// دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

ساندرا بولاک در فیلمی پسا آخرلزمانی محصول نت فلیکس

ساندرا بولاک در جدیدترین نقش آفرینی‌اش، در فیلمی محصول نت فلیکس و به کارگردانی سوزان بیر حضور پیدا خواهد کرد.

نت فلیکس در حال تدارک ساخت تریلری پسا آخرالزمانی تحت عنوان جعبه پرنده (Bird Box) است و بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اسکار، ساندرا بولاک نیز قرار است در نقش اصلی ظاهر شود. این فیلم را سوزان بیر بر اساس فیلمنامه‌ای از اریک هایسرر (نویسنده فیلم Arrival) کارگردانی خواهد کرد. دیلان کلارک (War for The Planet of the Apes)، کریس مورگان (The Fate of the Furious) و کلایتون تاوسند (Bridesmaids) نیز کار تهیه کنندگی پروژه را بر عهده خواهند داشت.

ماجراهای فیلم جعبه پرنده (Bird Box) که بر اساس رمانی به همین نام نوشته‌ی جاش مالرمن ساخته خواهد شد در آینده‌ای نزدیک رخ می‌دهد و داستان مادری جوان است که پس از حمله‌ی یک موجود بیگانه‌ی مرموز به زمین، در تلاش است تا دو فرزندش را از طریق رودخانه به پناهگاهی امن برساند. این مادر که به فرزندانش آموخته تا برای آگاهی از خطرات، به خوبی از گوش‌هایشان استفاده کنند، چشمان خود و آنها را با چشم بند بسته است. مالرمن که به جز نویسندگی، خواننده‌ی اصلی گروه راک The High Strung نیز به حساب می‌آید، رمان جعبه پرنده (Bird Box) را به عنوان نخستین اثرش در سال ۲۰۱۴ منتشر کرده است.

bird box

فیلم Bird Box در ابتدا قرار بود توسط یونیورسال پیکچرز تولید شود ولی در ادامه، اسکات استوبر پس از خرج از یونیورسال و پیوستنش به نت فلیکس در همان اولین اقدام، این پروژه را از یونیورسال به نت فلیکس انتقال داد. طبق برنامه ریزی‌ها، تولید این اثر از پاییز امسال آغاز خواهد شد.

ساندرا بولاک ۵۲ ساله در آخرین فیلمش، هشت یار اوشن (Ocean's Eight) نقش شخصیتی به نام دبی اوشن را بازی کرده که گروهی از زنان سارق را برای انجام ماموریتی دور هم جمع می‌کند. این فیلم در تاریخ هشتم ژوئن ۲۰۱۸ (۱۸ خرداد ۱۳۹۷) به نمایش عمومی درخواهد آمد.

سوزان بیر دانمارکی که یکی از پر افتخارترین فیلمسازان زن حال حاضر سینما و تلویزیون به حساب می‌آید، سال گذشته با ساخت سریال مدیر شب (The Night Manager) برای شبکه‌ی BBC تحسین همگان را بر انگیخت و در نهایت، جایزه‌ی امی در بخش بهترین کارگردانی مینی سریال یا فیلم تلویزیونی را از آن خود کرد. بیر پیش از این به واسطه‌ی ساخت فیلم بعد از عروسی (After The Wedding) نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار بهترین فیلم خارجی زبان شده و برای فیلم در دنیایی بهتر (In a Better World) این جایزه را تصاحب کرده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده