال ۲۰۱۸ از بازی جدید خود رونمایی کردند. بازی Twin Mirror که در همان زمان با انتشار یک تریلر معرفی شد اما سپس در سکوت خبری فرو رفت تا روند توسعه‌ی آن با نظم بیشتری ادامه پیدا کند.

اگرچه این بازی هم در ابتدا قرار بود همانند سایر بازی‌های تیم دونت‌ناد به‌‌‌صورت اپیزودی روانه‌ی بازار شود، اما درنهایت تیم سازنده تصمیم گرفت آن را به‌صورت یک بازی کامل و یک‌پارچه عرضه کند. اگرچه نمایش کوتاهی از این بازی در رویداد PC Gaming Show سال ۲۰۲۰ مشاهده کردیم اما در این دو سال تقریبا چیز دیگری درباره‌ی این بازی مشاهده نشده است. البته این وضعیت قرار است به‌زودی تغییر کند.

دانلود از آپارات

همان‌طور که می‌توانید در ویدیوی بالا مشاهده کنید، دونت‌ناد قصد دارد از اتفاق مهمی که امروز قرار است رخ دهد پرده‌برداری کند. این تیزر درخواست‌های مردم برای تاریخ انتشار این بازی را نشان می‌دهد و سپس با عبارت «فردا منتظر باشید...» خاتمه می‌یابد. این نشان می‌دهد که امروز قرار است تاریخ عرضه‌ی این بازی را ببینیم؛ شاید با انتشار تریلری جدید. احتمالا بازی قرار است طبق وعده‌های سازندگان همین امسال روانه‌ی بازار شود.

طبق آنچه درباره‌ی Twin Mirror می‌دانیم، این بازی قرار است داستان یک خبرنگار محقق را روایت کند که به شهر زادگاه خود باز می‌گردد. همچنین می‌دانیم که یک دنیای دیگر هم در این بازی وجود دارد که «کاخ ذهن» خطاب می‌شود و شما در آن نوعی ندای درونی را می‌شنوید که بر مشاهدات و تحقیقات‌تان اثر می‌گذارد. درهرصورت باید منتظر بمانیم و ببینیم دونت‌ناد و قصه‌گویی‌های عجیب و غریبش این‌بار چه دستپختی را برایمان فراهم کرده‌اند. بازی Twin Mirror قرار است در تاریخی که احتمالا به‌زودی مشخص می‌شود، برای پی سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 راهی بازار شود.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی Twin Mirror چیست؟ از میان بازی‌های دونت‌ناد تاکنون کدام‌یک را تجربه کرده‌اید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده